דיוור ישיר כולל קובץ מצורף לרשימה גדולה - מה מומלץ?

עיצוב ותקשורת חזותית >> תוכן מקצועי

מעצב? הכר את מקומך!
אפשר לומר שכמעצבים אנחנו מחולקים לשתי קבוצות: קבוצת העובדים: כמו שאומרים- החיים היפים.. זו באמת הקבוצה הטובה, בין אם זה עצמאי או שכיר, הסדר יום...
תגובות
6
התעדכן
5 דברים שכל מעצב גרפי צריך לדעת:
5 דברים שכל מעצב גרפי צריך לדעת
5.00 star(s) 2 ratings
תגובות
16
התעדכן

הבוס הגדול

משתמש פעיל
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עריכה תורנית
אשמח לקבל המלצה לשליחת קובץ מצורף באופן קבוע כל חודש, לרשימת תפוצה גדולה (10,000 ומעלה)
תודה רבה!
 

s976

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אפשר לצרף שם קובץ? (לא קישור להורדה, אלא לצרף להודעה ממש)
ומה עם המחיר? מהמחירון שלהם נראה שהמחיר יהיה בסביבות 340 ש"ח לחודש.

אם רוצים להוריד עלויות (ובמיוחד אם התשובה לשאלתי הקודמת היא שלילית) ויש מוכנות להשקיע קצת בהתקנה. אז הייתי ממליך על שירות של AMAZON שנקרא SES
https://aws.amazon.com/getting-started/tutorials/send-an-email/?nc1=h_ls
אני משתמש בזה בשביל אחד מהלקוחות שלי. שולחים מעל 20,000 מיילים בחודש עם הרבה קבצים מצורפים. ומשלמים באזור 10 דולר לחודש. ובשנה הראשונה זה בכלל חינם (עד גבול מסוים).
הבעיה היא רק, שאם אין ידע טכני אז זה לא רלוונטי. כי אין שם ממשק. צריך לכתוב קוד לבד בשביל להתחבר לAPI שלהם. או להשתמש במשהו מוכן, כמו SENDY

בנוסף יש כאן ניק בשם 'שלוש פינות' או משהו כזה, שהוא ממש מומחה לתחום ויש לו מערכת משלו (לא קשור לאמזון).
 

הבוס הגדול

משתמש פעיל
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עריכה תורנית
ברב מסר אין קובץ יותר מ 1 מ"ב כמדומני.
 

e.z. page

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
ניסית במיילצ'ימפ?
 

s976

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
אז למה כבר לא לכתוב קוד PHP ולשלוח בלי אמזון?
הקושיא היא לא עלי... :) אפשר להקשות כך גם על 'רב מסר': למה לשלם מאות שקלים בחודש, אם אפשר לכתוב קוד בPHP שזה בערך 5 דקות, ולשלוח מיילים לכל מי שאתה רוצה.
והתירוץ הוא, שבצורה כזו המיילים פשוט לא יגיעו (אפילו לא לספאם). אפילו כשלא שולחים הרבה מיילים מאוד כדאי לשלוח דרך SMTP ולא מהשרת ישירות עם mail() כי אחרת מאוד יתכן שהמיילים לא יגיעו. אבל אם שולחים הרבה מיילים, אז זה בטוח לא יגיע. אחרת כל ספאמר היה מפציץ אותנו במיליוני פרסומות
 

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
@s976
מכיר את PHPmailer?
אם תכיר תוכל לבצע שליחה גם דרך שרתי SMTP
 

s976

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
@s976
מכיר את PHPmailer?
אם תכיר תוכל לבצע שליחה גם דרך שרתי SMTP
איזה שרת, למשל?
שום שרת לא ייתן לך לשלוח אלפי מיילים בבת אחת (וגם לא תוך כמה שעות). ואם לא תשלח משרת מוכר, אלא תפתח איזה שרת שלך, אז המיילים לא יגיעו.

