@קופצנית
אשמח להיעזר בך.
קניתי 2 מכשירים ניידים. אחד מצוין והשני קצת פגום.
פתחתי סכסוך והתכתבתי עם המוכר. הגענו להסכם שהוא שולח מכשיר נוסף ואני משלמת דולר (כתב משהו על המשלוח).
קיבלתי את הקישור ושילמתי. המוכר ביקש שאסגור את הסכסוך, אך לא ידעתי איך עושים את זה (גם קצת התלבטתי אם זה הזמן לסגור סכסוך, ומה יהיה אם שוב אקבל מוצר פגום או שלא אקבל בכלל).
אחכ המוכר כתב לי שאליאקספרס סגרו את הסכסוך וזה רע לו.
לא הבנתי כלום. מי ביקש מהם להתערב? ולמה זה רע לו? ואיך בכלל סוגרים סכסוך?
אשמח אם תפרטי לי שאדע להבא.
לא סוגרים סכסוך אף פעם (אלא אם כן המוצר הגיע)
ולא מאמינים להבטחות של המוכרים באישי.
רק להצעות (אם מתאים לכם) בתוך הסכסוך עצמו
יש אופציה של accept שזה לקבל את ההצעה של המוכר
ויש reject שזה לדחות
המוכר רוצה להפסיד כמה שפחות מהסכסוך, גם כספית ובעיקר את שמו בעלי אקספרס. ההנהלה עוקבת מאד אחר התנהלות המוכרים.
"המערכת המשפטית של עלי אקספרס" כמו שהם קוראים לזה, מתערבת כשאין הסכמה בין המוכר לקונה.
אם לא תקבלי את המוצר בזמן הנקוב, תפני לשרות לקוחות ותדווחי על רמאות.
הם יכולים לקרוא את ההתכתבויות שלך עם המוכר באתר.
ובמקרה הצורך, יפתחו סכסוך חוזר.