סודו של המלאך
משתמש מקצוען
אחרי שהיה לי בעיה עם חנות מסוימת. זה מה שהדיין אמר.
אשמח לדעת מי הדיין
אמנם זה סברא שאמרתי מליבי
אבל שאלתי את אחד מרבני הידברות ואמר לי שזה נכון
אחרי שהיה לי בעיה עם חנות מסוימת. זה מה שהדיין אמר.
למה עולה לך משלוח בתוך העיר 15 ש"ח?אני אתן דוגמא-
נניח אני רוצה לשלוח 2 משלוחים לביתר, 3 לירושלים, אחד לבית שמש ושניים לקרית גת.
אני צריכה לשלוח את הכל לנקודת האיסוף בתוך העיר שלי - בני ברק,
ומשם זה יצא יחד לאותה עיר.
לבית שמש למשל יש לי משלוח אחד.
משלוח בתוך העיר יעלה 15 ש''ח, פלוס תשלום חלקי עבור החלק שלי במשלוח - וזה יכול להיות מעל 8 ש''ח נוספים למשל.
הגענו כבר ליותר מ- 23 ש''ח רק עבור משלוח אחד בודד. (כי לא תמיד יש לכל עיר מספר משלוחים)
זה גם מה ש @יהלומים אמרה,ככל שהעסק יותר גדול, הוא משלם סכום חודשי לחברת האשראי, בלי קשר למספר/סכום העסקאות. עסק קטן משלם עמלה על כל עסקה.
דווקא לדעתי נקודות איסוף קל יותר לממש בערים חרדיות קטנות,מקצרת לבעלות החנויות את הנקודות הקריטיות:
1. נקודות איסוף במחיר נמוך או חינם, בערים מרכזיות.
2. אפשרות החלפה בחנויות הרשת.
3. טבלת מידות מדוייקת. רוחב, אורך, גובה.
4. פרטי יצירת קשר זמינים, ומענה אנושי.
5. צילום מדוייק של המוצר, רצוי עם תיאור מדוייק שלו. (סוג בד, עובי וכו')
תוספת למוכרות בגדי נערות / נשים:
6. אנא, תנו אופציה להארכה. מכפלת, או אפשרות לקניית בד נוסף. יש גם אנשים גבוהים בעולם, חוץ מהציפלונות שעבורן ייצרתן את הקולקציה.
לצ'יטה יש, וכנראה שלעוד.את יכולה לפרט קצת? איזה חברות?
לכאורה נכון.למה עולה לך משלוח בתוך העיר 15 ש"ח?
לא יוצא לך לכל ה8 חבילות 15 ש"ח או קצת יותר?
יש... אבל איך זה יראה אם אני אכתוב כאן דברים מעצבנים שחויתי?סתם מענין אם בין המתלוננות יש גם בעלות עסקים שיש להם תלונות על עסקים אחרים.
או שפשוט השבע לא מרגיש את הרעב.
אנחנו עובדים עם צ'יטה.לצ'יטה יש, וכנראה שלעוד.
פשוט צריך לחפש בגוגל יש עוד חברות.
אבל למשל כשהיה סגר צ'יטה עשו בעיות להכנס לאזורים בסגר, וחברות משלוחים משלנו נכנסו והגיעו לכל המקומות.
גם בלוקרים?אנחנו עובדים עם צ'יטה.
מחירי המשלוח בין 40 ל70 שח לכל כיוון.
לכל חבילה.
פלוס סכום חודשי קבוע.
אם יש כאן מישהו שלא ידע כמה זה עולה לבעל עסק.
אלו העלויות.
אפשר להגיע ל25 שח למשלוח. אם שולחים 15000 חבילות לחודש.
ברור שיש תלונות שהן מוצדקות.יש... אבל איך זה יראה אם אני אכתוב כאן דברים מעצבנים שחויתי?
גם בלוקרים.גם בלוקרים?
הבנתי שזה מוזל הרבה יותר, אבל לכמות ענקית
בלי הטבות והנחות.ברור שיש תלונות שהן מוצדקות.
אבל הטענה המכלילה שבמגזר החרדי מתקטננים על השקל.
לדעתי נובעת מחוסר ההבנה של הלקוח שעסק שמיועד למגזר קטן חייב להיות יותר קשוח ולא יכול לפזר הטבות.
את יכולה להוציא פעם ביומיים נגיד, ואם יש עסק אינטרנטי שכל יומיים יש לו רק חבילה אחת למשך תקופה עד כדי שזה לא שווה לו - זה בעייתי...לכאורה נכון.
יש ימים שיש הרבה משלוחים ואז זה משתלם
מה תעשי ביום שיש משלוח אחד, לא תשלחי אותו?
והכמויות משתנות מאד בכל יום
בלי הטבות והנחות.
שירות אדיב, מדיניות החלפה והחזרה לפי תקנות הגנת הצרכן זה המינימום שבמינימום.
ועסק שרוצה להרוויח כסף במסחר מקוון גם יקים אתר נגיש ונוח.
זה לא משנה, מה שבאתי לומר זה שהרבה יותר פשוט חבילה שיוצאת היישר ליעדה במקום הסרבול הזה.את יכולה להוציא פעם ביומיים נגיד, ואם יש עסק אינטרנטי שכל יומיים יש לו רק חבילה אחת למשך תקופה עד כדי שזה לא שווה לו - זה בעייתי...
מאמינה שעסק נורמלי יהיו לו תקופות מתות בלי הזמנות בכלל ותקופות שיהיו כמה ביום וזה יאזן את הימים שיהיה פעם ביומיים חבילה אחת.
לא יודעת, מאמינה שעם ישיבה מסודרת על הסטטיסטיקות אפשר להגיע להחלטה מדוייקת ומועילה.
זו האשמה כוללנית, ופוגעניתולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.
אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
אולי באמת יש כאלו לקוחות, אבל בטח לא כולם.ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.
אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
לא הבנתי איך זה קשור לאשכול. מחילה.ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.
אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ: