דרוש מידע הבחירות בארה"ב - עדכונים בלבד

מצב
הנושא נעול.

משה גל

משתמש מקצוען
מתוך כתבת CNN: גורם בממשל טראמפ אומר כי "המטרה היא להבעיר 'כמה שיותר שריפות' במדיניות החוץ עד השבעתו של ביידן, כדי שיהיה לביידן קשה לכבות אותן

עמיחי שטיין
רק לשים לב
CNN שם = 'הארץ' פה
מישהו חשב שיהיה להם משהו אחר להגיד?!
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
מזכיר המדינה האמריקני ערך ביקור היסטורי בפסגות והודיע כי ארה"ב תתייחס למוצרים שמיוצרים אחרי הקו הירוק כ"תוצרת ישראל". ארה"ב לא תתייחס יותר אל "הגדה המערבית" ואל רצועת עזה כאותה יחידת שטח. בהמשך צפוי פומפאו לבקר ברמת הגולן
באמת משאיר להם אדמה חרוכה לשמאל יקח שנים לתקן את "הנזקים" של טראמפ. :)
 

פסגות

משתמש מקצוען
קרדיט: כל מה שזז
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20201118-WA0041.jpg
    IMG-20201118-WA0041.jpg
    KB 51 · צפיות: 119

נחום דביר

משתמש צעיר
ממשל טראמפ החליט היום (חמישי) לשנות את מדיניות סימון המוצרים לגבי מוצרים מההתנחלויות ולאפשר לסמן אותם כ"תוצרת ישראל". משרד החוץ האמריקני הודיע על המדיניות החדשה במהלך ביקורו של שר החוץ האמריקני מייק פומפאו ביקב פסגות בגדה המערבית. כך דווח הבוקר בוואלה! News. למרות הודעת פומפאו, לא ברור האם מהלך כזה הוא בכלל בסמכות משרד החוץ האמריקני.

הביקור של פומפאו ביקב פסגות שבאזור התעשייה "שער בנימין", לא רחוק מרמאללה, הפך לביקור הראשון אי פעם של שר חוץ אמריקני בהתנחלויות הישראליות בגדה המערבית. במשרד החוץ האמריקני הגדירו את הביקור של פומפאו ביקב כ"ביקור פרטי", ואף גורם ישראלי רשמי לא ליווה אותו במהלך הביקור. גם ראשי מועצות מההתנחלויות, שהיו אמורים להיפגש עם פומפאו במהלך הביקור ביקב, לא הגיעו בסופו של דבר.
בהודעתו של פומפאו נמסר כי לפי ההנחיות החדשות כל היצרנים באזורים בהם חלה סמכות של הרשויות הישראליות – בעיקר שטח C בגדה המערבית בו יש לישראל שליטה ביטחונית ואזרחית מלאה – יהיו מחוייבים לסמן מוצרים כ"תוצרת ישראל" כאשר הם מייצאים לארצות הברית.

"הגישה הזו מכירה בכך שיצרנים בשטח C פועלים בתוך המסגרת המנהלתית והכלכלית של ישראל ויש להתייחס לתוצרת שלהם בהתאם", נמסר בהודעת פומפאו. בהודעה לא עשה פומפאו הבחנה בין יצרנים פלסטינים או ישראלים בשטח C.

פומפאו אמר כי לפי ההנחיות יצרנים שנמצאים בשטחי הרשות הפלסטינית – בשטח A או בשטח B – יצטרכו לסמן את מוצרים כ"תוצרת הגדה המערבית" כאשר הם מייצאים לארצות הברית, ואילו יצרנים שנמצאים ברצועת עזה יצטרכו לסמן את מוצריהם ב"תוצרת עזה". פומפאו הדגיש כי וושינגטון לא תתייחס יותר אל הגדה המערבית ואל רצועת עזה כאותה יחידת שטח, ולא תאפשר לסמן מוצרים תחת "תוצרת הגדה המערבית/עזה" (אתר המחדש).
 

נכון מאוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
האם הם טענו אז שטראמפ הוא לא הנשיא הנבחר אלא קלינטון, או שבסך הכל טענו ש'יכולים להיות זיופים'?!
באמת...... איך אתה מתלבט בזה בכלל.....
הזיכרון שלנו לא כ"כ מהר ידהה ויחלש אחרי ה4 שנים שהיו מלאים כ"כ הרבה עקש'ן ומתיחות ועלילות שווא
יום יום שעה שעה נגד הנשיא הנבחר על ידי הבוחרים, העם, האזרחים, (בבחירות חוקיות)!
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
באמת...... איך אתה מתלבט בזה בכלל.....
הזיכרון שלנו לא כ"כ מהר ידהה ויחלש אחרי ה4 שנים שהיו מלאים כ"כ הרבה עקש'ן ומתיחות ועלילות שווא
יום יום שעה שעה נגד הנשיא הנבחר על ידי הבוחרים, העם, האזרחים, (בבחירות חוקיות)!
או כמו שהגדיר זאת אמנון אברמוביץ:
'אנו אומרים אחרי כל בחירות 'עוד ארבע שנות עבודה אובייקטיבית ירדו לטמיון'...'
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה