הגדלת גופן בנקודה

פרידמן

משתמש רשום
ישנה פקודה בוורד הקטן גופן בנקודה, ברצוני להשתמש בה, אולם לא לכל המסמך, אלא רק לאותיות וסימנים מסויימים כמו מרכאות ועוד, וגם זה רק בחלק מהפיסקאות, ניסיתי לבצע דרך הקלטת מאקרו שיפעל פקודה זו רק עבור אות מסוים כמו מרכאות, וגם רק על פיסקה הנבחרת, ואולם אינו נותן לבצע זאת דרך הקלטת מאקרו, אודה מאוד למסייע למצוא את אופן עשיית המאקרו לכגון זה עבור מרכאות. בתודה ובברכה מקרב לב [הנני זקוק לזה מאוד לעת זאת בעבודתי על קובץ גדול מאוד].

הפקודה היא :Selection.Font.SizeBi = Selection.Font.SizeBi + 1
שאלתי ובקשתי מה צריך להוסיף בכדי שפקודה זו תחול רק על פיסקה או טקסט נבחר, וגם רק על תו מסוים [מרכאות]. בתודה וברכה לכל המסייע בזה.
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
תחליף את כל התוים הנ"ל לסגנון חדש שתיצור, ושלוט שמה על כולם.
פספסתי משהו?

(להחלפת כמה תוים לסגנון, אפשר תווים כללים ובחפש את כתבו את התוים עליהם רותים את השינוי בתוך סוגריים מרובעות למשל: [":,] ו"בהחלף ב" לבחור עיצוב>סגנון ולבחור סגנון שנוצר לשם כך).
 

שמח לעזור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אם הרעיון של הסגנון לא עוזר, הנה הדרך שביקשת, אבל אני סבור שזה יהיה איטי במסמך גדול.

קוד:
Sub YourMacro()
    For Each c In Selection.Characters
        If c = """" Or c = ":" Or c = "," Or c = "/" Then
            c.Font.SizeBi = c.Font.SizeBi + 1
        End If
    Next
End Sub
 

שג

תג, רב-טקסט
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עוד דרך קלה:
לעשות סימון על כל מה שרוצים להגדיל, ואח"כ לעשות חיפוש על כל מה שסומן, ולבחור ב"חפש במסמך" (זה בוחר הכל ביחד), ואח"כ להגדיל הכל ע"י "CTRL ["

מקווה שהובנתי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה