ניהול האתגר החודשי החדש שלנו - אשכול קבלת פנים ותרועות

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L
קבלו את האתגר הפורומי החדש שלנו--- רגע, מה אתם מתלהבים? עוד לא שמעתם כלום!
האתגר הזה הוא איגוד לכמה רעיונות שעלו כאן בפורום בעבר הרחוק, כאן באשכול בעבר הקרוב, וכמובן תודות לניקים פעילים ופועלים שהמליצו וביקשו באישי.

האתגר המנהלי שלנו לא יפסיק חלילה את ההתנהלות התקינה של האתגר הקהילתי הדו-שבועי הוותיק והפורה. הייחודי לאתגר הזה הוא כדלהלן:
בעז"ה בכל חודש, בתקופה הקרובה, אנו הולכים להתמקד בסוגת כתיבה אחת, ודווקא בה. המטרה היא להעניק לכולנו את ההזדמנות לרכוש ידע, להשתפשף ולהתמקצע בסוגות כתיבה שונות - שייבחרו כמובן בקפידה, שאם לא האתגר לא היינו מגיעים אליהן.

האתגר יהיה בדגש על ההתמקצעות בתחום הנבחר. אי לכך ובהתאם לזאת:
1. במהלך תקופת כל אתגר נתמקד כאן בפורום על מאמרים מקצועיים ודיונים בנושא התורן.
אכן גם ביום-יום הפורום זוכה בחומרים מקצועיים בלי עין הרע וכן ירבו, אך פה המטרה היא להקדיש זמן מיוחד להתעמקות בסוגה הספציפית הזאת וללמידה מורחבת.
2. האתגר ינוהל אומנם על ידי ההנהלה, אך יישפט מדי חודש על ידי מומחים בעלי שם בתחום הספציפי - לכל אתגר ייבחרו המומחים הידועים בתחום שלו. חלקם חברים באתר וחלקם ייובאו לכאן במיוחד עבור המאורע. בצורה הזו נוכל ללמוד לא רק מהניסיון שלנו אלא גם מניסיון הכרישים הוותיקים בעולם הספרות.

התפקיד שלכם:
1. ללמוד על הנושא החודשי, לפתוח דיונים, לשאול שאלות, לכתוב מאמרים (אם אתם מרגישים שיש לכם מה ללמד), להעלות אותם ובאופן כללי לעבוד על כך שכולנו נצא בסוף החודש עם הרבה יותר ידע והבנה על התחום הנבחר ממה שהיה לנו לפני.
2. לעבוד על חומרי האתגר ולהעלות אותם, כמובן...

בימים הקרובים יעלה האתגר הראשון.
עד אז היו שלום :)
 

נ. גל

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
רמז, משהו, לגבי סוגת הכתיבה הראשונה
האצבעות מדגדגות ומחכות ומחכות
בהצלחה לכולם
 

מ. י. פרצמן

סופרת ועורכת, מנהלת קהילת כתיבה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה