דרוש מידע דרושה עצה בדחיפות --- ניהול צוות

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הילדים בבית לא ממש אוהבים קחו תתכבדו... מתוק בפה מתוק בלב.
למה להתנצל?
קניתי במיוחד בשבילכן
אתן מיוחדות
מגיע לכן!!!
הן באמת מיוחדות ועושות עבודת קודש!!
 

shifrash

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
איפה אסרטיביות?
מעט פחות חיוכים ומלל - יועילו מאלף מילים...

הייתי מציינת: שיח נעים ונוח אך ורק במקומות העבודה...

ולזו 'השמחה' - יהיה נעים לנו שלא תקפצי עם תגובות מיד בתחילת שיח.. זה לא מעיד על חוכמה יתירה..
 

אני456

משתמש מקצוען
בלת"ק

אל תיכנסי איתן לקרבות מילוליים, תמיד תהיה זו שיהיה לה את המשפט השנון הבא לסיים איתו את השיחה :(.

תגידי את מה שרצית בלי ללכת סחור סחור אבל בארבע עיניים, גם כדי לא לפגוע בעובדת וגם כדי לא לדחוק אותה לפינה שתרגיש שהיא חיבת לומר את המילה האחרונה.
 

אבידובי

משתמש מקצוען
בתור אחת שניהלה צוות-
צריך להיות לך סמכות, מנהלת שהיא מדי זורמת ומדי יורדת לרמה של העובדות ולחיכוכים ומריבות יורד לה הרמה בעיני הצוות, וחבל.
קודם כל את צריכה להגדיר לעצמך כללים- שיהיה ברור לך על אילו דברים את עומדת (חשוב לך צוות מכובד- סגנון דיבור, התנהגות, חשוב לך עמידה בזמנים וחשוב לך מוסר עבודה לדוג'.) ועל הדברים האלה את עומדת בלי להתפשר כך שיהיה ברור לצוות מה חשוב לך ושיש לך דעה.
חוץ מזה חשוב שיהיה לך קשר טוב ונחמד עם הצוות- את זה יוצרים עם בונוסים, מחמאות, דיבור חמים, וכדו'
כך הם גם יאהבו אותך וגם יבינו שיש דברים שחשובים לך ואת לא תתפשרי עליהם וזה מה שיוצר סמכות.
 

אחת.....

משתמש פעיל
בלת"ק

אל תיכנסי איתן לקרבות מילוליים, תמיד תהיה זו שיהיה לה את המשפט השנון הבא לסיים איתו את השיחה :(.

תגידי את מה שרצית בלי ללכת סחור סחור אבל בארבע עיניים, גם כדי לא לפגוע בעובדת וגם כדי לא לדחוק אותה לפינה שתרגיש שהיא חיבת לומר את המילה האחרונה.
אוקיי
נניח שאת קוראת לעובדת המזלזלת לשיחה
מבחינת טיב העבודה שלה אין תלונות
אלא רק מבחינת היחס כלפי
מה היית אומרת?
זה חייב להיות משהו שלא יגרום לה להבין שאת נפגעת או שאת בעמדת נחיתות וכו
וזה קצת יותר מורכב ובעייתי.
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
אוקיי
נניח שאת קוראת לעובדת המזלזלת לשיחה
מבחינת טיב העבודה שלה אין תלונות
אלא רק מבחינת היחס כלפי
מה היית אומרת?
זה חייב להיות משהו שלא יגרום לה להבין שאת נפגעת או שאת בעמדת נחיתות וכו
וזה קצת יותר מורכב ובעייתי.
לא באמת, זה יוציא אותך ממש לא טוב בקטע הכי גרוע שיכול להיות. מה שכן את יכולה לתפוס אותה על קטנות ועל דברים ממש שוליים, מה שנקרא לרדת לה לחיים...
 

הדס ט

משתמש מקצוען
למה להתנצל?
קניתי במיוחד בשבילכן
אתן מיוחדות
מגיע לכן!!!
הן באמת מיוחדות ועושות עבודת קודש!!
זה מתאים למנהלת קשוחה מידי שרוצה להנעים את האוירה.
במצב המתואר פה, מה שחסר זה לא נחמדות אלא דווקא סמכות, או אפילו קשיחות.
כמובן בצורה יפה .
אבל להביא להם סתם יום אחד שוקולדים,
הם יפרשו את זה כחולשה,
או כסתם נסיון התחנפות!
 

עמ"י חי וקיים!

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
ממה שכתבת נשמע שאת חוששת מאד שהעובדות יראו אותך בעין לא טובה, ויתעצבנו עלייך, ולא יסמפטו אותך.
אם את מנהלת שלהן, לדעתי את צריכה דבר ראשון לעשות הפרדה, בין מה שאת צריכה לעשות מתוקף תפקידך,
לבין התגובות שלהן.
את כמנהלת צריכה לשמור על כללי המקום, וכן גם להעיר להן לפעמים, וזה לא סותר כבוד והגינות.
אם הן מתעצבנות מסיבות שונות-זו בעיה שלהן, ולא שלך.
כרגע את נמצאת במשבצת המרצה, ונשמע שהן קולטות את זה יפה מאד, ומנצלות את זה, ומרשות לעצמן.
לא הייתי באה בגישה של המון מחמאות ו"ליקוקים", אלא פשוט לעשות עבודה של הפרדה, לדעת לעמוד על שלך ולא להבהל גם אם הן לא מרוצות, בסופו של דבר הן יעריכו אותך הרבה יותר אם תהיי אסרטיבית ותוכלי להעיר להן בעדינות אם צריך, ולא להבהל מכל מילה שלהן נגדך. שוב- זה ממש לא סותר הגינות כלפיהן, ומחמאה כשהיא מגיעה בצדק.
ממליצה לך להתייעץ ולקבל הדרכה על מנת להצליח בזה בעז"ה.
 

אני נסתרת

משתמש מקצוען
אוקיי
נניח שאת קוראת לעובדת המזלזלת לשיחה
מבחינת טיב העבודה שלה אין תלונות
אלא רק מבחינת היחס כלפי
מה היית אומרת?
זה חייב להיות משהו שלא יגרום לה להבין שאת נפגעת או שאת בעמדת נחיתות וכו
וזה קצת יותר מורכב ובעייתי.
אחרי שאת מעניקה לכלל העובדות:
פינוקים,
מילים טובות,
פידבקים,
עזרה מעשית
וכל שאר העצות הטובות.
תתפסי רגע שאתן לבד או תתזמני את הרגע הזה (בלי לקרוא לה)
ותאמרי לה שאת מבקשת לדבר בצורה שמכבדת את שתיכן.
בד"כ כנות מזמינה כנות.

לא נקראה לי שבלי כוונה היא ככה מדברת.
יותר נראה: או שככה היא רגילה.
או שעושה זאת "בכוונה".
לשני הדברים מתאימה הצורה הזו.

לא יורד מכבודך כלום! כי את אמיתית ולא לעומתית.
מכבדת באמת! אותה, ומקווה לקבל יחס של אדם לאדם.
לא בצורה קטנונית ולא עונה.
אם היא עונה לך רק תחזרי על המשפט שוב ושוב.
מניסיון אחר ומקביל - זה עוזר.
 

אבידובי

משתמש מקצוען
מניסיון אחר ומקביל - זה עוזר.
מניסיון שלי, מדובר בעובדת ממורמרת, ששום דיבור כנה לא יחדור אליה,
היא תשתמש בזה נגדך, ותזלזל בך יותר.
או שתכחיש וזה יוציא אותך רע.
את מנהלת שלה ולא עמיתה ולכן רק כוח עוזר במקרים כאלה.
אל תרדי לרמה שלה, אל תעני לה, תדברי תמיד בצורה מכובדת, והיא תרגיש גרוע עם עצמה ותפסיק עם זה,
ואם לא, תוכלי יותר לעמוד איתה על דברים, להיתפס איתה על קטנות (איחורים קלים) שתבין שיש פה סמכות ואין לה ברירה אלא לקבל אותה.
 

אחות

משתמש מקצוען
שלום לכולם! אשמח לעצות שלכם..
אני עובדת כמנהלת צוות
יש צוות ממש בסדר
השאלה שלי היא כזאת
אני מרגישה אי נעימות להעיר להם על דברים.. אני רואה דברים שמפריעים לי ונמנעת מלהעיר מפחד שיגידו לי מי את שאת מעירה....את חדשה כאן...
אני כן אומרת מידי פעם בקטנה
אבל עוד משהו
יש מישהי אחת שכל פעם מנסה להגיד משפטים שמזלזלים בי ליד כולם..
כמו: דיברנו על משהו שקשור למקום העבודה ואני אמרתי "אני שמחה לשמוע ש....." אז היא הגיבה ליד כולן "אני שמחה שאת שמחה" אני נאלמתי דום ולא הגבתי על זה כלום אבל ראיתי שזה נותן רוח גבית לעובדות האחרות שאפשר לדבר אלי ככה ועוד דוגמא :
הסתובבתי במקום העבודה וראיתי קבוצת בנות שישבו במסדרון קרוב למקום בו הן אמורות להיות ודברו אחת ישבה על הרצפה בקיצור מראה ממש לא מלבב בעיני לפחות
אין לי בעיה שידברו אבל במקום שלהם...עמדתי לידם ולא אמרתי מילה
ואז אמרתי לזאת שישבה על הרצפה "אולי תבואי מחר(מחר זה היום החופשי שלה ויש מחסור בעובדות ....לכן אמרתי) היא הגיבה "פחחחח ממש.." והעובדות שלידה אמרו מחר זה היום החופשי שלה אז אמרתי "סתם בצחוק ברור שלא תבואי.".... אז היא אמרה "ממש מזל שאמרת לי לא לבוא פשוט אם היית אומרת לי לבוא הייתי באה.." הרגשתי נורא באותו רגע ולא הגבתי כלום.....והעובדת השניה שישבה שם הסתכלה עלי במבט מלגלג כאילו " לא שמים עליך......."
בקיצור אני מרגישה רע ואין לי מושג איך להגיב זה פעם ראשונה שאני מנהלת צוות
מחכה לכל עצה......תודה לעונים..
תודה על הנושא עוקבת.

סמכות ונעימות ועמידה על עקורונות שחשובים לך הם בסיס.

שנעלמות המילים בדיוק ברגע שהן נצרכות זה בעיה קשה!
כי כשרואים את המעשה מצד אחד צריך להעיר מיד אן להגיב לפחות (יש אנשים שמןמחים בהארות כאלו) מצד שני לשמור אתזה לשיחת הערכה לפעמים זה עמוס מידי.
עוקבת.
 

אחת.....

משתמש פעיל
תודה על הנושא עוקבת.

סמכות ונעימות ועמידה על עקורונות שחשובים לך הם בסיס.

שנעלמות המילים בדיוק ברגע שהן נצרכות זה בעיה קשה!
כי כשרואים את המעשה מצד אחד צריך להעיר מיד אן להגיב לפחות (יש אנשים שמןמחים בהארות כאלו) מצד שני לשמור אתזה לשיחת הערכה לפעמים זה עמוס מידי.
עוקבת.
צודקת.
 

מחלימה

משתמש מקצוען
בלת"ק
מנהלת פרושו לנהל!
כחלק מהנהול צריך מידי פעם להאיר ולהעיר ולעמוד על המשמר
כדי להצליח להניע את העובדים למטרות הנכונות
חייבת חוט שדרה ועוצמה, כי את המנהלת ולא זו הותיקה ממך ,אולי גם גדולה בגיל, אבל זה לא משנה..
ולכך צריך להיות ברור שהצוות שתחתיך צריך לקבל את מרותך .
אח"כ אפשר להגיע לפינוקים וכל היתר..
 

אחות

משתמש מקצוען
תודה לכולכם על התגובות. קיבלתי הרבה נקודות חשובות.
חשוב לי להבהיר שאני שבוע בתפקיד הנ"ל :) ככה שזה חדש לי לחלוטין..
שוב תודה.
אם זה עד כדי כך חדש.
בתנתיים תלמדי את הצוות. תקשיבי. תתקרבי אליהם. ועוד שבוע כבר תכירי אותם יןתר טובוגם אז להעיר רק על העקורונות החשובים באמת כמו עמידה בזמנים ומכובדות

המוח הצלחה!
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
טוב, מה שאת מתארת זה ממש לא נעים. אני חושבת שבכל קבוצה של אנשים יש תמיד את אלו שמנסים למתוח את הגבול יותר מידי פשוט את צריכה לעשות "הפרד ומשול", כלומר לכל אותם ראשיים שמתנהגים כך פחות להתייחס וקצת להיכנס בהם שיבינו את מקומם וכך השאר כבר יבינו לבד את המצב ולא יתנהגו כך, ברור שזה לא יהיה ממש בהתחלה שינוי דרסטי אך הם ירצו לראות אם את רצינית וכל זה אבל כשהם יראו שאת לגמרי רצינית זה ייפסק. ( לדוג' לזאת שישבה על הרצפה הייתי אומרת: שאני דווקא ממש מתכוונת ברצינות כי גם ככה עכשיו היא לא עושה פה כלום והיא מתנהגת כאילו היא בחופש כך שזה מתקזז מחר עם היום החופשי שאמור להיות לה. )
מאחלת לך מלא הצלחה!!!
צריך מאד להיזהר מלהיכנס לשיח ראש בראש לא יצא מזה שום דבר טוב.
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
צריך מאד להיזהר מלהיכנס לשיח ראש בראש לא יצא מזה שום דבר טוב.
לא התכוונתי ראש בראש התכוונתי להעמיד את העובד/ת במקום שלו/ה ולא לתת לו/ה לחרוג מהמשבצת שהוא/היא אמור/ה לעמוד בה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה