דיון - Login לאתר

הנושא בפורום 'מעצבי דיגיטל ו-UX/UI' פורסם ע"י EPaP, ‏16/10/18.

  1. דאבל אימפקט

    דאבל אימפקט משתמש סופר מקצוען עיצוב גרפי פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    3,673
    תודות :
    1,320
    נקודות:
    293
    ודאי.
    שמעתי הרצאה מרתקת של עדי בינדר שהוא מצוות האפיון והעיצוב של MOOVIT והוא דיבר על כמויות הדאטה שהם אוספים רק מעצם השימוש באפליקציה וכמובן שמוכרים את זה הלאה וזה בעל ערך גדול, כל המידע שאוספים על כל דבר שזז...

    יותר חורה לי דברים כמו MAIL TRACK שדורשים הרשאת גישה לתוכן האימייל (מתבקש, לצורך תפקוד האפליקציה) ומחביאים ומזיזים כל הזמן את האופציה של חסימת ההרשאה הזאת.

    זה פשוט מרגיש כאילו נהיינו כולנו עכברים מגודלים בכלוב ענק של דאטה...
    איכס.
     
  2. EPaP

    EPaP Moderator מנהל עיצוב גרפי פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים פרסום וקופירייטינג

    הצטרף:
    ‏22/6/16
    הודעות:
    1,623
    תודות :
    1,604
    נקודות:
    184
    עיסוק:
    אסטרטגיה ונראות עסקית
    :) אני רואה את זה דווקא לחיוב.
    דטא מאפשר פרסוניזציה ובשבילי היא חשובה יותר מפרטיות.

    אגב, דור הZ מאופיינים בזה: מעדיפים לשתף ידע מבחירה ע"מ ליצור פרסוניזציה.
     
    דאבל אימפקט מודה על התגובה.