כללי האם המודעה מושכת?

  • פותח הנושא מ054
  • פורסם בתאריך

מ054

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הלקוח טוען שזה לא מספיק יוקרתי ומושך
 

קבצים מצורפים

  • 123.pdf
    KB 232.2 · צפיות: 13

hagit

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הפונט אולי עדין אבל זה מה שהופך ליוקרתי.

למה שלאת תגדילי את התמונה עוד ואם יש תמונה של בית יותר "שווה" אז עדיף.

הצורה גם צריכה שינוי היא לא נותנת מרווח נשימה...רואים את זה במיוחד במילה"בולטימור"
 

Beccy

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
השאלה היא מה רוצים להשיג.
"הלקוח טוען שזה לא מספיק יוקרתי ומושך"- זה שני נושאים נפרדים.
מצד מושך- לטעמי הפונט עדין מידי.
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אין שום חברה. אין שם לוגו. כהן ולוי??? מאוד מוכר... העיצוב פצצה, רק הקטע של המספר טלפון בגדול משדר קצת חוסר אמינות - זה הנה המספר!!! תתקשר עכשיו!! מהר בלי לחשוב!!! בית במיוחד בחו"ל לא אמור לשדר את זה, איפה מייל? חברה לוגו וכו'
אם אפשר להתרכז קצת יותר בתמונה ולא בעצים. ולהקטין את ה'לא בשבת' זה לא כותרת. לותר על המילה 'לקרוא'
 

Beccy

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דוד כהן;2045152:
להקטין את ה'לא בשבת' זה לא כותרת. לותר על המילה 'לקרוא'

הלקוח רוצה להדגיש, שלא יקראו את המודעה בשבת, כי זה עיסוקי יום חול.
לא שלא יתקשרו בשבת
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י Beccy;2045162:
הלקוח רוצה להדגיש, שלא יקראו את המודעה בשבת, כי זה עיסוקי יום חול.
לא שלא יתקשרו בשבת

זה עושה הרגשה רעה למי שקורא, בפרט אם הוא לא דתי. לא יוצאים ידי חובה כשכותבים 'לא בשבת'?
בראש השני הוא לא מבין שזה אסור שיקרא בגללי מבחינתו זה, מה אתה מחנך אותי? אם אתה לא רוצה שאתקשר לא אתקשר אבל לקרוא? אל תחליט לי.. חבל לעורר ויכוחים במודעה פרסומית, בפרט אם הלעיטהו...:eek:
 

Beccy

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דוד כהן;2045170:
זה עושה הרגשה רעה למי שקורא, בפרט אם הוא לא דתי. לא יוצאים ידי חובה כשכותבים 'לא בשבת'?
בראש השני הוא לא מבין שזה אסור שיקרא בגללי מבחינתו זה, מה אתה מחנך אותי? אם אתה לא רוצה שאתקשר לא אתקשר אבל לקרוא? אל תחליט לי.. חבל לעורר ויכוחים במודעה פרסומית, בפרט אם הלעיטהו...:eek:

טוב. זה עניין אחר. רק הסברתי את הניסוח. חשבתי שלא הבנתם.
 

םןץףך

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נראה לי שהוא רוצה לגרות את הקוראים שעוברים ליד לוח מודעות ורואים מודעה שכתוב עליה "לא לקרוא בשבת". ואז הם חייבים לקרוא...
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מגניב. על אותו עיקרון. חייבים לקרוא. חייבים להתקשר() ו.. חייבים לקנות. רצנו???
ככה מוכרים דירה? זה קראיטיב לא נכון, להתחיל בהרגשה שיש משהו מעניין בהמשך בהקשר לשבת ובסוף זה סתם סוג של הצגה דתית - 'הנדלניסט המחמיר'??? דירות, בפרט בחו"ל צריכות : א-מ-ו-ן
 

מ054

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
לא לקרוא בשבת זה רק בבתי כנסת. בפרסום עצמו אני מורידה את זה.
לא הביאו לי שם של חברה ולא אימייל לפרסום. (השם שונה לפני העלאה)
תמונת הבית זה התמונה ששלחו לי. השאלה אם לחתוך את העצים ולהגדיל יותר את הבית?
 

מ054

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
הצורה גם צריכה שינוי היא לא נותנת מרווח נשימה...רואים את זה במיוחד במילה"בולטימור"[/QUOTE]

מה הכוונה?
 

מ054

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י דוד כהן;2045197:
מגניב. על אותו עיקרון. חייבים לקרוא. חייבים להתקשר() ו.. חייבים לקנות. רצנו???
ככה מוכרים דירה? זה קראיטיב לא נכון, להתחיל בהרגשה שיש משהו מעניין בהמשך בהקשר לשבת ובסוף זה סתם סוג של הצגה דתית - 'הנדלניסט המחמיר'??? דירות, בפרט בחו"ל צריכות : א-מ-ו-ן


אז אולי יש לך רעיון איך להדגיש יותר את האמון?
האם הצבעים כן מתאימים?
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הצבעים יפים ומושכים. אולי תנסי צהוב וכחול זה משדר יותר מחשבה ורוגע. אם הלקוח מחפש למשוך מהר קלי דעת, המודעה פצצה, אבל שלא יתלונן שזה לא יוקרתי. את עשית את שלך.
תציעי לו לקנות לוגו, לתת אימל וכו'.
במספר טלפון לפחות תוסיפי 'טל' לברורים ופרטים נוספים' או משהו בסגנון שיתן הרגשה שלא מתקשרים ישר לקנות, אלא לברר. ואם יתקשרו בזכותך - זה הישג ענק.
בכותרת אפשר להוסיף 'הצטרפו להשקעה...' אף אחד לא אוהב להיות לבד.
בהצלחה
העיצוב לדעתי ממש חלק, יפה ומושך.
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
קודם כל כדאי לעלות בג'פג.

המודעה יפה וברורה,
אבל היא לא מושכת כי היא לא אמינה!!

1. חובה להעיף את הערה הרוחנית של לא לקרוא בשבת.
2. חובה מספר נייח.
3. רצוי להוסיף איזה אלמנט מעורר אמינות (אם קיים:)) על כאלו שכבר קנו וניתן לברר אצלם או כל רעיון אחר שימליץ עליהם טוב.

אה, ואם באמת קוראים להם אהרון כהן ושמעון לוי, או אפ' שם גנרי דומה... כדאי מאד לתת להם שם אמין יותר:)
 

זהבה גרין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עד שאתם מגיבים המודעה כב פורסמה
היום בבוקר כבר ראיתי אותה תלויה
ויש לציין מאד יפה ונקיה קל מאד לקרוא אתה
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
נכתב ע"י זהבה גרין;2046618:
עד שאתם מגיבים המודעה כב פורסמה
היום בבוקר כבר ראיתי אותה תלויה
ויש לציין מאד יפה ונקיה קל מאד לקרוא אתה

אני מתאר לעצמי שגם התקשרת וקנית כמה בתים...אולי אפי' מכרת את הבית שלך כדי להשקיע אצל אהרן כהן:rolleyes:
 

לנדא

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
זו נראית התחלה טובה למודעה.

אבל... זו נראית רק התחלה :(
חסר משחק בטיפוגרפיה.
הטיפוגרפיה מאד פשוטה ומשעממת...
אני לא הייתי נעצרת ליד מודעה כזו אין שום דבר שמושך את תשומת הלב.
משחק בגדלים של האותיות יצור עניין וימשוך לקרא.

בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה