התייעצות האם גם אתם נתקלתם לא פעם, לא פעמיים, ולא שלש... ביטול תורים בקופ"ח

  • פותח הנושא מ...
  • פורסם בתאריך

מ...

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
האם גם אתם נתקלים בביטולי תורים בקופת מאוחדת?

לא פעם קרה שהזמנתי תור למכון מסויים, ובאותו יום!!, מתקשרים אלי מהמרפאה, שהרופא/ה לא הגיע/ה, וע"כ אצטרך לקבוע שוב תור ולזמן אחר.
וכבר קרה פעמיים (פעם אחת אחרי שביטלו, קבעתי שוב, ושוב ביטלו) שהייתי צריכה להגיע לקופה בתל-אביב, - (וזה כרוך בנסיעה בשני אוטובוסים, הפסד יום עבודה, ולא לדבר שתורים פנויים יש רק לעוד חודש, ולפעמים כ- חודש וחצי, ובשביל שיתאים הבדיקה מבחינה רפואית לאותו זמן, הייתי צריכה לקחת משבועיים לפני הבדיקות, כדורים מדי יום, ואני כבר לא מדברת על הסבל הגופני שהיה לי מתופעות ה-לוואי, אם בשינוי הורמונאלים קשים, או בלחץ דם גבוה, השמנה פתאומית וכו' וכו'- ורק מחכה שיגמר הסבל הזה...., ואז כשאני כבר בדרך באוטובוס מודיעים לי מהמרפאה- "הרופאה לא מרגישה טוב, וע"כ תצטרכי לקבוע שוב תור" - מעצבן!!
- זה רק מקרה מיני רבות שחויתי...
עוד היה לי מקרים דומים מאד במכונים שונים, מתקשרים אלי באותו יום של הבדיקה - בטענה שהרופאה לא מרגישה טוב, ו... - תסתדרי..., - ואז ליסוע למרפאה אחרת ולבזבז המון זמן ואנרגיה.

אם כל בכבוד, לא פניתי לרופא פרטי, אם הייתי פונה לפרטי הייתי מבינה שהרופא חולה והבדיקה / הטיפול נדחה, אבל אני נמצאת במרפאה מסודרת(?), כך שאם באמת רופא לא מרגיש טוב, אמורים לדאוג לרופא מחליף!!!


וכן קרה גם שהזמנתי תור למכון מסויים, והמרפאה נמצאת מחוץ לעיר, גם כנ"ל הפסדתי עבודה, ונסעתי בתקווה להיות כבר אחרי זה, אני מגיעה לרופאה, והיא מסתכלת בהפנייה, ואומרת לי -"זו טעות, כנראה בטעות קבעו לך תור אלי, אני לא מטפלת בנושא זה, הרופאה המתאימה נמצאת ביום אחר, ותצטרכי לקבוע שוב תור."
כששאלתי ע"כ את הצוות, אמרו לי - "יש לנו פה כמה מזכירות חדשות, וכנראה הם טעו, תצטרכי לקבוע תור חדש!!

הפסדתי לחינם מס' לא מבוטל של ימי עבודה!!!, שאת ההפסדים אני סופגת, המון סבל ועוגמות נפש.
מדובר על לעיתים קרובות מאד!!!


מה ניתן לעשות בנושא שלא יחזור על עצמו שוב, ושאחרים לא יצטרכו לעבור את כל הפורצדורה הזאת?
אם מי ניתן וצריך לדבר ע"כ (פניתי לעסקן רפואי של מאוחדת, אך לא התייכס לעניין, רק אמר שיוכל לעזור לי בלדחוף לי תור בין התורים לעוד כ 3 / 4 שבועות (לא זוכרת בדיוק), כדי שלא אצטרך לחכות לתור לעוד זמן רב)
האם אתם חושבים שאני יכולה לקבל על הנזק שנגרם לי פיצויים?, ולמי כדאי לפנות בעיניין?

אשמח לתגובות, ואם גם לכם היו מקרים דומים, שתפו לתועלת הציבור.

בבקשה - לא למחוק אשכול זה!!
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
אל מאוחדת-דברי בשפת הכח.
איך?
1.קודם כל האשכול הזה מעולה....
תכף יגיע ניק בשם יניב לעזור לך-הוא קשור למאוחדת ומשוטט פה בשביל בעיות כאלו.
2.פני למבקר המדינה-זה מה שאנחנו עשינו מולם.
הגשת התלונה פשוטה מאד,
והם ממש לא שמחים ממהלך כזה...
 

מרניניג

משתמש מקצוען
אם את רואה שזה באופן שיטתי- הגישי פניית ציבור בקופה או במשרד הבריאות.
ויש אפשרות נוספת, קלה ופשוטה- לעבור קופה (לא שזה לא קורה בקופות אחרות, כי בכל אופן מדובר בבני אדם, השאלה מה התדירות ומה החלופות שמציעים לך).
 

מ...

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אל מאוחדת-דברי בשפת הכח.
איך?
1.קודם כל האשכול הזה מעולה....
תכף יגיע ניק בשם יניב לעזור לך-הוא קשור למאוחדת ומשוטט פה בשביל בעיות כאלו.
2.פני למבקר המדינה-זה מה שאנחנו עשינו מולם.
הגשת התלונה פשוטה מאד,
והם ממש לא שמחים ממהלך כזה...
1. אשמח מאד שיניב יעזור לי, יש לי עוד הרבה מה לומר על מיקרים שקרו, שאינני יכולה לרשום פה (פשוט כי ימחקו את האשכול...)
2. מי זה מבקר המדינה, איך פונים אליו, אשמח דחוף לפרטים נוספים
תודה ענקית!!
 

מ...

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אם את רואה שזה באופן שיטתי- הגישי פניית ציבור בקופה או במשרד הבריאות.
ויש אפשרות נוספת, קלה ופשוטה- לעבור קופה (לא שזה לא קורה בקופות אחרות, כי בכל אופן מדובר בבני אדם, השאלה מה התדירות ומה החלופות שמציעים לך).
אז זהו, שהגשתי אלפי פעמים תלונות בפניות הציבור, ואין שום תגובה, והתייכסות
הייתי כבר מ-ז-מ-ן, עוברת קופה, אבל יש לי רופא טוב מאד (כך אומרים בכל אופן), ואני זקוקה לעיתים קרובות להיות אצלו, כך שלעבור קופה זה קצת בעייתי בשבילי עכשיו, מה שגם הבנתי שבקופות אחרות הרופאים הטובים לא מקבלים מבוטחים חדשים...
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
1. אשמח מאד שיניב יעזור לי, יש לי עוד הרבה מה לומר על מיקרים שקרו, שאינני יכולה לרשום פה (פשוט כי ימחקו את האשכול...)
2. מי זה מבקר המדינה, איך פונים אליו, אשמח דחוף לפרטים נוספים
תודה ענקית!!

1.יניב רוצה לעזור למאוחדת...
אשכולות מהסוג הנ"ל לא חביבים עליה.
2.הנה הקישור
תפעלי ע"פ ההוראות:
https://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/Complaint-Intro.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

שום קופה לא אוהבת שמתלוננים עליה-יען זה פוגע לה בכיס ובלב הלקוח;)
3.תתלונני במשרד
הבריאות https://www.health.gov.il/UnitsOffice/Minister/PubComp/Pages/default.aspx
4.תפני למייל של הרב יוסטמן במשרד הבריאות <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
ועוד נקודה
לכי למרפאת האם שלך
ותכעסי בקול-זה משהו שהם לא מרוצים ממנו ואיכשהו כשיש להם אינטרס שתהיי מרוצה -אולי מנהלת המרפאה תרים טלפון למכון וכד'?
 

מ...

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ועוד נקודה
לכי למרפאת האם שלך
ותכעסי בקול-זה משהו שהם לא מרוצים ממנו ואיכשהו כשיש להם אינטרס שתהיי מרוצה -אולי מנהלת המרפאה תרים טלפון למכון וכד'?
אז זהו שכבר ניסיתי לדבר עם מנהלת מרפאת האם שלי, ואם העסקן הרפואי של המרפאה, אבל שום דבר לא הועיל, רק הפנו אותי לקבוע תור חדש
 

שמש!

משתמש מקצוען
התנהלות אופיינית לקופ"ח מאוחדת בלבד!!! תבדקי את זה!!
לפני מס' חודשים רציתי לעבור ממכבי למאוחדת בגלל סיבה מסוימת, וביררתי היטב לעומק
עם מספר מטופלים מבני משפחתי ולכולם כמעט היו בשנה האחרונה תורים שבוטלו. במאוחדת זה דבר שבשגרה.
גם במרפאות השיניים שלהם, גם במכונים וגם סתם אצל רופאים.
הם מתפארים בכך שיש להם תורים יחסית קרובים אבל מה שווה לי תור קרוב אם יש סיכוי רציני שהתור יבוטל והרופא לא יגיע???
יש לציין שהם משתדלים להודיע קודם אך הרבה פעמים זה מאוחר מדי כאשר הם מתקשרים הביתה, ואת כבר בדרך למרפאה
החלטתי להישאר במכבי מהסיבה הזו.
ומ-50 תורים בערך שהיו לי ולילדיי בשנה האחרונה, אולי תור אחד בלבד בוטל, וגם אז הרופאה (!) התקשרה שבוע מראש (!) וביקשה להזיז את התור למועד קרוב אחר. זו התנהלות אחראית.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
רק לאזן - אני במאוחדת ולא בוטל לי מעולם תור צהיום להיום.
קרה שהתקשרו אלי כמה ימים מראש והזיזו.
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
אז זהו שכבר ניסיתי לדבר עם מנהלת מרפאת האם שלי, ואם העסקן הרפואי של המרפאה, אבל שום דבר לא הועיל, רק הפנו אותי לקבוע תור חדש

עכשיו,אני לא יודעת אם פר לאמר
אבל מנסיון
ניסית לדבר
ולכעוס-גם ניסית.
הכונה שלי לדבר באופן שאינו משתמע לשני פנים,
וכן גם לאים בעזיבה של הקופה!!
 

elibeli

משתמש מקצוען
התנהלות אופיינית לקופ"ח מאוחדת בלבד!!! תבדקי את זה!!
לפני מס' חודשים רציתי לעבור ממכבי למאוחדת בגלל סיבה מסוימת, וביררתי היטב לעומק
עם מספר מטופלים מבני משפחתי ולכולם כמעט היו בשנה האחרונה תורים שבוטלו. במאוחדת זה דבר שבשגרה.
גם במרפאות השיניים שלהם, גם במכונים וגם סתם אצל רופאים.
הם מתפארים בכך שיש להם תורים יחסית קרובים אבל מה שווה לי תור קרוב אם יש סיכוי רציני שהתור יבוטל והרופא לא יגיע???
יש לציין שהם משתדלים להודיע קודם אך הרבה פעמים זה מאוחר מדי כאשר הם מתקשרים הביתה, ואת כבר בדרך למרפאה
החלטתי להישאר במכבי מהסיבה הזו.
ומ-50 תורים בערך שהיו לי ולילדיי בשנה האחרונה, אולי תור אחד בלבד בוטל, וגם אז הרופאה (!) התקשרה שבוע מראש (!) וביקשה להזיז את התור למועד קרוב אחר. זו התנהלות אחראית.
נראה לי שאפשר לסייג קצת...
בעבר, אני מהסיבה הזאת עברתי מכללית למאוחדת
נראה לי שזה לא כלל ברזל אלא משתנה באזור המגורים או באזור התור
 

מ...

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נראה לי שאפשר לסייג קצת...
בעבר, אני מהסיבה הזאת עברתי מכללית למאוחדת
נראה לי שזה לא כלל ברזל אלא משתנה באזור המגורים או באזור התור
אני לא חושבת כך, כי ביטול תורים היה לי אם את/ה רוצה פירוט:
כמה וכמה פעמים במרפאת אשדוד, פעם במרפאת בני ברק - הממוקמת ברחוב לנדוא, פעמיים או שלש בתל אביב, ועוד פעם במרפאת אלעד.
 

ממ"ד

משתמש מקצוען
אין שום נעילה על קופה או רופא מסויים!!!
קומי ותעזבי את הקופה הזאת, ותראי ישועות.
ערקתי לכללית,
זמינות מיידית של כל הרופאים, רופאים מדרגה ראשונה, כשנאלצים לבטל הרי שהמזכירה מסדרת לך את התור לזמן הקרות ואפי' בותו שבוע וכו'.
לכולם יש מה להשתפר-גם לי....
אבל אנחנו מחפשים את מי שהכי משתפר יחסית...
יצויין שכללית היא הקופה הכי עשירה וותיקה במדינה, ויש להם יכולות ואפשרויות הרבה יותר גדולות מכל השאר.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
קרה לי הרבה פעמים, שבאתי לרופא\ה והחליטו לצאת ל"הפסקת קפה\עיתון\סגריה\שינה" לחוד וביחד.... ונאלצתי להמתין לרום מעלתם זמן ממושך!!!
 

באזזזזזזזז

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני במאוחדת בירושלים
ומזדהה איתך מאוד!!
לפני כשנה הייתי ממש לפני לידה, והיה לי תור דחוף לרופא שלי, שהוא מאוד מומחה, והייתי צריכה לעבור בדיקות אצלו.
עבדתי במקום מרוחק מהמרפאה, וכשכבר יצאתי מהעבודה ונסעתי אליו, מתקשרת איזה ערביה שלא הצליחה לדבר בעברית תקנית, ואיכשהו הבנתי ממנה שהוא לא עובד שם יותר.
אני שואלת אותה: איפה אפשר להשיג אותו? - לא יודעת.
אבל אני צריכה היום תור דחוף לרופא מומחה? - אין. יש עוד שבועיים אצל רופא אחר.
אמרתי לה שתודה רבה, אבל עוד שבועיים כבר אין לי צורך ברופא. אני אמורה להיות אחרי הלידה. וצריכה היום!!! להגיע אליו
והיא עונה: אני לא יודעת. אני בסה"כ התקשרתי לומר שאין לך תור היום.
:mad::mad::mad::mad::mad:
בקיצור הפכתי את העולם כדי להגיע לרופא מומחה, הייתי בערך שבוע לפני לידה, ובמעקב רצוף
עד שבסוף הגעתי למרפאת חירום. ומי נמצא שם? הרופא שלי!
הוא כעס מאוד ואמר שכבר חודש הוא לא עובד שם. אז מה הם נזכרו שעתיים לפני התור להודיע לי?
וכתב להם תלונה מאוד חריפה בשמי.
אגב, לא קיבלתי מהם שום תגובה או איזה התייחסות לסיפור.
 

שירים במעלות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ערקתי לכללית,
זמינות מיידית של כל הרופאים, רופאים מדרגה ראשונה, כשנאלצים לבטל הרי שהמזכירה מסדרת לך את התור לזמן הקרות ואפי' בותו שבוע וכו'.
מעניין באיזו מרפאה את.
בכללית אין מצב לחכות לרופא מומחה פחות מחודש.
וגם יש ביטולים וסיפורים הזויים לא פחות מאלה של פותחת האשכול.
(שמחכים חודשיים בתור לרופא הלא-נכון, שמתקשרים לבטל לך תור אחרי שכבר יצאת לדרך וכאלה...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה