מידע דגימות

Shalom

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
כל מי שאני מביא לבית שלי (קורג עם סט של שפיץ, וכשאני רוצה להשוות יש לי ימאה של שכן)
אומר שהקורג פשוט נשמע יותר טוב, בדאנסים בכלל.
כמובן שהכל תלוי באיזה חומר יש לך, לקורג יש הרבה שם רע כי מסתובבים לו מלא סטים שנשמעים כמו לא יודע מה,
ומאוד קל להרוס לו את הסאונד, לעומת הימאה שהסאונד שלו נשאר יפה כמעט תמיד לא משנה מה תעשה (חוץ מהתופים:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:)
אני תמיד אומר אם אתה משקיע עד הסוף לך על קורג אם לא אז רק ימאה, כי אתה תקבל סאונד יפה.
אם תבדוק הודעות קודמות שלי, תראה שהטענה הראשית שלי זה שבאלקטרוני קורג לוקח את ימהה בהליכה...
רק שכמו שאמרת, לימהאה הסאונד נשאר יפה כמעט תמיד, שזה מה שדומה בזה לקטרון...
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
אם תבדוק הודעות קודמות שלי, תראה שהטענה הראשית שלי זה שבאלקטרוני קורג לוקח את ימהה בהליכה...
רק שכמו שאמרת, לימהאה הסאונד נשאר יפה כמעט תמיד, שזה מה שדומה בזה לקטרון...

שוב זה תלוי באיכות הדגימה, עד לפני תקופה הטראקים של יוחנן אורי היו יותר יפים לדעתי,
אבל אז שפיץ דגם סט אלקטרוני חדש, וזה וואו, רק ברקו נמצא שם (לדעתי ברקו הוא מספר אחד בהכל) הבעיה היא שלפי מה שהבנתי ברקו לא מוכר את הסט שלו אלא רק דברים ישנים
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
סליחה שאני לא מצוטט, אני פשוט לא מצליח יש לי איזה בעיה באינטרנט.
בקיצור:
אני שם את הקורג למעלה והטיירוס למטה
מקצבים ממרדכי רוזנפלד

והרי הפירוט:
בד"כ על פי רוב
פרייליך - רק שפיץ, הרבה יותר חי וברור, נותן בראש ופשוט מקפיץ
דאנס - טיירוס, על אף בניה הרבה פחות מקצועית - הסאונד מעיף הרבה יותר, ויש לו הרבה יותר גיוון
סעודה - הגיוון של רוזנפלד יותר, הסאונד של שפיץ יותר. בד"כ אני משתמש עם הקורג
צלילים - כמעט הכל בקורג. המוטיף של שפיץ הרבה יותר טוב, הבראס של הקטרון הרבה יותר טוב, ויש גם את הגיטרה, החליל והקלרינט שמשיר אבק לטיירוס.
יש את הצלילים של הטיירוס שאין להם תחליף - האלקטרוני, מה שיש נשמע יותר טוב, אבל לשפיץ יש יותר גיוון בצלילים האלקטרונים (כן כן אני יודע שאתם לא מאמינים לי...), וכן סקסופון, בראס, (לייב) גיטרה, (אקוסטית) קלרינט (קשה לעבוד איתו כי הוא רווי באפקט)
וזהו פחות או יותר....
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
סליחה שאני לא מצוטט, אני פשוט לא מצליח יש לי איזה בעיה באינטרנט.
בקיצור:
אני שם את הקורג למעלה והטיירוס למטה
מקצבים ממרדכי רוזנפלד

והרי הפירוט:
בד"כ על פי רוב
פרייליך - רק שפיץ, הרבה יותר חי וברור, נותן בראש ופשוט מקפיץ
דאנס - טיירוס, על אף בניה הרבה פחות מקצועית - הסאונד מעיף הרבה יותר, ויש לו הרבה יותר גיוון
סעודה - הגיוון של רוזנפלד יותר, הסאונד של שפיץ יותר. בד"כ אני משתמש עם הקורג
צלילים - כמעט הכל בקורג. המוטיף של שפיץ הרבה יותר טוב, הבראס של הקטרון הרבה יותר טוב, ויש גם את הגיטרה, החליל והקלרינט שמשיר אבק לטיירוס.
יש את הצלילים של הטיירוס שאין להם תחליף - האלקטרוני, מה שיש נשמע יותר טוב, אבל לשפיץ יש יותר גיוון בצלילים האלקטרונים (כן כן אני יודע שאתם לא מאמינים לי...), וכן סקסופון, בראס, (לייב) גיטרה, (אקוסטית) קלרינט (קשה לעבוד איתו כי הוא רווי באפקט)
וזהו פחות או יותר....

הופתעתי לגבי הדאנסים כי אני מכיר את החומר של רונפלד ואף השוותי אותם בארוע, רק אל תגיד לי שגם בטראקים אתה מעדיף את הטיירוס.
 

Shalom

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
שוב זה תלוי באיכות הדגימה, עד לפני תקופה הטראקים של יוחנן אורי היו יותר יפים לדעתי,
אבל אז שפיץ דגם סט אלקטרוני חדש, וזה וואו, רק ברקו נמצא שם (לדעתי ברקו הוא מספר אחד בהכל) הבעיה היא שלפי מה שהבנתי ברקו לא מוכר את הסט שלו אלא רק דברים ישנים
סליחה שאני לא מצוטט, אני פשוט לא מצליח יש לי איזה בעיה באינטרנט.
בקיצור:
אני שם את הקורג למעלה והטיירוס למטה
מקצבים ממרדכי רוזנפלד

והרי הפירוט:
בד"כ על פי רוב
פרייליך - רק שפיץ, הרבה יותר חי וברור, נותן בראש ופשוט מקפיץ
דאנס - טיירוס, על אף בניה הרבה פחות מקצועית - הסאונד מעיף הרבה יותר, ויש לו הרבה יותר גיוון
סעודה - הגיוון של רוזנפלד יותר, הסאונד של שפיץ יותר. בד"כ אני משתמש עם הקורג
צלילים - כמעט הכל בקורג. המוטיף של שפיץ הרבה יותר טוב, הבראס של הקטרון הרבה יותר טוב, ויש גם את הגיטרה, החליל והקלרינט שמשיר אבק לטיירוס.
יש את הצלילים של הטיירוס שאין להם תחליף - האלקטרוני, מה שיש נשמע יותר טוב, אבל לשפיץ יש יותר גיוון בצלילים האלקטרונים (כן כן אני יודע שאתם לא מאמינים לי...), וכן סקסופון, בראס, (לייב) גיטרה, (אקוסטית) קלרינט (קשה לעבוד איתו כי הוא רווי באפקט)
וזהו פחות או יותר....
ובכללי מי שמדבר איתי על מקפיץ שיסתכל סרטונים מברקו,
אין שום קלידן בארץ שככה מרים את הקהל
לגבי ברקו, אני שומע המון חתונות של שטנדיג שמנגן עם הסט של שפיץ, (לפחות בדאנסים) ואני חושב שהדאנס של ברקו לא מתקרב ליופי ומקצועיות של שפיץ. (אני אומר מקצועי בתור אחד ששומע המון מוזיקת EDM אלקטרונית מהעולם...)
לגבי הטיירוס והקורג ש @שמחת חיים אמר כאן, אתה כנראה מדבר על הדאנסים החסידיים יותר, כי ברור שהטראקים של שפיץ עוקפים בהמון את הטראקים של רוזנפלד... (לדעתי בכל אופן). אבל הבלאדים והקצביים האחרונים של רוזנפלד עם הדגימות של התופים מאבידני מטורפים, ולא שמעתי עדיין כזה מקצב בשום סט.

אה, ולגבי להקפיץ, זה לא תמיד קשור לסט, אלא לאנרגיות של הקלידן, ובטח לא להשוות את החתונות של חו"ל לאלו שבארץ, כי הציבור שם דורש סגנון אחר לגמרי...
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הטראקים של שפיץ הרבה יותר מושקעים ומקצועיים, יש אפי' טראקים אחד על אחד שאפשר לראות את זה במוחש
גם הסאונד שלהם הרבה יותר טוב ואמיתי, זה יושב בול כמו שזה צריך לשבת
מול הטיירוס, שלא מגיע לאפס קצהו מבחינת סאונד ומבחינת בניה.

לגבי הסאונד הכללי של הדאנסים של הטיירוס (בעיקר במקצבים עצמם ולא טראקים) בפועל איך שזה נשמע באולם
זה נשמע יותר אגרסיבי ובועט, לפי דעתי, אפי' נסיתי את זה אחד על אחד (אני יעלה עוד מעט הקלטה של דאנס, שבאמצע אני עובר לקורג ואז חוזר, שומעים הבדל משמעותי, לטעמי.)
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
לגבי ברקו, אני שומע המון חתונות של שטנדיג שמנגן עם הסט של שפיץ, (לפחות בדאנסים) ואני חושב שהדאנס של ברקו לא מתקרב ליופי ומקצועיות של שפיץ. (אני אומר מקצועי בתור אחד ששומע המון מוזיקת EDM אלקטרונית מהעולם...)
לגבי הטיירוס והקורג ש @שמחת חיים אמר כאן, אתה כנראה מדבר על הדאנסים החסידיים יותר, כי ברור שהטראקים של שפיץ עוקפים בהמון את הטראקים של רוזנפלד... (לדעתי בכל אופן). אבל הבלאדים והקצביים האחרונים של רוזנפלד עם הדגימות של התופים מאבידני מטורפים, ולא שמעתי עדיין כזה מקצב בשום סט.

אה, ולגבי להקפיץ, זה לא תמיד קשור לסט, אלא לאנרגיות של הקלידן, ובטח לא להשוות את החתונות של חו"ל לאלו שבארץ, כי הציבור שם דורש סגנון אחר לגמרי...


התופים של אבידני זה סט נפרד.
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
תשמעו ואל תשפטו את הנגינה שלי בבקשה, הייתי "בבלאק אאוט"....
בהתחלה זה טיירוס, יש תיבה שקטה ואז עברתי לקורג, ראיתי שרחבת הריקודים מורידה הילוך, ומיד חזרתי לטיירוס
 

קבצים מצורפים

  • 17.mp3
    1.1 MB · צפיות: 179

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
תשמעו ואל תשפטו את הנגינה שלי בבקשה, הייתי "בבלאק אאוט"....
בהתחלה זה טיירוס, יש תיבה שקטה ואז עברתי לקורג, ראיתי שרחבת הריקודים מורידה הילוך, ומיד חזרתי לטיירוס

זה עניין של בניה,
בהתחלה אתה עובר לdj6 שזה מהסדרה הישנה,
אחרי זה אתה חוזר לטיירוס שהבניה של הבאס היא כמו של הקטרון, שזה יותר מקפיץ,
וכמובן יש איזה חום של הטיירוס שאין אותו בקורג (באס עם הרבה ריברב)
 

Shalom

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
תשמעו ואל תשפטו את הנגינה שלי בבקשה, הייתי "בבלאק אאוט"....
בהתחלה זה טיירוס, יש תיבה שקטה ואז עברתי לקורג, ראיתי שרחבת הריקודים מורידה הילוך, ומיד חזרתי לטיירוס
קודם כל, הווליום יותר שקט בקורג, שזה כבר מוריד... חוץ מזה, כמו שאמרתי הטיירוס יותר מתאים לחסידי.
מה שאני מדגיש שמבחינה מקצועית הדאנסים של שפיץ מעולים. אבל לחסידי זה פחות מה שנדרש...
 

Shalom

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
זה לא בסט הרגיל, לא נראה לי שלמר שמחת החיים יש את זה
לא בסט הרגיל של רוזנפלד? למיטב ידיעתי (שמסתמכת על טיירוס של חבר) זה מהעדכון אחד לפני האחרון, ולא חושב שהחבר הזה קנה סט שונה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה