דעתכם על משו בראש שהשתנה...

איש קטן

משתמש צעיר
טוב מהקמפיין הקודם? רע ממנו? או דומה לו?

דעתכם המקצועית אז, עשה לפחות דבר אחד, שהשקעתי לפחות יותר. התוצאה? זה כבר נתון לחוות דעתכם.

אגב, הלוגו נעשה בידים זהובות ע"י האמן הידוע ר' הערשל הי"ו.



הבה נתחיל:

הטיזרים:
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 249.1 · צפיות: 13
  • 83769.jpg
    KB 379.1 · צפיות: 9
  • 83769.jpg
    KB 308.5 · צפיות: 10

איש קטן

משתמש צעיר
פרסום ההמשך

והלוגו המדהים.
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 402.7 · צפיות: 0

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מאוד יפה. ראיתי את זה ברחוב ונהנהתי, אך לאחר שראיתי זאת ברחוב, חשבתי לכתוב לך הערה זו.
ותקח את זה לתשומת לבך.
בכרזות רחוב, מכיוון שזמן החשיפה קטן, צריך להשים כותרת גדולה יותר.
תעשה את הכותרת הזו X3 לפחות. בכדי שיבלוט. כדי שגם מרחוק בני אדם יראו במה מדובר. שיהיה להם הסבר לתמונה שהם רואים.
לא תמיד אנשים רואים את המלל הקטן למעלה, וגם אם מרחוק הוא רואה את התמונה, לא תמיד הוא זוכר או רואה בכלל את הכותרת וחבל.

ד"א המודעה האחרונה מאוד יפה ומרשימה.
 

איש קטן

משתמש צעיר
כתבת תדמית.

ולמתקשים לקרוא, אז הנה העתקה:

כל האמת על יריד השטריימל השנתי
משהו בראש הולך להשתנות
מה קרה במפגש האקראי בין נער חסידי צעיר לישיש פולני 'מה נשתנה' בין כובע לשטריימל, שזה רכישתו במחצית השעה, וזה במחצית השנה ומה שכנע את ר' זונדל להתפאר מחדש.

כל הסודות מאחורי הקלעים בכתבה שלפניכם

חשוון תשמ"ו, וינה.
אנוכי, כותב השורות, נער צעיר לימים, הסופר את השבועות והימים שנותרו לו עד הכנסו לעול תורה ומצוות. פעמי הגלות גרמו לכך ששמחת ה"בר- מצווה" ייחגג דווקא בעיר ווינה שבאוסטריה. הדרשה כבר הייתה מוכנה, האולם גם כן. אולם כובע עדיין איננו.
אולם כאחד ששורשיו בארץ ישראל ובמבואותיה העתיקות, אינני מייחס לעובדה זו חשיבות מיוחדת. ביום מן הימים הרי אכנס לחנות כובעים, ואבחר לי משופרא דשופרא, ובתהליך של מה-בכך אצא עם כובע על פי מידותי בתוך מחצית השעה מאת עברי את משקופי חנות הכובעים.
הסתבר שבווינה הרחוקה העולם - במקרה הזה - עמד מלכת.
"כאן תופרים לך כובע לפי מידותיך, בהזמנה מיוחדת, גובה מותאם אישית, ורוחב שיהדר את פניך" אמרו לי אנשי הקהילה בפסקנות. וכך מצאתי את עצמי על הרכבת הקלה הישנונית, המפלסת דרכה על המסילות החלודות והמושלגות - בואכה מייצר הכובעים הווינאי.
בכוך מתחת לקרקע קיבל את פני ישיש ממוצא פולני בחיוך אדיב שגילה שיניים זהובות וכסופות, מסובב במכונות עתיקות מצדדיו ומעל לראשו. אט אט התקרב בידים מושחרות שצבעו זה עתה כובע שהוזמן לפני חודש, והמדידות האינסופיות החלו, בד בבד הוא בודק את כל האופציות כאשר הוא מעלה ומוריד כיפות שונות ומגוונות.
"תחזור עוד שבועיים למדידה נוספת של הבסיס שאכין לך עד אז", פלט הישיש כמובן מאליו. התמיהה והפליאה התהומית ניכרו היטב על פני, ומכיון שלשפת המקום (גרמנית) ישנו דמיון עצום לשפת האידיש, נכנס איתי הישיש לשיחה די משכנעת בנבכי ייצור הכובע. "שמע, כובע אינו דבר של מה בכך, השערות שורשם בחיה נדירה, עיבודן והשחרתן אורך זמן רב, מה גם שהמידות חייבות להיות תפורות לפי מידותיך במדויק".
לא ניסיתי לשכנעו, דבר אחד היה ברור לי, שאם אספר לו שכמה מאות קילומטרים דרומה נמכרים רבבות כובעים בשיטת הבחירה, המדידה, האוורור, ו...הקניה, הוא יתחיל לזלזל באינטליגנציה של בני ארצינו, הייתכן להתפשר בלהתפאר עם כובע מוכן מראש?
ס'פאסט נישט...
הפטרתי לעומתו:
"משהו בראש הולך להשתנות".טבת תשס"ט, ירושלים.
הירושלמים צמאים לגשם שמתמהמה. אולם במקום גשם הוא מוצפים בבשורות הסטוריות על יריד שטריימל ראשון מסוגו, שם מוצע שיטת קניה שונה מהמקובל עד עתה. חדל המדידות האינסופיות, אתה בא מודד, ו...תתחדש. הקדמנו ואמרנו: ר' זונדל, ס'פאסט נישט... למה להכריח את עצמינו ללבוש כל שבת שטריימל לא מפואר. מה גם שהשטריימל העתיק מכביד מאד על הראש.
למען האמת, בימים שלפני פתיחת היריד, חששנו, כססנו ציפורניים. אמנם ידענו את טיב הסחורה שבידינו, גם ידענו שאם רק יקשיבו לנו, הרי יבינו שזה עתה הזדמן לפתחיהם של מאות ואלפים הזדמנות מצויינת, הזדמנות עבור אותם אלה שחפצו בכל מאודם להחליף את השטריימל למכובד יותר, כיאה לפאר את השבת והמועד, ועתה שטריימל המיוצר ע"י המותג המוביל בארה"ב, בפאר והדר שאין דומה לו, בחציו ממחירו בשוק השטריימל.
אבל בכל זאת, אנשים מקובעים במחשבתם שתהליך הרכישה מאלץ מדידות של כיפות מוגבהות ומיותמות, הרי בלתי אפשרי למצוא שטריימל הבנוי היטב על הראש, אם מלכתחילה הוא לא נבנה על הראש הספציפי הזה. נו, לך תשנה קיבעון מחשבתי.
אבל הופתענו, אלפים רבים פקדו את היריד, אדמו"רים ורבנים, חתנים, אברכים, בעלי בתים ואישי ציבור באו בצל קורת היריד, והופתעו לגלות את היופי המדהים והגימור המושלם של מגוון השטריימלך שהיו ביריד. מאות רבות רכשו שטריימל והתחדשו לכבוד השבת. ובעצם ראו באופן מוחשי,
שיריד המוני אינו מחייב ירידה באיכות המוצר, ההיפך, כל שטריימל ביריד היתה יצירת אומנות בפני עצמו.
אמנם עד היום חשבת, ואפילו היית בטוח ששטריימל מטבעו אמור לייצר דאגה של חודשים, מדידות מייגעות, כשהיינו מציעים אך לפני שנים רכישת שטריימל מן המבחר, למדוד, להעיף מבט קצר במראה, ולצאת עם מוצר מושלם ומפואר, היינו נדמים כחולמים באספמיה, אז חשבנו...
אבל, "משהו בראש הולך להשתנות..."כשנעמיק לחשוב, הרי היתרון שברכישה בצורת קנייה זו עצומה, זאת כי יש מבחר ענק ורואים בעיני בשר את המוצר המוגמר והמושלם. לא תואם לראש? אין בעיה, נתקדם למחלקה הבאה, למחלקת השטריימלך הגבוהים יותר, או נרד מדף לשטריימל רחב יותר, ונתקדם כלפי מעלה לשטריימל מהודר יותר.
מיללער, תעודת זהות.
"מיללער שטריימל" בארה"ב, הינו בית יוצר וותיק, שמקום מושבו בוויליאמסבורג שבניו-יורק, וסניפיו פרוסים בארה"ב ובארץ ישראל. מהמובילים בשוק השטריימל בארה"ב. ומעשה ידיו ידוע בפי-כל כאיכותי והמפואר ביותר. כל שטריימל יוצר והוכן בקפידה, ובהתאם לכך גם התוצאה המדהימה.
יריד שנתי קבוע
בעקבות ההצלחה המדהימה של היריד, הכריז חברת 'מיללער שטריימל' מארה"ב מיד עם תום היריד, על "יריד שטריימל שנתי" קבוע בכל שנה, בערב פסח, זמן מצויין להתחדשות! בעקבות כך האיצו והכפילו את קו הייצור, זאת בכדי להספיק לייצר כמות נכבדה של שטריימלך לרגל היריד השנתי.
בדוכני המכירה באולמי ברסלב יקדמו את פניך "שטריימל-מאכערס", מהסניף של "מיללער שטריימלך" בארץ ישראל. הם ידאגו שתצא כמו מלך המעוטר בעטרה הראויה לו. והם גם אלה שילוו אותך אחרי קניית השטריימל, בסניף החדש ברח' כהנמן 76 בני ברק, בשירות איכותי כמקובל בבית "מיללער שטריימל".
מה ביריד?
ביריד ייפרסו מאות שטריימלך שעברו זה עתה את קו ייצורם, כל שטריימל מהודר ומלכות'דיג, במגוון אדיר של גדלים וסוגי שיער: כל סוגי ה'מערדער'. 'רוסישע סויבל', 'לענישע סויבל'. ו'קנדישע סויבל'.
כל השטריימלך, בלי יוצא מהכלל, הם שטריימלך איכותיים ביותר, מפוארים ו"קלים" לנשיאה. מחירם נע בין 450$ עד 1.200$ כתוצאה משינויי גובה והיקף, מקור השערות, סויבלים ומערדערים למיניהם.
השטריימלך ביריד ממויינים בצורה מופתית, לפי גודל הראש, רוחב וגובה, עם פירוט מלא על כל שטריימל ושטריימל, כך שמרחב הבחירה, המגוון, ונוחות הקנייה כובשים שיא חדש בתחום.
מחלקת חתנים
ביריד השטריימל השנתי הוקצה מחלקה יוקרתית מיוחדת לחתנים. במחלקת החתנים נפתיע אתכם בשטריימלך מדהימים ומרהיבים ביופיים, בעלי עטרה, כיאה לחתן ביום חופתו, בחצי מחיר ופחות, ובפריסת תשלומים נוחה.
משהו בראש הולך להשתנות!
והפעם זה כנראה יהיה השטריימל.


 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    1 MB · צפיות: 8

איש קטן

משתמש צעיר
פרסום לחתנים, דומה מאד לפרסום ביריד הקודם.

דעתכם חשובה לנו :)
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 899 · צפיות: 9

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
לוגו - קצת שמאלה, שיהיה בקו ישר עם המלל מצד שמאל.
היריד השנתי - למה צריך להשים את הפרטים כמו מודעה בתוך מודעה? במקום להשים, את המלל על המודעה ישר.
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
דעתי העניה:

הסלוגן (משהו בראש) - יפה!

הטיזרים - 1-2 בסדר גמור.

השלישי לא מובן. כובע בחצי שעה, ושטריימל? מה היתה השאלה, ו...נו, מה התשובה???

היריד 'השנתי' קצת בעייתי כשהיריד הקודם היה רק לפני תקופה קצרה. 'יריד השטריימל 2' היה יותר נכון ויותר עוצמתי.

בטקסט אח"כ יש כמה בעיות.

מיללער שטריימלך 'פורס' בפניך ולא 'פורסים'.

יש בעייתיות בכך שבכותרת מופיע 'פורסים בפניך בשבוע של יריד' ובכותרת המשנה 'מגוון מדהים וכו' זה ממש מופסק באמצע משפט. 'פורסים בפניך בשבוע של יריד' זה לא כותרת שעומדת בפני עצמה. אם אתה מבין למה אני מתכוון.

אתה בא, מודד ותתחדש. לא מצטלצל טוב. 'אתה בא ומודד', זה סיפור העובדות. 'תתחדש' זה כבר אתה, המפרסם אומר לו. בלי לזלזל, קופירייטר מקצועי לא היה כותב משפט כזה.

העיצוב - חמוד מאוד! אם כי גם פה יש כמה הערות, אבל זה כבר לא התחום שלי...
 

וואהו

משתמש רשום
מבלי לפגוע הלוגו הזה עם טיפה שינויים הרבה יותר מודרני ומתאים.

צפה בקובץ המצורף 34448

סתם ככה, למה לא לצלם נורמלי את השטריימל המלכותי של מיללער על אותו אברך מהטיזרים? הא?
 

קבצים מצורפים

  • %EC%F2%E9%E1%E5%E3%F2%E5%FA%F7.jpg
    KB 203.4 · צפיות: 9

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מבלי להיכנס לפרטי האסטרטגיה השיווקית, הייתי ממשיך עם הרקע (החדש) האחיד של הבורדו. כך ישמר הרצף הוויזואלי השומר את הקמפיין אחיד.
בצד זאת, ככלל מומלץ לא להרבות בתיבות טקסט ואלמנטים נפרדים - העין "מתפזרת" איתם - וכך גם המסר...
הערה נוספת בתחום הויזואלי: במינטוז' איכותי (השטריימל על העמוד) חייבת העבודה לעשות בצורה מוקפדת שבעתיים. לא די בהדבקה סבירה, אלא יש צורך ליצור "הוא אמינא" שהשניים אכן ישבו יחדיו באיזו פינה במציאות. אחרת האשליה נפגעת, ואז כל החבילה הופכת למאולצת.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה!
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
מצטרף לכל מה שמרדכי כתב.
לדעתי יש בעיה שהטיזרים בצבע כחול ומודעת ההמשך בצבע אדום. לא הייתי שם לב שזה ההמשך לטיזרים אם לא הייתי רואה את זה כאן ביחד.
הגריד האחרון יכול היה לשמש גם למודעות הטיזרים. חבל שלא עשית את זה ככה. הלוגו של הרשל'ה אכן עולמי ולא כפי שוואהו כתב. הלוגו שהוא הביא לדוגמא ממש אבל ממש לא מתאים למיללער שטריימלאך.......
הסלוגן מתחת ללוגו נחמד, סטנדרטי חסידי, והמילה מיללער מיותרת בהתחשב בעובדה שהוא צמוד תמיד ללוגו.
הטיזרים לא ממש מנסים להסתיר במה מדובר. כל מי שראה את זה הבין שמדובר במכירת שטריימלים. הטיזר הראשון מקורי אבל היה עדיף אם הויז'ואל לא היה קשור לשטריימל וכובעים.
הטיזר השני נחמד, לא יותר מזה.
הטיזר השלישי תמוה ולא ברור.

ובאמת, איש קטן,
אנחנו סתם מדברים כאן על הביצוע, שמן הסתם לא יזכה לתיקונים נוספים
ולא באמת חשוב כל מה שנכתוב
כי אם הולכים לשפוך כמות מטורפת של כסף רק על המדיה כמו בפעם שעברה
אין סיבה שזה לא יצליח (פחות מהקודם, אבל גם יצליח...) וחבל שלא ניסית לעשות משהו ישיר, סולידי ומינימליסטי, בלי תמונות מפוצצות ובלי פונטים יקרים וצבעים עזים.
כדי להוכיח לכולם שמה שמצליח למכור שטריימלים זולים זה 2 דברים:
המחיר שלהם והתודעה הציבורית.

ומפריע לי מאוד שעושים יריד כזה חודש אחרי חודש וממשיכים לקרוא לו היריד השנתי.
פעם ראשונה כולם מאמינים, בפעם השניה כבר פחות
ובפעם השלישית כולם יחשבו שאתה נוכל.

לא כדאי להתעסק עם לקוחות.
 

מרדכי

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
נכתב ע"י חוצ ניק;232859:
לדעתי יש בעיה שהטיזרים בצבע כחול ומודעת ההמשך בצבע אדום. לא הייתי שם לב שזה ההמשך לטיזרים אם לא הייתי רואה את זה כאן ביחד.
.

גם נכון. מאוד נכון.

לא בולט בכלל שהמודעה היא התשובה לטיזרים. לא מבחינת הצבעים ולא מבחינת הטקסט. הסלוגן במודעה - די שולי מכדי שייתפס כקשור לטיזרים.
 

חסיד

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
משום מה הלכת על לוגו שמאוד מזכיר את הלוגו שבנה ידידינו יעקב קנפלר ל'גולד שטריימלך'
 

איש קטן

משתמש צעיר
חוצניק כתב:
לדעתי יש בעיה שהטיזרים בצבע כחול ומודעת ההמשך בצבע אדום. לא הייתי שם לב שזה ההמשך לטיזרים אם לא הייתי רואה את זה כאן ביחד.





לעיונך, ר' הערש!
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
איש קטן,
הערש כתב זאת בעצמו כמה דקות לפניי.
והתכוונתי כמובן לצבע הבורדו.
ובכל זאת, איש קטן, עבודה יפה. התקדמות ניכרת!
 

איש קטן

משתמש צעיר
חסיד, אינני מכיר את של גולד, אבל אולי כדאי שתביא את של גולד ונוכל להשוות?
 

איש קטן

משתמש צעיר
חוצניק

התכווני לומר שאני אישית הייתי בדעה כשלך, אבל בסוף נכנעתי לדעת גדולים ממני.

לגבי הקטע האחרון שלך, עם הנוכלות וכו', מה שייכות נוכלות כשאתה רואה את המוצר מול העיניים? האם מדובר בדירה שאתה קונה על הנייר? ובכתבה הכל מיושב היטב.

מהשנה כל שנה בערב פסח יתקיים יריד.

ולכן ה"שנתי".
 

חסיד

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לי זה הזכיר את זה.
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    1.7 MB · צפיות: 5

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
חסיד: כל הלוגואים שמעצבים ביגוד, מעצבים בסגנון דומה.
ולא רק שני הלוגואים האלה, אלא עוד עשרות: דאסקל..
כולם מעוצבים די דומה.
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לי משום מה, הזכיר בקושי.
 

קבצים מצורפים

  • MILER_Slogo_N0004.jpg
    KB 73.7 · צפיות: 10

חוצ ניק

משתמש צעיר
איש, מעניין מי זה דעת גדולים ממך ולמה הוא חשב ככה. מאוד מעניין...

הרשל'ה, הקטע עם השועלים בצד, והזנבות האדומות - פשוט ענק!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה