דעתי העניה:
הסלוגן (משהו בראש
- יפה!
הטיזרים - 1-2 בסדר גמור.
השלישי לא מובן. כובע בחצי שעה, ושטריימל? מה היתה השאלה, ו...נו, מה התשובה???
היריד 'השנתי' קצת בעייתי כשהיריד הקודם היה רק לפני תקופה קצרה. 'יריד השטריימל 2' היה יותר נכון ויותר עוצמתי.
בטקסט אח"כ יש כמה בעיות.
מיללער שטריימלך 'פורס' בפניך ולא 'פורסים'.
יש בעייתיות בכך שבכותרת מופיע 'פורסים בפניך בשבוע של יריד' ובכותרת המשנה 'מגוון מדהים וכו' זה ממש מופסק באמצע משפט. 'פורסים בפניך בשבוע של יריד' זה לא כותרת שעומדת בפני עצמה. אם אתה מבין למה אני מתכוון.
אתה בא, מודד ותתחדש. לא מצטלצל טוב. 'אתה בא ומודד', זה סיפור העובדות. 'תתחדש' זה כבר אתה, המפרסם אומר לו. בלי לזלזל, קופירייטר מקצועי לא היה כותב משפט כזה.
העיצוב - חמוד מאוד! אם כי גם פה יש כמה הערות, אבל זה כבר לא התחום שלי...