המדריך היומי גיבוי- הלכה למעשה

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
איך אני מגבה בפעם ראשונה הכל מהמחשב לארדיסק ?
קראת את ההודעה הראשונה?
גיבוי בדיסקים:
לקנות דיסק קשיח חיצוני בנפח 1TB (לפחות), ולגבות את החומר כמובן, מסודר לפי תיקיות וכו', בדיסק הגיבוי.

אחרי הגיבוי הראשוני-
ישנם דיסקי גיבוי פנימיים או חיצוניים שמחוברים למחשב כל הזמן, והכי טוב להגדיר להם ע"י תוכנה שפעם ביום / שבוע יעשו גיבוי של כל הדברים שהתחדשו במהלך היום/ השבוע.

אם הדיסק לא מחובר כל הזמן למחשב (בפרט במחשבים ניידים שזה בלתי אפשרי), לעשות תזכורת בפלאפון/ ביומן גוגל (עד כמה שזה נשמע מוזר, בלי זה זה לא יקרה...), לעשות גיבוי. ולחבר את הדיסק הקשיח למחשב ולהריץ את תוכנת הגיבוי. לוקח 10 דקות וחוסך המון עוגמת נפש כשזה קורה.

התוכנות המומלצות לשימוש לגיבוי בדיסק: לשימוש בדיסק שמחובר למחשב כל הזמן- מומלצת התוכנה AcronisTrueImage (עשיתי עליה מדריך בעבר הרחוק, התוכנה משמשת גם לגיבוי של מערכת ההפעלה כולה וגם לגיבוי של קבצים עם תזמון של כל יום/ כל שבוע/ כל חודש: https://www.prog.co.il/threads/מדריך-לגיבוי-מערכת-ההפעלה.135145/ )
לשימוש להרצת גיבוי פעם בזמן מסוים (בדיסק שלא מחובר כל הזמן)- https://www.freefilesync.org/download/FreeFileSync_9.8_Windows_Setup.exe חובה ללמוד את התוכנה לפני שמתחילים להשתמש בה. על אף שהיא בעברית מלאה, היא גם יכולה לעשות פעולה הפוכה!. מומלץ מאד ליצור שתי תיקיות עם כמה קבצים בתוכם, חלקם שווים בין שתי התיקיות וחלקם יש רק בתיקיה הראשונה וחלקם רק בשניה וחלקם יש בשתי התיקיות אבל באחת הקבצים מעודכנים יותר וכן על זה הדרך וללמוד את התוכנה היטב לפני השימוש.
 

דיגיקלי

משתמש מקצוען
אגב,
קבצים חשובים של וורד, אקסל וכד'
אני מגבה פשוט בשליחת מייל לעצמי...
יש לי מייל מיוחד לגיבויים
שלשם נשלחים הגיבויים...
(חסרון, מקום עד 15 גיגה)
אבל בשביל קבצי וורד, אקסל, pdf וכד' מקסים
כמו"כ זמין לי במיידי
אחת לשבוע, גיבוי
וכל טוב...
 

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
אגב,
קבצים חשובים של וורד, אקסל וכד'
אני מגבה פשוט בשליחת מייל לעצמי...
יש לי מייל מיוחד לגיבויים
שלשם נשלחים הגיבויים...
(חסרון, מקום עד 15 גיגה)
אבל בשביל קבצי וורד, אקסל, pdf וכד' מקסים
כמו"כ זמין לי במיידי
אחת לשבוע, גיבוי
וכל טוב...
סתם עבודה קשה...
עדיף כבר להעלות לגוגל דרייב...
 

משתמש1

משתמש פעיל
בגוגל דרייב רק תמונות לא תופסות את המקום או גם סרטונים? [צריך להעביר את זה דוקא דרך תוכנה לתמונות או גם בסתם העתקה זה לא תופס מקום]?
 

פרסומון

משתמש סופר מקצוען
מה הבעיה לשחזר ססמא?
ניסית לעשות את זה שם? אין אופציה בMEGA לשחזר סיסמה.
אין לי את הזמן להאריך כרגע, אבל כל האחסון שם בנוי כאחסון שכאילו הם בעצמם לא יכולים לראות אותו, בגלל הסיפורים שהיו לדוט קום (בעל החברה) בניו זילנד. מי שמכיר קצת את היסטוריית מגה-אפלוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה