eCommerce בעל עסק? האם בדקת את האפשרות של התקנת אתר מתבנית מוכנה?

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
אני רואה לפעמים תופעה שעסקים קטנים משקיעים סכומים גבוהים מאוד בהקמת אתר מלא מאפס. ומשלמים על כך הרבה כסף.
ורציתי רק ליידע שיש תבניות מפוארות ויפות ברמה גבוהה מאוד הרבה יותר מהסטנדרטים במחירים של כמה עשרות דולרים בלבד, וגם בפונקציות של התבניות יש פיתוחים עצומים מאוד בתבניות למיניהם שהרבה אחרים שיבקשו מהם לפתח כזה דבר יתכן שיקחו סכומים גבוהים.
ויש גם הרבה תבניות בחינם, וגם בהם יש דברים יפים מאוד.
ומכיון שיש הרבה מאוד תבניות מוכנות עם עיצוב מלא (אולי עשרות אלפי תבניות ואולי יותר) לכן באמת קשה לומר על עסק ששום תבנית לא מתאימה לו לפני שבודקים לפחות חלק מהתבניות, והרי מן הסתם הרבה מהעסקים יוכלו להתאים להם אלפי תבניות לכל הפחות, אז כיצד ניתן לומר שאפילו אחד מהם לא מתאים וצריך לבנות הכל מחדש?
כמובן שההרגשה האישית מאוד חשובה אבל האם היינו משלמים את הסכומים שאנחנו משלמים על הקמת אתר בשביל ההרגשה הטובה? האם לא נכון לבדוק האם הכסף של ההשקעה תחזור, וכמה זה יהיה בייחס לאם נתקין מתבנית מוכנה?
ונכון לפעמים יש עדיפות למשהו שעוצב באופן אישי, אך אולי לא לכולם מתאימה המחלקה הראשונה בטיסה, כמו שלא כל עסק מתאים לו לשלם חמישים ש"ח (או מאתים ש"ח) על כל קליק בגוגל אדוורדס, ולא לכל עסק מתאים דף מלא בעיתון ארצי, ולמרות זאת יש עסקים שאולי יגידו שכן מתאים להם לשלם חמישים ש"ח על כל קליק, ויש עסקים שכן יגידו שכדאי להם לשלם על דף מלא בעיתון ארצי, ואפילו על מודעות בצבע מלא בכל הארץ, כי כל עסק צריך לדעת מה טוב לו, מה בשבילו רווח כספי ומה בשבילו הוצאה כספית, והאם הוא יכול לדעת שההפרש הזה שהוא יכל לחסוך ולא חסך, הביא לו בסוף לקוחות, והאם זה החזיר לו את הכסף שהוא השקיע על זה.
ולכן עסקים קטנים במקרים רבים יתכן שיכולים לבחור תבנית מתוך מאגרי תבניות מפוארות ומקצועיות ולהתקין אותה.
רק חשוב לשים לב שיש שני חלקים בתבנית, יש את החלק של התוכנה, ויש את החלק של העיצוב, ולפני שמתקינים תבנית חשוב לוודא שאכן הוא תומך בייבוא העיצוב לאתר שלכם.
לא באתי כאן להמליץ באופן אישי לשום עסק מה לעשות ומה טוב לו, רק ליידע את העובדה שיש אופציה כזו למי שלא ידע, וכל אחד יכול לבדוק מה טוב לו.
ומי שצריך עזרה באופן אישי למצוא תבנית מתאימה למיזם או לעסק שלו, אשמח לסייע.
 
נערך לאחרונה ב:

ShirStudio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
רוב בעלי העסקים מודעים לכך שיש תבניות מוכנות אבל הם רוצים להשקיע בעסק שלהם באתר מותאם עבורם שיהיה בנוי נכון ומעוצב היטב שיקפיץ להם את המכירות ויביא הרבה לידים.
ככה זה בכל תחום, יש שיקנו בגד מהשוק ויש שיכנסו לחנות מותגי יוקרה. תלוי מה הלקוח בוחר ומה הוא מקבל.
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
גם מבחינת קידום בגוגל, לפעמים תבנית מוכנה מציעה כל מיני אפשרויות מיותרות שרק מכבידות על זמני הטעינה של האתר ושולחות אותו לעמוד האחרון בתוצאות החיפוש
 

נוכחות

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
יוצרי ai
יש תבניות שתומכת בקידום בגוגל באופן רשמי גם מבחינת אופטימיזציה. צריך לחפש אם יש תבנית גם עם עיצוב טוב וגם עם תמיכה בקידום במנועי חיפוש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה