רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

qq

משתמש רשום
אשמח לעזרה
זה הגיע אחרי מריטת עצבים של סכסוך שפתחתי ,
קניתי מקדחה אימפקט של דקו(בעקבות המלצה) והגיעה המדחה אך הבטיה לא נטענתופתחתי סכסוך והמוכר הבטיח לי שישלח לי בטריה חדשה אבל שקודם אסגור את הסכסוך ובגלל שרציתי שישלח כבר בטריה סגרתי את הסכסוך ( לפני שבוע וחצי) ומאז המספר מעקב שנתן לי לא היה תקין- לא הביא תוצאות,רק היום קיבלתי את התוצאה הנ"ל מקווה שזה סימן שיגיע אלי הבטריה.
אגב,ניסיתי להשיג את השירות לקוחות של עלי אבל לא הצלחתיצפה בקובץ המצורף 594506
, מה אעשה עכשיו?
לחכות .אולי הבטריה תגיע? ואם לא
שילמתי 49 דולר על משהו שלא עובד? זה מידי הרבה כסף...
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
אני הייתי פונה אליו שתוך 24 שעות אני פותח סיכסוך. וגם עושה כך.
את הכסף תקבל.
ואם הבטריה תגיע (במידה והוא אכן כבר שלח) ועדיין תרצה אותה, תשלם לו שוב.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אשמח לעזרה

, מה אעשה עכשיו?
לחכות .אולי הבטריה תגיע? ואם לא
שילמתי 49 דולר על משהו שלא עובד? זה מידי הרבה כסף...
תפתח צ'אט עם נציג ותתעקש לפתוח סכסוך מחדש.
הבנתי שזה עובד בפרט שיש לך ראיות.
 

qq

משתמש רשום
יש עוד דרך להגיע לשירות לקוחות? אולי מייל?
אין לי אפשרות לפתוח את הסכסוך מחדש כי עבו 15יום
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
אני מקשקש תווים בלי משמעות
ואחרי כמה שורות כותב תרגום ל: אני רוצה נציג אנושי. אחרי כמה פעמים מופיע למטה בצד שמאל סימון לצ'אט אנושי.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני מקשקש תווים בלי משמעות
ואחרי כמה שורות כותב תרגום ל: אני רוצה נציג אנושי. אחרי כמה פעמים מופיע למטה בצד שמאל סימון לצ'אט אנושי.
אכן, אפשר גם לכתוב באנגלית רוצה צ'אט אנושי וזה יקדם למטרה....
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
אני מקבל מדי פעם הודעה מעלי אקספרס שהמוכר האריך את הגנת הרכישה ...
וכפי שאני מבין אני לא מקבל את ההחזר עד אחרי תקופת ההגנה ...
מישהו יודע איך אני יכול למנוע את זה והאם אני יכול להתנגד??

(כי לפעמים אין לי מה לעשות עם זה אם המוצר מגיע לאחר שישים יום ואו שאני רואה במעקב שהוא יגיע ככל הנראה תוך שבוע פלוס ואני רוצה להרויח גם את הכסף(כי הוא לא הגיע תוך שישים יום וגם את המוצר))
אשמח לשמע מה אפשר לעשות בנושא
@קופצנית או אחד מהמקצוענים האחרים אשמח לשמוע את דעתכם
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אני מקבל מדי פעם הודעה מעלי אקספרס שהמוכר האריך את הגנת הרכישה ...
וכפי שאני מבין אני לא מקבל את ההחזר עד אחרי תקופת ההגנה ...
מישהו יודע איך אני יכול למנוע את זה והאם אני יכול להתנגד??

(כי לפעמים אין לי מה לעשות עם זה אם המוצר מגיע לאחר שישים יום ואו שאני רואה במעקב שהוא יגיע ככל הנראה תוך שבוע פלוס ואני רוצה להרויח גם את הכסף(כי הוא לא הגיע תוך שישים יום וגם את המוצר))
אשמח לשמע מה אפשר לעשות בנושא
@קופצנית או אחד מהמקצוענים האחרים אשמח לשמוע את דעתכם
גם אותי זה מעצבן אבל זה נגמר בסוף.
 

בוצינא דישראל

משתמש רשום
@משתדל להיות פשוט אני מחקתי את ההודעה לפני שראיתי שציטטת כי רציתי לפתוח נושא חדש אבל אתה בטוח שאין מה לעשות בנושא??? כי נשמע לי מאוד מוזר שאומרים לך שאם זה לא מגיע תוך שישים יום אתה מקבל החזר ואח'כ מאריכים לך את הזמן זה לא הוגן
וברשותך אני פותח נושא חדש על זה..
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
@משתדל להיות פשוט אני מחקתי את ההודעה לפני שראיתי שציטטת כי רציתי לפתוח נושא חדש אבל אתה בטוח שאין מה לעשות בנושא??? כי נשמע לי מאוד מוזר שאומרים לך שאם זה לא מגיע תוך שישים יום אתה מקבל החזר ואח'כ מאריכים לך את הזמן זה לא הוגן
וברשותך אני פותח נושא חדש על זה..
אני לא חושב שצריך לפתוח נושא חדש כי זה באותו עניין ויכול להיות שיצמצמו את זה לפה (כבר עשו משהו כזה)
לגופו של עניין מבחינתם המוכר עושה לך טובה שהוא מאריך את ההגנה.
למה?
כי יש לך יותר זמן לתבוע אותו.
אבל זה מצריך בדיקה מעמיקה, אולי הם מזכים אותך אם עבר 60 יום אם אתה מבקש? לא יודע...
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
ניתן לפתוח סכסוך בתוך זמן ההגנה הנוסף
כלומר בזמן ההגנה הראשוני כפי שהובטח אי אפשר
אבל אח"כ
זה רק לטובתכם
אתם יכולים לפתוח סכסוך ולטעון שאין לכם כבר מה לעשות עם המוצר במידה ויגיע
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אבל זה מצריך בדיקה מעמיקה, אולי הם מזכים אותך אם עבר 60 יום אם אתה מבקש? לא יודע...
ניתן לפתוח סכסוך בתוך זמן ההגנה הנוסף
כלומר בזמן ההגנה הראשוני כפי שהובטח אי אפשר
אבל אח"כ
זה רק לטובתכם
לא מדויק!
בעיקרון ניתן לפתוח סכסוך גם אם המוכר האריך את זמן ההגנה, ברגע שעברו 60 יום.
אבל, במקרה שפתחתם כמה סכסוכים, כמו שקרה להרבה כאן, שהזמנתם כמה חבילות ב-11/11 ובגלל העומס זה עדיין לא הגיע,
אוטו' קופצת הודעה ברגע שאתם מסמנים שלא קיבלתם את המוצר, שתחכו לסיום זמן ההגנה, ובד"כ המוצר מגיע,,,
זה סוג של עונש למי שפותח הרבה סכסוכים...

לכן המלצתי לעיל, לפתוח קודם סכסוכים על המוצרים היקרים יותר, אם יש לכם הרבה מוצרים שעוד לא הגיעו, כי אחרי כמה סכסוכים הוא מאלץ אתכם לחכות לסיום זמן ההגנה שהמוכר ה'נדיב' נתן לכם...

היות ועברו 60 הימים מיום השופינג הגדול ה-11/11 :eek:

עברתי ופתחתי כמה סכסוכים :eek:
(עדיין לא הגיעו אלי מעל 50 מוצרים :()


בחלקם המוכר אפי' האריך את זמן ההגנה בעוד חודש+ :rolleyes:
אבל מבחינתי, אם לא הגיע מוצר תוך 60 יום, מגיע לי את כספי בחזרה! :p

אבל...
אליאקספרס החליטו שפתחתי הרבה מידי להיום... :mad:

וברגע שאני פותח סכסוך ומסמן שהמוצר לא הגיע
(כשהמוכר האריך את הזמן, אבל עבר 60 יום)
קופצת לי ההודעה הבאה...
%E2%80%8F%E2%80%8F%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-82-png-jpg.591642

המעצבן הוא, שהמוכר יכול לקבוע כל זמן שירצה
כדי להבטיח שהמוצר יגיע בזמן,
כי הוא האריך את הזמן ביותר מחודש :confused:

זה המחיר שפותחים הרבה סכסוכים ביחד...

אז אם יש לכם כמה מוצרים שלא קיבלתם,
ואתם רוצים לקבל עליהם החזר עכשיו
(ולא לחכות למוצר שיגיע)
אז תפתחו קודם סכסוכים על המוצרים היקרים יותר...;)

אגב, הארכת הזמן, היא נטו לטובת המוכר!
לא מצאתי שום אינטרס לקונה לבקש הארכה
(חוץ מאלו שמעדיפים שלא לפתוח סכסוך גם אם המוצר יגיע לאחר 80 יום, ויש להם סבלנות רבה, או כאלו שאין להם גישה לחשבון בשבועות הקרובים ומפחדים שתיסגר ההזמנה מבלי יכולת לפתוח סכסוך...)
 

שבש

משתמש פעיל
לא מדויק!
בעיקרון ניתן לפתוח סכסוך גם אם המוכר האריך את זמן ההגנה, ברגע שעברו 60 יום.
אבל, במקרה שפתחתם כמה סכסוכים, כמו שקרה להרבה כאן, שהזמנתם כמה חבילות ב-11/11 ובגלל העומס זה עדיין לא הגיע,
אוטו' קופצת הודעה ברגע שאתם מסמנים שלא קיבלתם את המוצר, שתחכו לסיום זמן ההגנה, ובד"כ המוצר מגיע,,,
זה סוג של עונש למי שפותח הרבה סכסוכים...

לכן המלצתי לעיל, לפתוח קודם סכסוכים על המוצרים היקרים יותר, אם יש לכם הרבה מוצרים שעוד לא הגיעו, כי אחרי כמה סכסוכים הוא מאלץ אתכם לחכות לסיום זמן ההגנה שהמוכר ה'נדיב' נתן לכם...



אגב, הארכת הזמן, היא נטו לטובת המוכר!
לא מצאתי שום אינטרס לקונה לבקש הארכה
(חוץ מאלו שמעדיפים שלא לפתוח סכסוך גם אם המוצר יגיע לאחר 80 יום, ויש להם סבלנות רבה, או כאלו שאין להם גישה לחשבון בשבועות הקרובים ומפחדים שתיסגר ההזמנה מבלי יכולת לפתוח סכסוך...)
אני בכלל לא פותחת הרבה סכסוכים. וגם עכשיו מחכה לדברים שהוזמנו לפני למעלה מחודשיים ולא פתחתי עליהם סכסוכים, אלא פניתי למוכרים שיאריכו את זמן ההגנה.
אבל על מוצר אחד יקר ונחוץ, שהיה אמור להגיע תוך חודש, ניסיתי לפתוח ונחסמתי ע''י האתר בטענה שהמוצר בארץ ואקבל אותו בימים הקרובים.
אבל הוא כבר בארץ מה - 8/12...
ככה שזה לא נראה קשור לכמות הסכסוכים.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ככה שזה לא נראה קשור לכמות הסכסוכים.
כנראה הם הבינו שיש להם עסק עם דואר ישראל...
ולכן לכל הישראלים הם חסמו את האפשרות...

זה לא היה כך עד לאחרונה.
 

אסת.

משתמש פעיל
כמה זמן לוקח לאמזון לשלוח נעליים לישראל בתקופה הזו?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כמה זמן לוקח לאמזון לשלוח נעליים לישראל בתקופה הזו?
לא קשור לאשכול הזה.
לאמזון לוקח כשבוע-שבועיים, כרגיל.
אין קשר לעיכובים של החבילות מסין.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה