בעריכה ספרותית: מתי גומרים כבר עם ה'מרכאות'?

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אין לי הרשאה בקהילת הכתיבה המקצועית.
אני כותב כעת סיפור, וקטעים רבים בנויים על שיח בין אנשים או על מחשבות של אחד ה'שחקנים' המרכזיים.
עושה לי רושם שהמרכאות מתחילות להיות מוגזמות ומעצבנות את הקורא.

'אמור לי', שאל ירוחם, 'כמה מרכאות הוא שם הסופר הזה?'
'לך תדע', הסכים עמו נחשון, 'בטח הוא מקבל משכורת לפי תוים, אז הוא דוחף היכן שרק אפשר'.
'אי אי אי, הסופרים של היום' גיחך ירוחם.
'כל הפוסל במומו פוסל', חשב לעצמו נחשון, 'הרי הוא בעצמו תוקע פסיק על כל מילה...'

דייי כבר!
לא?

כמובן שבפועל זה כתוב קצת יותר מעניין. זה רק לצורך הבנת העניין.
אולי מאן דהו יסכים לפתוח כזה אשכול בפורום המתאים.
או לספר לי איך מתקבלים לשם...
 

כלפי לייא

משתמש פעיל
עריכה תורנית
לפעמים יש את האופציה של:
- אמור לי כמה מרכאות הוא שם הסופר הזה?
- לך תדע, בטח הוא מקבל משכורת לפי תוים, אז הוא דוחף היכן שרק אפשר...
- אי אי אי, הסופרים של היום.
וכו'....
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לפעמים יש את האופציה של:
- אמור לי כמה מרכאות הוא שם הסופר הזה?
- לך תדע, בטח הוא מקבל משכורת לפי תוים, אז הוא דוחף היכן שרק אפשר...
- אי אי אי, הסופרים של היום.
וכו'....
נכון, אבל רק לפעמים.
גם במשפטים קצרים זה עובר מדי הרבה לקטע הבא.
 

יענקל הכותב

משתמש רשום
עריכה תורנית
אפשר לנסות קונספט ללא גרשיים כלל.
הספר 'געציל' של נתן גלנט מיודענו נכתב כולו ללא גרשיים.
אולי יש עוד כאלו, לא בדקתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה