עדכון גרסה חדשה ל korg-pa1000?

netanel10

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
שבוע טוב ,אז ככה:
הקלטה עם ערוצים:
קודם כל בוחרים את המקצב הרצוי
אחרי זה נכנסים לsong play ואז record
בוחרים באפשרות השניה ואז מפעילים את המקצב ע"י לחיתה על הstop/play ואתה מקליט את האקורדים וכו
לאחר מכן אתה לוחץ על play (של הפעלת השירים לא של המקצב) כדי להפסיק את ההקלטה ואז לוחץ שוב record ובוחר באפשרות הראשונה כדי להוסיף ערוצים וכו (יש לך בערך שמונה ערוצים פנויים) אחרי שמוכן אתה שומר את זה.
הקלטת Mp3:
א.
אם אתה רוצה לנגן בצורה חופשית כלומר מקצב וכו פשוט לוחץ לחיצה ארוכה על RECORD (נמצא מתחת למסך בצד ימין) ואז לוחץ PLAY ואז תלחץ EXIT (בצד ימין של המסך) ההקלטה תמשיך לפעול (תראה סמל של הקלטה מהבהב בצד ימין של המסך למעלה) אחרי שתגמור שוב לחיצה ארוכה על RECORD ואז אתה עושה שמירה לדיסק און קי או לדיסק של קורג (זכרון פנימי).
ב. אם תרצה להקליט קטע עם ערוצים וכו אז אחרי שהכל מוכן ושמור בתור קובץ MIDI אתה נכנס לSONG (מצד שמאל של המסך למעלה כפתור שני משמאל) ואז אתה בוחר את הקובץ לוחץ על הקלטה כנ"ל ומפעיל אותו. ואז שומר.
מקווה שעזרתי. אם צריך תשאל.
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
..
 

נתנאל 1

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
פורסם באשכול - קורג 700 או ימאה 970
קישור לחוברת לpa600 בעברית
רוב מה שאמור להיות כתוב שם מתאים ל1000 בפשטות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה