אשר כותבת submitted a new Article:
גדעון עמיחי: "ניגוד בין מותג בינלאומי לאמירה יהודית הוא סיבה להצלחת קמפיין"
Read more about this article here...
גדעון עמיחי: "ניגוד בין מותג בינלאומי לאמירה יהודית הוא סיבה להצלחת קמפיין"
דגמי הרכבים המתחדשים מדיי שנה, מביאים את עולם הפרסום לתיזוז חוצות מרשים. משרדי הפרסום נמצאים בתקופה זו על כביש סואן במיוחד, בו יש להפגין מיומנות, חוזק, מהירות. ולא פחות- בטיחות. מאחר ומהלך אחד מיותר, עלול לסכן את יצרן הרכבים שלך.
אחד ממפרסמי הרכב המוכרים לכולנו, הוא הפרסומאי גדעון עמיחי, שמנהל בשנים האחרונות בין השאר את פרסום כלמוביל (יונדאי מרצדס ועוד).
"קמפיין פתיחת שנת הדגם הנו קמפיין חשוב ומהותי בחיי פעילות מותג רכב בישראל. לעיתים הבחירה היא להתמקד בדגם אחד ולעיתים מספר...
Read more about this article here...