עזרה הבנתי מה הם רוצים אבל לא הבנתי למה

רותיי

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
:(
 

קבצים מצורפים

  • ‏‏לכידה.JPG
    ‏‏לכידה.JPG
    KB 40.4 · צפיות: 64

רותיי

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
כתבתי להם שאין לי מושג למה זה נחסם
אני בקושי שולחת מיילים רק מקבלת
והם החזירו לי תשובה
שלום משתמש Google,

תודה על פנייתך בנוגע לכך שאינך מצליח לגשת לחשבון Google שלך. בדקנו את החשבון ווידאנו כי הוא עדיין פעיל, כך שאתה אמור להיות מסוגל להתחבר באופן רגיל.

נסה להתחבר שוב. אם אינך זוכר את הסיסמה שלך, עליך להשתמש בטופס זה ולבחור באפשרות "אני לא יודע מה הסיסמה שלי". אם שכחת את שם המשתמש, אבל עדיין יש לך גישה לכתובת האימייל שבה השתמשת כדי ליצור את החשבון, תוכל לקבל שוב גישה לחשבון על ידי בחירה באפשרות 'אני לא יודע מה שם המשתמש שלי'.

אם נתקלת בבעיות אחרות בעת הכניסה, עבור אל הטופס הזה כדי לפתור את הבעיה.

בברכה,

צוות חשבונות Google

אנא עזרתכם!

לפנ כמה ימים שלחו לי איזה מייל ברשימת תפוצה ענקית לא מוסתרת וכנראה הרבה אנשים משם דיווחו על ספאם אז יכול להיות שזה בגלל זה וגם אם כן מה עושים?
תודה רבה מראש!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה