מידע שימושי בעלת אתר קניות חרדי, יש לי משהו חשוב שתדעי...

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
אני אתן דוגמא-
נניח אני רוצה לשלוח 2 משלוחים לביתר, 3 לירושלים, אחד לבית שמש ושניים לקרית גת.
אני צריכה לשלוח את הכל לנקודת האיסוף בתוך העיר שלי - בני ברק,
ומשם זה יצא יחד לאותה עיר.
לבית שמש למשל יש לי משלוח אחד.
משלוח בתוך העיר יעלה 15 ש''ח, פלוס תשלום חלקי עבור החלק שלי במשלוח - וזה יכול להיות מעל 8 ש''ח נוספים למשל.
הגענו כבר ליותר מ- 23 ש''ח רק עבור משלוח אחד בודד. (כי לא תמיד יש לכל עיר מספר משלוחים)
למה עולה לך משלוח בתוך העיר 15 ש"ח?
לא יוצא לך לכל ה8 חבילות 15 ש"ח או קצת יותר?
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ככל שהעסק יותר גדול, הוא משלם סכום חודשי לחברת האשראי, בלי קשר למספר/סכום העסקאות. עסק קטן משלם עמלה על כל עסקה.
זה גם מה ש @יהלומים אמרה,
אבל מציאות שאני רואה שרוב החנויות מוכנות להעביר ויש את הכמה שלא.
ולא מצאתי מכנה משותף ביניהן - כלומר שכולן באמת חנויות קטנות יותר.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מקצרת לבעלות החנויות את הנקודות הקריטיות:

1. נקודות איסוף במחיר נמוך או חינם, בערים מרכזיות.
2. אפשרות החלפה בחנויות הרשת.
3. טבלת מידות מדוייקת. רוחב, אורך, גובה.
4. פרטי יצירת קשר זמינים, ומענה אנושי.
5. צילום מדוייק של המוצר, רצוי עם תיאור מדוייק שלו. (סוג בד, עובי וכו')

תוספת למוכרות בגדי נערות / נשים:
6. אנא, תנו אופציה להארכה. מכפלת, או אפשרות לקניית בד נוסף. יש גם אנשים גבוהים בעולם, חוץ מהציפלונות שעבורן ייצרתן את הקולקציה.
דווקא לדעתי נקודות איסוף קל יותר לממש בערים חרדיות קטנות,
כי שם באמת אין טעם לשלם עבור שליח עד הבית,
בעוד שבערים גדולות יש.
(אני לא אסע אפילו ברכב מרמות עד גאולה בשביל נעל, אני כבר אקנה שם).

ואגב לגבי מה שאמרו על סגירת קופה -
מה תגדנה על חנות אחת ששאלתי אם אוכל להחזיר ועונה לי המוכרת "לא, כי זה משבש לי את הקופה, אני רוצה להגיע לסכום יפה ועגול בסגירה וההחזרות מורידות לי אותו"...
מוכרת!! לא בעלת החנות!!! אני מאמינה שהיא מקבלת אחוזים אבל עדיין...
האמת הייתי צריכה להרים טלפון במקום לבעלת החנות.
:mad::mad::mad:
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
את יכולה לפרט קצת? איזה חברות?
לצ'יטה יש, וכנראה שלעוד.
פשוט צריך לחפש בגוגל יש עוד חברות.
אבל למשל כשהיה סגר צ'יטה עשו בעיות להכנס לאזורים בסגר, וחברות משלוחים משלנו נכנסו והגיעו לכל המקומות.
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
סתם מענין אם בין המתלוננות יש גם בעלות עסקים שיש להם תלונות על עסקים אחרים.
או שפשוט השבע לא מרגיש את הרעב.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
למה עולה לך משלוח בתוך העיר 15 ש"ח?
לא יוצא לך לכל ה8 חבילות 15 ש"ח או קצת יותר?
לכאורה נכון.
יש ימים שיש הרבה משלוחים ואז זה משתלם
מה תעשי ביום שיש משלוח אחד, לא תשלחי אותו?
והכמויות משתנות מאד בכל יום
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
סתם מענין אם בין המתלוננות יש גם בעלות עסקים שיש להם תלונות על עסקים אחרים.
או שפשוט השבע לא מרגיש את הרעב.
יש... אבל איך זה יראה אם אני אכתוב כאן דברים מעצבנים שחויתי? :rolleyes:
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
לצ'יטה יש, וכנראה שלעוד.
פשוט צריך לחפש בגוגל יש עוד חברות.
אבל למשל כשהיה סגר צ'יטה עשו בעיות להכנס לאזורים בסגר, וחברות משלוחים משלנו נכנסו והגיעו לכל המקומות.
אנחנו עובדים עם צ'יטה.
מחירי המשלוח בין 40 ל70 שח לכל כיוון.
לכל חבילה.
פלוס סכום חודשי קבוע.

