דרוש מידע דרגה לאחר חזרה מחל"ד - צריך לעדכן בנפרד גם את הפעוטה?

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
חזרתי מחלד עכשיו ואני בתהליך קבלת דרגה לתינוק החדש, האם זה מתעדכן אוטומטית לילדה שכבר נמצאת במעון - הכוונה האם זה יעדכן גם את הדרגה שיש לה כעת לפי הנתונים החדשים (ילד נוסף במשפחה וכו) או שאני צריכה לעדכן בעדכונט ? דווקא ראיתי שבמהלך הבקשה הראשונית לתינוק לא ביקשו תלושים לפני הלידה - כלומר היה להם מהילדה, אז מה לעשות תכלס?
תודה למי שמבין, אולי @דרגה טובה ?
 

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
עד כמה שידוע לי צריך לעדכן בנפרד לכל ילד
את צריכה להביא אישור שילדת..ו3 תלושים+ ת.ז יהיה רשום התינוק החדש
תודה רבה, לתינוק בוודאי שהבאתי את כל הנדרש כנ"ל, השאלה היתה האם לעדכן גם לילדה שכבר רשמתי שנה שעברה. לפי @רחל שמש אני כן צריכה לעדכן גם אותה.
 

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
הבעיה שרשמתי אותה עוד לפני הלידה וכשאני רוצה לעדכן עכשיו לפי דבריה של @רחל שמש אין כזו אופציה לעדכן מסמך של אישור חזרה מחל"ד. אז אולי לא צריך?
עדכון: מצאתי אפשרות כזו גם אצלה. תודה רבה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה