רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא, אבל הבעיה שחברה שלי הזמינה לי ואני שילמתי לה במזומן
איך אניאוכל לפתוח סכסוך אם היא זאת שהזמינה?
זו בעיה מוכרת מאד, כשמזמינים למישהו אחר...

ההתנהלות לאחר ההזמנה, כולל סכסוכים והעלאת ראיות
בהחלט מתישה וארוכה, צריך לפתוח ולעקוב כל יומיים לראות מה מתקדם וכו'

אם היא מוכנה, תצלמי ותשלחי לה שתפתח סכסוך ותעלה את הראיות.
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
עלי בודקים אם אתה לוקח רציני לפני שמאשרים סיכסוכים, ובמיוחד במחירים גבוהים.
אם באמת ביצעת הרבה קניות טובות שעברו בשלום, אז הם מבינים שבאמת נפגעת ושווה להם להחזיר תמיד FULL, אבל אם בקניה החמישית אתה כבר מתלונן לא בטוח שיחזירו מלא.

מתי שנגמר לך הסבלנות...

לא הבנתי למה לא לפתוח עכשיו, והרבה!
אם התחייבו לכם, ולא עמדו בזה
מגיע החזר!
כמה פשוט ככה צודק!
2 ההודעות סותרות אחת את השניה
אחד אומר, פתחו סכסוך על כל משלוח שמאחר
השני אומר, היזהרו עם סכסוכים, בשביל לצבור "נקודות טובות" ולהחשב כלקוח רציני.
מי צודק?
 

super tiger

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פתחתי סכסוך על 2 מוצרים שלא הגיעו. עליאקספרס התערבו והודיעו שאני אקבל החזר - מתי אני אמורה לראות שחזר לי הכסף לתוך החשבון?
דבר נוסף - לא קשור לסכסוך אבל קשור לתשלום - בעליאקספרס המחיר למוצר הוא בדולרים (אומנם יש אפשרות לעשות למעלה מחיר לשקל ישראלי וכך אני יודעת כמה זה יעלה לי - אבל בסופו של דבר) בחשבון הבנק אני רואה שרשום על כל דבר שקניתי שנגבה עמלה (אומנם לא רצינית, אבל עמלה) כי הקניה הייתה בדולרים וזה הומר לשקלים - האם גם לכם זה קורה, ואם אפשר מלכתחילה שעליאקספרס יגבו בשקלים ולא בדולרים וכך יחסך לי העמלה.
אין אפשרות שאלי אקספרס יגבו בשקלים.
אני פתחתי חשבון מט"ח בבנק (טלפון אחד ופתחו לי) וקישרתי אליו את כרטיס האשראי.
אני עושה המרה לחשבון המטח ואין לי עמלת המרה (חשבון סטודנט). אבל גם אם היתה עמלת המרה זה עדיין יותר זול מאשר העמלות בכרטיס אשראי.
מומלץ!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני אומר את דעתי מניסיון, ולא קרה לי שלא קיבלתי החזר מלא (מתוך עשרות סכסוכים!)

אבל בהחלט יש ניקוד שהלקוח מקבל:
גם המוכרים נותנים ניקוד - ההזמנות שלי > ניהול משוב > ביקורת אודותיך (ע"י סימון כוכבים, בדיוק כמו שאנחנו נותנים להם) לא הבנתי עדיין למה זה נפק"מ...

ויש גם ניקוד באתר עצמו לכל לקוח, (לקוח כסף / זהב / יהלום / וכדו')
אליאקספרס טוענים שיש לזה משמעות, ומקבלים יותר מבצעים.
לא באמת ראיתי איך זה עובד.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני פתחתי חשבון מט"ח בבנק (טלפון אחד ופתחו לי) וקישרתי אליו את כרטיס האשראי.
זה מתנהל יחד עם החשבון העו"ש הרגיל בש"ח?
ובכרטיס אפשר לקנות גם בש"ח וגם במט"ח?

או שזה רק למט"ח?
 

super tiger

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
זה מתנהל יחד עם החשבון העו"ש הרגיל בש"ח?
ובכרטיס אפשר לקנות גם בש"ח וגם במט"ח?

או שזה רק למט"ח?
זה נקרא חשבון נספח לחשבון העוש השקלי. אני רואה את זה בתוך החשבון השקלי כלשונית מט"ח.
הכרטיס הוא אשראי רגיל, הרכישות ב₪ יורדות מהעוש השקלי והרכישות בדולרים יורדות מעוש המטח.
 
N

neomy21

אורח
אני בכלל לא פותחת הרבה סכסוכים. וגם עכשיו מחכה לדברים שהוזמנו לפני למעלה מחודשיים ולא פתחתי עליהם סכסוכים, אלא פניתי למוכרים שיאריכו את זמן ההגנה.
אבל על מוצר אחד יקר ונחוץ, שהיה אמור להגיע תוך חודש, ניסיתי לפתוח ונחסמתי ע''י האתר בטענה שהמוצר בארץ ואקבל אותו בימים הקרובים.
אבל הוא כבר בארץ מה - 8/12...
ככה שזה לא נראה קשור לכמות הסכסוכים.
אותו דבר בול כמו שקרה לי.
אגב, איזה חברת שילוח?
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
אם רשום לי שההזמנה תיסגר בעוד יומיים, זה אומר שההגנה תיגמר אז?
אני צריכה עכשיו לבקש מהמוכר להאריך את ההגנה? או מיד לפתוח סכסוך?
חלק מהמוכרים האריכו את ההגנה על דעת עצמם, וחלק לא. אני מקבלת כל הזמן מיילים מהשירות של אליאקספרס לברר אם קיבלתי את החבילה, אבל כולם עם אותו מספר מזהה כי הזמנתי את כל המוצרים בהזמנה אחת, ואין לי מושג על איזה מוצר מדובר בכל מייל.
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום

life is good

משתמש רשום
אותו דבר בול כמו שקרה לי.
אגב, איזה חברת שילוח?
גם לי תקוע חבילה בארץ!
הזמנתי ב11.11 מוצר, ב28.11 הוא כבר הגיע לארץ. ומאז תקוע בדואר ישראל!! זה פריט יחסית זול אז אין מספר מעקב נורמלי,אז אי אפשר לדעת איפה זה תקוע!!
ניסיתי לדבר עם דואר ישראל אבל אם אין מעקב נורמלי אין להם מה לעשות...
 

RUSI10

משתמש מקצוען
הזמנתי משהו ב13$. לא הגיע וביום האחרון פתחתי סכסוך. המוכר האריך את הזמן - אבל גם זה עבר, ובסוף הם החזירו לי כסף, ושבוע אח"כ - הגיע המוצר. אבל כבר אין לי אפשרות לתקשר עם המוכר - מה עושים?
 

nanci

משתמש פעיל
עיצוב ואדריכלות פנים
עדיף כבר לבטל את ההזמנה נכון?
אין סיכוי שזה ישלח לי לפורים:(
 

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
המוצר לא הגיע ואני לא מצליח לעשות סכסוך פשוט עולה לי כל הזמן הכיתוב
You can leave your comments here. Please use no more than 500 non-Chinese characters.
ובתרגום לעברית
אתה יכול להשאיר את התגובות שלך כאן. אנא השתמש בלא יותר מ- 500 תווים לא סיניים.
וכתבתי בתוך המשבצת The product did not arrive and took a long time וזה לא נותן להתקדם
עזרתכם בבקשה
 

קליקים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אשמח לעזרת המומחים דחוף
פתחתי סכסוך על מוצר שעבר בדיוק 60 יום
וזה מה שאלי כתבו לי
מה צריך לעשות?
אודה מאד לתשובה.
לכידה.PNG
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום

*חיה*

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
הזמנתי מוצר לפני כ-2.5 חודשים, פתחתי סכסוך כיוון שלא הגיע, הבמוכר התעקש לא להחזיר תשלום כיוון שהחבילה בדרך ותכף מגיעה,
היום אני מקבלת הודעה שזה מחכה לי בסניף הדואר,
לי אישית אין כבר מה לעשות עם המוצר,
השאלה אם אני מסרבת לקבל את המשלוח אני אקבל חזרה את התשלום או לא?
(מדובר בבגדי חורף שכבר לא רלוונטיים, ובסכום של כ-30 דולר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה