רכישות בחו"ל בעקבות העיכובים - אשכול הסכסוכים הגדול, הזמנות מאלי אקספרס שלא הגיעו, ועוד...

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
אשמח להיעזר בך.
קניתי 2 מכשירים ניידים. אחד מצוין והשני קצת פגום.
פתחתי סכסוך והתכתבתי עם המוכר. הגענו להסכם שהוא שולח מכשיר נוסף ואני משלמת דולר (כתב משהו על המשלוח).
קיבלתי את הקישור ושילמתי. המוכר ביקש שאסגור את הסכסוך, אך לא ידעתי איך עושים את זה (גם קצת התלבטתי אם זה הזמן לסגור סכסוך, ומה יהיה אם שוב אקבל מוצר פגום או שלא אקבל בכלל).
אחכ המוכר כתב לי שאליאקספרס סגרו את הסכסוך וזה רע לו.
לא הבנתי כלום. מי ביקש מהם להתערב? ולמה זה רע לו? ואיך בכלל סוגרים סכסוך?
אשמח אם תפרטי לי שאדע להבא.

לא סוגרים סכסוך אף פעם (אלא אם כן המוצר הגיע)
ולא מאמינים להבטחות של המוכרים באישי.
רק להצעות (אם מתאים לכם) בתוך הסכסוך עצמו
יש אופציה של accept שזה לקבל את ההצעה של המוכר
ויש reject שזה לדחות
המוכר רוצה להפסיד כמה שפחות מהסכסוך, גם כספית ובעיקר את שמו בעלי אקספרס. ההנהלה עוקבת מאד אחר התנהלות המוכרים.
"המערכת המשפטית של עלי אקספרס" כמו שהם קוראים לזה, מתערבת כשאין הסכמה בין המוכר לקונה.
אם לא תקבלי את המוצר בזמן הנקוב, תפני לשרות לקוחות ותדווחי על רמאות.
הם יכולים לקרוא את ההתכתבויות שלך עם המוכר באתר.
ובמקרה הצורך, יפתחו סכסוך חוזר.
 

הכי בעולם

משתמש מקצוען
לא סוגרים סכסוך אף פעם (אלא אם כן המוצר הגיע)
ולא מאמינים להבטחות של המוכרים באישי.
רק להצעות (אם מתאים לכם) בתוך הסכסוך עצמו
יש אופציה של accept שזה לקבל את ההצעה של המוכר
ויש reject שזה לדחות
המוכר רוצה להפסיד כמה שפחות מהסכסוך, גם כספית ובעיקר את שמו בעלי אקספרס. ההנהלה עוקבת מאד אחר התנהלות המוכרים.
"המערכת המשפטית של עלי אקספרס" כמו שהם קוראים לזה, מתערבת כשאין הסכמה בין המוכר לקונה.
אם לא תקבלי את המוצר בזמן הנקוב, תפני לשרות לקוחות ותדווחי על רמאות.
הם יכולים לקרוא את ההתכתבויות שלך עם המוכר באתר.
ובמקרה הצורך, יפתחו סכסוך חוזר.
איך נקראת המילה רמאות באנגלית???
כי לי סגרו כמה פעמים סכסוך עוד לפני שהמוצר הגיע.
דרך אגב אם פתחתי סיכסוך והכסף הוחזר, והמוצר הגיע אח" כ, האם עלי להשיב/ לשלם על המוצר?
מה החוקים???
ובהחלט לא תמיד מקבלת החזר מלא
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
דרך אגב אם פתחתי סיכסוך והכסף הוחזר, והמוצר הגיע אח" כ, האם עלי להשיב/ לשלם על המוצר?
מה החוקים???
לפי חוקי האתר אין צורך לשלם.
אך יש כאן שאלה הלכתית (שכנראה פוטרת) ומוסרית (שתלוי ביחס למצב..)
 

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
שאלה-
קניתי מוצר יחסית יקר שלא הגיע.
פתחתי סכסוך, כתבו לי שהמחלוקת הסתיימה, את הסכום של ההחזר,
ושהמוכר לא הגיב, תקבל את ההחזר כמבוקש.
עבר כבר יותר מחודש, ולא קיבלתי את ההחזר. איך יכול להיות?? למי פונים?
 

אסתי פעמון

משתמש מקצוען
יש לי שאלה:
אם הזמנתי מוצר והוא בדרך, עכשיו אני מתחרטת ולא רוצה את המוצר.
האם יש אפשרות של החזרה וזיכוי כספי.
אם כן איך עושים את זה? אם אני לא אקח את החבילה מהדואר והם יחזירו לשולח- מה יקרה? יזכו אותי?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איך נקראת המילה רמאות באנגלית???
כי לי סגרו כמה פעמים סכסוך עוד לפני שהמוצר הגיע.
דרך אגב אם פתחתי סיכסוך והכסף הוחזר, והמוצר הגיע אח" כ, האם עלי להשיב/ לשלם על המוצר?
מה החוקים???
ובהחלט לא תמיד מקבלת החזר מלא

אם מוצר לא מגיע, זה עדיין לא אומר שהמוכר רמאי.
אני מדברת על מוכרים שמבטיחים לך את כל העולם, והעיקר שתסגרי את הסכסוך.
וכן היה מוכר אחד זול בהגזמה, שכל מה שהזמנתי "בדיוק לא היה לו במלאי"
שזה אומר שזו חנות ללא מוצרים כלל. והוא עובד בשיטת "מצליח"
כמובן לא שילמתי לו שקל. ומה שכן, הכל חזר
אבל דיווחתי עליו להנהלת עלי אקספרס.
למה שאנשים מסכנים יפלו איתו בפח?!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
שאלה-
קניתי מוצר יחסית יקר שלא הגיע.
פתחתי סכסוך, כתבו לי שהמחלוקת הסתיימה, את הסכום של ההחזר,
ושהמוכר לא הגיב, תקבל את ההחזר כמבוקש.
עבר כבר יותר מחודש, ולא קיבלתי את ההחזר. איך יכול להיות?? למי פונים?
בדף פרטי ההזמנה, יש לשונית 'פיננסי'
שם כתוב התשלום בפועל ששילמתם על המוצר, מתי, ואם היה גם קופונים וכדו'
ושם מפורט פרטי ההחזר, כמה, ודרך איזה כרטיס אשראי זה מוחזר

לפעמים בדיוק ירד באותו כרטיס סכום אחר, וחברת האשראי קיזזה את סכום ההחזר, ולכן לא ראיתם את זה. תבדקו בפירוט של החיובים בכרטיס, בד"כ הזיכוי מגיע תוך ימים ספורים מהפסק.
 

אסתי פעמון

משתמש מקצוען
יש לי שאלה:
אם הזמנתי מוצר והוא בדרך, עכשיו אני מתחרטת ולא רוצה את המוצר.
האם יש אפשרות של החזרה וזיכוי כספי.
אם כן איך עושים את זה? אם אני לא אקח את החבילה מהדואר והם יחזירו לשולח- מה יקרה? יזכו אותי?
מישהו יודע איך הולך ההחזרה?
 

Deep Media

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
הזמנתי מוצרים רבים בחודשיים האחרונים מאלי אקספרס, רק אחד הגיע!!! השאר לא הגיעו וללא מעקב פתחתי כמה סכסוכים.
אבל עכשיו אני רואה שלא נותנים לי אופציה לפתוח סכסוך מישהו שמע על כזה דבר??
ראיתי שהאריכו את הזמן הגנה אוטומטית של כל המוצרים בעוד 3 חודשים...
 

nar

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
מה עם האתר הפולני?
כבר מאז ה-20 לחמישי הוא כותב לי שזה יצא מורשה, אבל כשאני מקישה מספר מעקב בדואר, אין להם שום מושג על חבילה כזאת.
 

הדר 310

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
בדף פרטי ההזמנה, יש לשונית 'פיננסי'
שם כתוב התשלום בפועל ששילמתם על המוצר, מתי, ואם היה גם קופונים וכדו'
ושם מפורט פרטי ההחזר, כמה, ודרך איזה כרטיס אשראי זה מוחזר

לפעמים בדיוק ירד באותו כרטיס סכום אחר, וחברת האשראי קיזזה את סכום ההחזר, ולכן לא ראיתם את זה. תבדקו בפירוט של החיובים בכרטיס, בד"כ הזיכוי מגיע תוך ימים ספורים מהפסק.
אז בדקתי, וזה באמת התקזז. תודה רבה!
 

Deep Media

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
מה עם האתר הפולני?
כבר מאז ה-20 לחמישי הוא כותב לי שזה יצא מורשה, אבל כשאני מקישה מספר מעקב בדואר, אין להם שום מושג על חבילה כזאת.
לוקח בערך חודש עד שמגיע (למרות שהמספר מעקב לא מופיע בדאר ישראל)
 
  • תודה
Reactions: nar

שושן ורד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
לפי חוקי האתר אין צורך לשלם.
אך יש כאן שאלה הלכתית (שכנראה פוטרת) ומוסרית (שתלוי ביחס למצב..)
כשפתחתי סכסוך על מוצר שבושש להגיע -קבלתי החזר ,
אבל ביקש ממני המוכר שאם המוצר יגיע שאחזיר לו את הכסף
תכלס המוצר הגיע , שלחתי הודעה פרטית בשביל לשלם ואין תגובה מהמוכר(ולבינתים המוצר התייקר כך שלא רוצה להזמין בשביל לשלם )
מה עושים?
 

גלינג

משתמש סופר מקצוען
לא יודע.
לא יכולה ליהות יותר מאשר הצעת תשלום מצידכם.
(בעבר הצעתי למוכר בעלי אחרי איחור, זיכוי, ורכישה במקום אחר שאני לא יקח את החבילה והיא תחזור אליו או שאני ינסה למכור את זה בסביבה וישלם לו מה שקיבלתי. הוא לא הצליח להבין את השפה שלי..)
 

Deep Media

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
עד מתי זה הגיוני שלא רואים כלום במספר מעקב בדואר ישראל?
ההזמנה יצאה מורשה בתאריך 2020-05-28
אצלי לא ראיתי עד שקיבלנו הודעה מדואר ישראל
באתר הבהירו לנו שזה צריך להגיע תוך 45 יום
 

stbar

משתמש מקצוען
@קופצנית אשמח אם תוכלי לעזור לי-
הזמנתי מעלי אקספרס כובע פונפון ממזמן והוא כנראה הגיע לדואר ובגלל הקורונה וכו לא הלכנו להביא- וכשהלכנו אז המוצרים חזרו לשולח ככה אמרו לנו,
המוכר מסכים לשלוח לי עוד אחד
הוא אומר לי שאני יעשה עוד הזמנה ולא ישלם- כלומר- הוא ישנה את סכום ההזמנה ל 0.01 שח
את יודעת איך עושים את זה? כי בפועל מבקש ממני להכניס פרטי אשראי...

תודה רבה.
 

מולטיגרפיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
מה אני עושה עם כל ההזמנות שלי שהזמנתי מיזמן
וע"פ המעקב הם אכן כבר בארץ?
אני נוטה להאמין שאשמת דואר ישראל פה מאשר אלי..
למה שיטרחו למיין ולשלוח את הסרטי שיער שעלו דולר..
יש עם מי לדבר?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה