שיתוף - לביקורת גנרל חורף 2021 | מסמך מטלטל

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
כל העובדות המובאות כאן מגובות בהוכחות מוצקות ובתיעודים ברורים שאין בהם כל ספק. ניתן לשלוח בקשה לקבלת חומרים למייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> וטוב שכך, כמו כן אנו זקוקים לתרומות לצורך הפצת המידע הקריטי.

הקדמה


1. קצת היסטוריה: עד מלחמת העולם השנייה אף אחד לא התעטף בסוודר, כפי שניתן לראות בתמונות מאותה תקופה שפריט הלבוש הזה נעדר מהן וכפי שיעידו ישישים שחיים אתנו מאז.
יתכן שהביגוד הבסיסי דאז היה איכותי ומחמם יותר ויתכנו גם תרחישים נוספים, אך קודם כל - אלו העובדות.

2. האינטרס של יצרניות הטקסטיל לשווק פריטי לבוש נוספים – הוא ברור. מוכרים גם ניסיונות נוספים שלהם מפעם לפעם למנף רווחים בשיטה הזו כמו: ביגוד בובות אמריקאיות; יריעות הצללה; אפודים זוהרים; מגיני מזרן ועוד.

אותם יצרניות רוכשות בקביעות נתחי ענק של פרסום דיגיטלי בסכומים בלתי נתפסים, כמו-כן מוכרות דרך אתרי אינטרנט בסך מכירות גדול יותר מכל החנויות שלהן יחד. הפרסום באינטרנט מפרנס בסופו של דבר את יצרנית מערכות ההפעלה של המחשבים Microsoft שבעליה – ביל גייטס תורם מאתיים מיליון דולר בשנה לארגוני הסביבה הנלחמים בהתחממות הגלובלית. הוא גם תועד כשחשב בטעות שהמיקרופונים כבויים, אומר במפורש "המלחמה בהמסת הקרחונים היא מלחמת העולם השלישית". כמו-כן הוא נצפה ביום סגרירי ללא כל סוודר כשלמעשה חולצה מכופתרת בלבד עוטפת את פלג גופו העליון.

3. הכוונה לחבל בטמפרטורה העולמית איננה חדשה וכפי שמבואר בגמרא 'הכול בידי שמיים חוץ מצינים ופחים'. עוד כשהיו בני ישראל במדבר התמודדו מול מלחמת עמלק שמטרתו הייתה לקרר את האמבטי כמרומז בכתוב 'אשר קרך'. זרע עמלק מנסה בכל הדורות להמשיך ולקרר – והוא לא התייאש גם ב-2020. ביל גייטס הנ"ל מסרב לחשוף את מבנה הד.נ.א. שלו שם רואים באופן ברור מאלו שורשים הוא מגיע.

4. בעשרות השנים האחרונות קמו לא פחות ממאות ארגוני סביבה שמטרתם המרכזית כאמור: מלחמה סביב שינויי האקלים, כאשר ההתחממות במשך חמישים שנה מסתכמת במעלות בודדות. בתקציבי הענק של אותם ארגונים ניתן היה לממן מיזוג בחינם לכל אזרחי העולם ולהישאר עם עודף, מה שמצביע על כך שנחלי הזיעה שלנו לא ממש בראש מעייניהם.

5. עם ההתפתחות הטכנולוגית שילבו היצרנים רוכסנים בסוודרים, בהם ניתן לשתול בקלות שבבים מתקדמים. כדי למנוע נזקי מים של מכונות הכביסה, משתמשים בבד ובצבע הדוהים במגע אדוק עם מים – כך מתנזרים הצרכנים מלכבס את הסוודרים. ההוכחה לנתון הזה משתקפת בעליית המחירים התלולה שגרם צירוף הרכיב הטכנולוגי הזה – שמחירו למרבה החוצפה הושת על הצרכנים.

6. מחקר של האוניברסיטה הרשמית של סודן קובע חד-משמעית: הסוודרים לא מגנים מקור ומצינון! מתנדבים שלבשו סוודר ונחשפו לתנאי קור – פיתחו תסמיני צינון באותה מידה של אלה שלבשו סוודר-פלצבו. אבל אנו לא זקוקים למסקנות של מדענים ידועי-שם, שחזור של מלאי הטישו שצרכנו בחורפים קודמים מבהיר היטב את התמונה העגומה.

מחקר נוסף מגדיל לטעון שסוודר גורם לתוצאה הפוכה: אשליית המיגון שמייצר הסוודר גורמת למעט בשיטות חימום אמיתיות, בנוסף: הסוודרים גורמים להזעת יתר ולכבדות כללית שלבסוף מביאה להסרתו.

ההסבר המדעי לכך הוא שהסוודר איננו מחסל אושיות קור אלא צובר אותן, הרפלקסים הטבעיים של הגוף מושבתים בגלל הסוודר, מה שגורם למגע שקט עם קור רציף.

7. מיתוג הביגוד כחלק מאסטרטגיה לחימום הגוף נובע מגישה מערבית-ליברלית שיסודה בנצרות הפרוטסטנטית שלבוש אינו נדרש לשם צניעות האדם. הגישה הזו שמקודמת באובססיביות מאז מהפכת ילדי הפרחים, היא אם כל חטאת ומחוללת הפריצות הגדולה ביותר של המאה העשרים והעשרים ואחת.

8. כדור השלג של התעשייה הענפה שצמחה סביב הקור ושות' הגיע למימדים אדירים. השלב המוקדם שלפני הקור – חיזוי מזג האוויר – לבדו מאייש אלפי משרות ברחבי העולם המשתמשים בציוד מתקדם בשווי מיליארדים.
כמו כן: כלי התקשורת כולם מקדישים באובססיביות פינות קבועות לעדכוני ה"חזאים", מהעיתונות המעניקה שטחים נאים המוערכים באלפי שקלים ליום לפינת התחזית, ועד הערוצים שבכל מהדורת חדשות נועצים את תחזית מזג האוויר בחוסר פרופורציונליות בולט לערך החדשותי שלה. למרבה הבושה גם התקשורת החרדית מגוייסת למסע השיווק המכוער הזה.

אל סחרחרת הכספים הלזו מצטרפת גם החסות הניתנת לתחזית מידי תאגידי הענק של המשק. מעולם לא עלה רעיון להעניק חסות לעדכון חוץ או פלילים, רק מזג האוויר זוכה לפריווילגיה כזו. הדברים ניתנים לבדיקה בכל רגע נתון ע"י פתיחה של עיתון אקראי או הפעלת ערוץ רדיו.
שורה ארוכה ובלתי נגמרת של מוצרי חימום שרובם ככולם מיוצרים במדינת סין הידועה בפגיעה בזכויות אדם ושאר מרעין בישין. מעילים, צעיפים, כפפות, סוודרים, מחמם אוזניים, כובעי גרב וכו' וכו'.
שלא לדבר על מוצרי החשמל שהומצאו עבור המערכת המשומנת הזו: תנור ספירלה, מפזר חום, מזגנים, רדיאטור, תנורי אמבטיה, מקרן חום, תנורי לד.

חותמים את העיסקה חברות התרופות שידם רב להן בתרגילים עסקיים מפוקפקים והן כמובן לא חשבו לוותר על חלקן בהונאת הענק הזו עם מגוון תכשירים "רפואיים" להתמודדות עם צינון: אקמול צינון, נורופן צינון, טבע קולד, קל-גרון, קולדקס ועוד שמות שאין הכתב סובלן. באופן מתמיה הוחרגו כל אותם "תרופות" והן ניתנות ללא מרשם רופא, זאת במטרה לדלג על מעצורים שעשויים אי-אלו רופאים הגונים שעוד נותרו במערכת.
השאלה הגדולה היא: איך יתכן שאחרי כל אותם מוצרים שנועדו כביכול להגן עלינו מפני הקור – עדיין משגשג שוק תרופות למצוננים?
התעשייה הנ"ל מגלגלת מאות מליארדי דולרים בשנה ומהווה רכיב משמעותי בכלכלת העולם. הסרת מסך העשן מעל פניהן תגרור בהכרח את תרחיש האימה של מדינות העולם: טלטלה כלכלית עולמית.

9. לא רבים יודעים אבל המלחמה הקרה שהתנהלה לפני כחמישים שנה בין מעצמות העולם, זכתה לשמה בעקבות מאבקים סביב תעשיית הקור שהיו הגורמים המרכזיים שלה.

10. מאלפי הפניות שהגיעו למערכת עולים סיפורי זוועה על בתים שהתפרקו וכוללים שנסגרו סביב היתקלויות קור כמו וויכוח על סגירת חלון או הפעלת מיזוג.

תכנית הפעולה שלנו מגובה על ידי גדולי הרבנים מכל החוגים שבשלב זה מעדיפים לא להיחשף מאימת נקמת קונצרני הענק.

צעד ראשון והכרחי לרוקן עוד הלילה את המלתחה מסוודרים ומלבושי חורף אחרים וד"ל.
מצווה להעביר את דבר המערכה לכל במה אפשרית (במסגרת שימור הזכויות החוקי).
 
נערך לאחרונה ב:

Bestimedia

לשעבר- צבעי פסטל :)
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
חחח
הייתי בטוחה שזה רציני בהתחלה (קרתי רק את הכותרת והסיכום)
וממש נבהלתי,
עד שראיתי לאיזה פורום זה שייך וקראתי את ההמשך... :rolleyes:
חזק ממש!
כתוב משכנע:cool:
 
נערך לאחרונה ב:

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
גדול!
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  22  פעמים

לוח מודעות

למעלה