האם יש עבודה בשוק התלת מימד?

BIG-TIMI

משתמש צעיר
כמו שאולי חלק ממכם ראו בפורום גרפיקה שהתעניינתי לגבי לימוד גרפיקה, אני גם רוצה לדעת לגבי תלת מימד, האם יש לזה ביקוש בשוק? האם יש הרבה אנשים שכבר עוסקים בזה, או שגם מי שלומד עכשיו יהיה לו עבודה? ואיפה הכי מומלץ ללמוד את זה? (אני מדבר כמובן על לימוד בקורס, ולא לימוד עצמאי), תודה רבה.
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אתה יכול לשאול את השאלה הזו על כל מקצוע, ואין לדבר סוף, כי בשביל לעבוד בתחום שאין בו הרבה אנשים שעובדים, פשוט צריך להמציא את התחום הזה ולא ללמוד אותו.
בכל אופן לגבי תלת-מימד, אין לי נתונים מדוייקים אבל מהתרשמות כללית נראה לי שהביקוש עולה ולכן גם נפתחות מגמות רבות של לימודים. לא נראה לי שהשוק רווי באנשי תלת-מימד.
 

BIG-TIMI

משתמש צעיר
שאלתי, כי יש כאן אנשים שמתעסקים בזה, ורציתי לדעת אם באמת יש עבודה בזה, או שהם היו צריכים לשבור את הראש כדי למצוא עבודה, אחרי הכל המקצוע הזה לא נכנס כ''כ חזק בארץ, השאלה אם עד כמה שהמקצוע קיים בארץ האם יש בזה עבודה או שיש עבודה רק למקצוענים, ואם יש עבודה איפה היא נמצאת? כלומר זה עבודה בארץ בהכנת סרטים? פרסומות? מודלים לחברות בנייה? או מה בדיוק? תודה רבה.
 

eliezer1

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
יש בהחלט עבודה למי שמתמקצע בתוכנה שלמד.
התחרות בשוק קצת קשה ולפעמים הדרישות של הלקוחות או המעביד הן קשות. אבל זהו חלק מתחרות שוק הקיימת בכל מקצוע אחר.
מה שאני יכול לומר שלהגיע לעבודה מקצועית צריך ללמוד המון אבל ממש המון. זאת ועוד שצריך להתנסות בפרוייקטים גדולים בתלת מימד (אנימציה וגם סתם הדמיות) ועם כל הנסיון מהעבר כמעט כל פרוייקט שנכנס לסטודיו שבו עבדתי היה איזה משהו חדש ש"נאלצנו" ללמוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה