דרוש מגיה מכתב יד ספרדי

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
דרוש מגיה בעל ניסיון בלבד (לא 'מתחיל', לא 'עם פוטנציאל'. בעל ניסיון מוכח בלבד) להגהה של ספר מכת"י ספרדי (לא רש"י, אלא כתב מחובר).
פרוייקט מיידי, תשלום לפי שעה.
ניתן לפנות בפרטי או למייל t882200אין לכתוב כתובת מייל
יום טוב.
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
כיון שראיתי באשכול אחר סיפורים נוראים על מזמיני עבודות, חשוב לי להבהיר כי זו אינה עבודה פרטית, אלא עבודה במכון חשוב (ועם תלוש מסודר) שככל הידוע לי מעבודה עמו - לא מפספס תשלומים (גם לא בקורונה).
עדיין רלוונטי, בתנאים הנ"ל. נא להגיש מועמדות אך ורק מי שיש לו ניסיון מוכח (ולצרף דוגמאות למייל הנ"ל).
כל טוב.


כמו כן, כדי לא לכלות עוד את הזמן על ריבוי הודעות לא רלוונטיות, נא לא לשאול שאלות נוסח "כמה לשעה?" (התשובה: המחיר משתנה לפי סיכום עם כל עורך בפרטות) או "אשמח לשמוע פרטים" (תשובה: יש הרבה פרטים... שלח דוגמא רלוונטית של עבודה שלך ונמשיך בע"ה הלאה).

חובה לצרף למייל הנ"ל דוגמאות של עבודות (אישיות או ללקוחות) שעשיתם. הודעות מייל שלא תכלנה דוגמא וציפיות שכר תזכינה (בלי נדר) להתעלמות. :)
 
נערך לאחרונה ב:

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מקפיץ - עדיין אקטואלי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יְהוָה כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יְהוָה וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה