שלום רב,
היה לי הזדמנות ללוות קופי של מודעה בתחום הנחיית הורים עם מסלולי לימוד וכדו',
שם עלתה השאלה האם לציין את המסלולי לימוד ומחיריהם על המודעה או להשאיר משהו לטלפון.
שני צדדים למטבע:
1. חשפת את כל הקלפים שיש לך, אין לאדם סיבה להתקשר, וממילא לך, אין את ההזדמנות לשכנע אותו.
2. האדם מעריך את זה שפרסת את כל האפשרויות לפניו, והוא בוחר באפשרות הטובה ביותר.
מה אתם אומרים?
היה לי הזדמנות ללוות קופי של מודעה בתחום הנחיית הורים עם מסלולי לימוד וכדו',
שם עלתה השאלה האם לציין את המסלולי לימוד ומחיריהם על המודעה או להשאיר משהו לטלפון.
שני צדדים למטבע:
1. חשפת את כל הקלפים שיש לך, אין לאדם סיבה להתקשר, וממילא לך, אין את ההזדמנות לשכנע אותו.
2. האדם מעריך את זה שפרסת את כל האפשרויות לפניו, והוא בוחר באפשרות הטובה ביותר.
מה אתם אומרים?