חבר'ה אתם באמת חושבים שאנשים (וארגונים) סתם משלמים מאות ואלפי שקלים למיילצ'ימפ\רב-מסר וכדומה. כאילו מה הבעיה? שלח את הכל משרת שלך וזהו. או דרך איזה שרת SMTP חינמי.
 

ש.ב.ח.

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
איזה שרת, למשל?
ברור שלכל שרת חינמי ההגבלות שלו
אבל יש גם כאלה שיתנו לך 10/12 א' בחודש
מישהו נתן לי את הקישור הבא (12K בחודש)
SendPulse
לא בדקתי אותו כי הוא נפתח לי כרגע בהגדרות נטפרי...
 

s976

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
ברור שלכל שרת חינמי ההגבלות שלו
אבל יש גם כאלה שיתנו לך 10/12 א' בחודש
מישהו נתן לי את הקישור הבא (12K בחודש)
SendPulse
לא בדקתי אותו כי הוא נפתח לי כרגע בהגדרות נטפרי...
אז רשום שם באמת ש12,000 מיילים זה בחינם.
אבל צריך לדעת מה בדיוק התנאים. ואולי באמת זה בסדר
מעבר לזה, כל 10,000 מיילים זה 15 דולר (מחיר גבוה הרבה יותר משל אמזון).
חוץ מזה, כל הנ"ל שייך למיילים ששוקלים פחות מ100KB. זאת אומרת, אין אפשרות לצרף קובץ...

באופן כללי אוכל לומר, המחירים של אמזון (בכל השירותים שלהם) הם סבירים מאוד.
 

dag

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אפשר לצרף שם קובץ? (לא קישור להורדה, אלא לצרף להודעה ממש)
ומה עם המחיר? מהמחירון שלהם נראה שהמחיר יהיה בסביבות 340 ש"ח לחודש.

אם רוצים להוריד עלויות (ובמיוחד אם התשובה לשאלתי הקודמת היא שלילית) ויש מוכנות להשקיע קצת בהתקנה. אז הייתי ממליך על שירות של AMAZON שנקרא SES
https://aws.amazon.com/getting-started/tutorials/send-an-email/?nc1=h_ls
אני משתמש בזה בשביל אחד מהלקוחות שלי. שולחים מעל 20,000 מיילים בחודש עם הרבה קבצים מצורפים. ומשלמים באזור 10 דולר לחודש. ובשנה הראשונה זה בכלל חינם (עד גבול מסוים).
הבעיה היא רק, שאם אין ידע טכני אז זה לא רלוונטי. כי אין שם ממשק. צריך לכתוב קוד לבד בשביל להתחבר לAPI שלהם. או להשתמש במשהו מוכן, כמו SENDY

בנוסף יש כאן ניק בשם 'שלוש פינות' או משהו כזה, שהוא ממש מומחה לתחום ויש לו מערכת משלו (לא קשור לאמזון).
האם זה עוזר לכך שהמיילים לא יגיעו לקידומי מכירות מה שקורה לרוב בחברות של מערכות של רשימות תפוצה?

לניק @3 פינות יש מערכת מצויינת
 

by6199

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
@dag אכן המערכת של @3 פינות היא מערכת הדיוור הטובה ביותר שקיימת ומוכרת.

המעלות נבנה על ידי חרדי וניתן דגש על זיהוי פתיחה גם מכתובות כשרות, ועוד.

החסרון היחיד הוא שזה לא תשלום חודשי על השירות אלא תשלום חד פעמי (כמה אלפים) על תוכנה לאחמ"כ משלמים כמה דולר לחודש על שרת וזהו
 
נערך לאחרונה ב:

s976

משתמש מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
האם זה עוזר לכך שהמיילים לא יגיעו לקידומי מכירות מה שקורה לרוב בחברות של מערכות של רשימות תפוצה?
זה מאוד תלוי מה תוכן המייל.
אם זה יהיה פרסומת, אז מן הסתם זה יגיע לפרסומות.
כמו כן ראיתי, שאם עושים בלי עיצוב, אז יש סיכוי טוב יותר שזה יגיע ללשונית הרגילה.
אבל כל השאלה האלה כדאי לשאול את @3 פינות . הוא מרא דשמעתתא.
 
  • תודה
Reactions: dag

dag

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
זה מאוד תלוי מה תוכן המייל.
אם זה יהיה פרסומת, אז מן הסתם זה יגיע לפרסומות.
כמו כן ראיתי, שאם עושים בלי עיצוב, אז יש סיכוי טוב יותר שזה יגיע ללשונית הרגילה.
אבל כל השאלה האלה כדאי לשאול את @3 פינות . הוא מרא דשמעתתא.
תודה, @3 פינות, תוכל בבקשה להרחיב בנושא, אם יש טיפים או שזה בעיקר עניין של מערכת?
 

dag

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
כפילות
 
נערך לאחרונה ב:

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
עיצוב גרפי
שלום וברכה ותודה לכולכם.
@dag @s976 @by6199
בגדול המסנני קטגוריות של גוגל מבוססים על כמה מסננים:
1. תוכן
2. כתובת שולח
3. כתובת IP של שרת ששולח
4. ההכי פחות משפיע מהרשימה, חכמת המונים

1. התוכן זה אומר שלדוגמא הודעת פרסומת תכיל לרוב בעיקר תמונה עם כמה מילים וקישור בתמונה ובמלל, מקובל לומר שצריך לשים שתי שורות מלל על כל תמונה.
כמו כן מייל מעוצב ברמה גבוהה על פי רוב זה כולל הרבה קוד של עיצוב שהמסנן קטגוריות יתפוס, אבל זה גם כן יכול לשלוח לעדכונים.
2. כתובת השולח זה אומר שתי דברים:
דבר ראשון זה ההתחלה של כתובת המייל לדומה <באופן זמני לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> זה מתחיל במילה ads שפירושה באנגלית פרסומת ומן הסתם ההודעה תגיע לקידומי מכירות. כמו כן לדוגמא update זה עדכונים באנגלית וההודעה מן הסתם תגיע לעדכונים.
הדבר השני הכתובת השולח זה שאחר שכתובת מסוימת מזוהה ככתובת ששולחת קידומי מכירות/קטגוריה מסוימת אז כל הודעה שתישלח מהכתובת מייל הזאת יש לה סיכוי גבוה להגיע לאותה לשונית/קטגוריה.
3. כתובת IP של שרת השולח, זה אומר שכשגוגל מזהה שרת ששולח בקביעות קידומי מכירות אז כל הודעה שתגיע משמה תילך לקידומי מכירות, זה נכון גם לגבי דומיין השולח אבל זה נושא יותר מתקדם.
בגדול זה הבעיה הגדולה בחברות המסחריות של שליחת מיילים שזה אותו שרת להרבה אנשים שרובם שולחים קידומי מכירות בצורה ברורה ואז גם אם המיילים שלכם לבד היו מגיעים לראשי אז בגלל שאתם על אותו שרת עם כולם זה מפיל אתכם גם לקידומי מכירות.
במערכת שלי יש בידול מוחלט בין לקוח ללקוח שזה תורם הרבה להגעה לראשי.
4. חכמת המונים, זה הכי פחות משפיע מבין כל הרשימה כי רוב האנשים לא מזיזים בכל מקרה בין הקטגוריות, מה שכן זה שאם מישהו פותח בקביעות מיילים משולח מסוים זה יכול לגרום להודעות שלו לעבור אצלו לראשי, ואם זה הרבה אנשים אז זה יכול להעלות את הדירוג של השולח הזה ולהעביר אותו לראשי אצל כולם, אבל זה המסנן שהכי קשה לשלוט עליו בתור שולח.
 

פְּרוֹגְלַיין

מבחר הקורסים המקצועיים של פרוג באונליין!

לוח אירועים

למעלה