אם יש כאן מישהו שלא ידע כמה זה עולה לבעל עסק.
אלו העלויות.
אפשר להגיע ל25 שח למשלוח. אם שולחים 15000 חבילות לחודש.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
אנחנו עובדים עם צ'יטה.
מחירי המשלוח בין 40 ל70 שח לכל כיוון.
לכל חבילה.
פלוס סכום חודשי קבוע.

אם יש כאן מישהו שלא ידע כמה זה עולה לבעל עסק.
אלו העלויות.
אפשר להגיע ל25 שח למשלוח. אם שולחים 15000 חבילות לחודש.
גם בלוקרים?
הבנתי שזה מוזל הרבה יותר, אבל לכמות ענקית
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
יש... אבל איך זה יראה אם אני אכתוב כאן דברים מעצבנים שחויתי? :rolleyes:
ברור שיש תלונות שהן מוצדקות.
אבל הטענה המכלילה שבמגזר החרדי מתקטננים על השקל.
לדעתי נובעת מחוסר ההבנה של הלקוח שעסק שמיועד למגזר קטן חייב להיות יותר קשוח ולא יכול לפזר הטבות.
 

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
גם בלוקרים?
הבנתי שזה מוזל הרבה יותר, אבל לכמות ענקית
גם בלוקרים.

אגב ניסינו לעבוד עם הרבה חברות, הם הכי טובים מבין כל החברות. למרות שגם להם יש הרבה בעיות. שבעל העסק צריך לספוג. כמו איחורים נזקים ושברים ואיבוד חבילות.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ברור שיש תלונות שהן מוצדקות.
אבל הטענה המכלילה שבמגזר החרדי מתקטננים על השקל.
לדעתי נובעת מחוסר ההבנה של הלקוח שעסק שמיועד למגזר קטן חייב להיות יותר קשוח ולא יכול לפזר הטבות.
בלי הטבות והנחות.
שירות אדיב, מדיניות החלפה והחזרה לפי תקנות הגנת הצרכן זה המינימום שבמינימום.
ועסק שרוצה להרוויח כסף במסחר מקוון גם יקים אתר נגיש ונוח.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
לכאורה נכון.
יש ימים שיש הרבה משלוחים ואז זה משתלם
מה תעשי ביום שיש משלוח אחד, לא תשלחי אותו?
והכמויות משתנות מאד בכל יום
את יכולה להוציא פעם ביומיים נגיד, ואם יש עסק אינטרנטי שכל יומיים יש לו רק חבילה אחת למשך תקופה עד כדי שזה לא שווה לו - זה בעייתי...
מאמינה שעסק נורמלי יהיו לו תקופות מתות בלי הזמנות בכלל ותקופות שיהיו כמה ביום וזה יאזן את הימים שיהיה פעם ביומיים חבילה אחת.
לא יודעת, מאמינה שעם ישיבה מסודרת על הסטטיסטיקות אפשר להגיע להחלטה מדוייקת ומועילה.
 

מקופלת

משתמש מקצוען
בלי הטבות והנחות.
שירות אדיב, מדיניות החלפה והחזרה לפי תקנות הגנת הצרכן זה המינימום שבמינימום.
ועסק שרוצה להרוויח כסף במסחר מקוון גם יקים אתר נגיש ונוח.

זה ברור.
רק דיברו פה על הטבות כמו משלוח חינם בקניה מ100 ש"ח
החזרה עם שליח על חשבון העסק,
זו לחלוטין הטבה והיא לא ממש אפשרית ברגע שלא מדובר ברשת ענק.
 

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
את יכולה להוציא פעם ביומיים נגיד, ואם יש עסק אינטרנטי שכל יומיים יש לו רק חבילה אחת למשך תקופה עד כדי שזה לא שווה לו - זה בעייתי...
מאמינה שעסק נורמלי יהיו לו תקופות מתות בלי הזמנות בכלל ותקופות שיהיו כמה ביום וזה יאזן את הימים שיהיה פעם ביומיים חבילה אחת.
לא יודעת, מאמינה שעם ישיבה מסודרת על הסטטיסטיקות אפשר להגיע להחלטה מדוייקת ומועילה.
זה לא משנה, מה שבאתי לומר זה שהרבה יותר פשוט חבילה שיוצאת היישר ליעדה במקום הסרבול הזה.
וההחלפה/החזרה ע''י הלקוחה.
לא אכפת לי שהיא תבוא בעצמה, תשלח אחות/בת דודה, וכו' וכד'
 
  • תודה
Reactions: S

פיקצר פרפקט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.

אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.

אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
זו האשמה כוללנית, ופוגענית
אם ככה מסתכלים על כל לקוח, אז אין סיכוי שהוא יצא מרוצה
 

s2061

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.

אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
אולי באמת יש כאלו לקוחות, אבל בטח לא כולם.

ו"לפטר לקוח", נשמע לא טוב.
כאילו הלקוח עובד אצלך, ולא אתה אצל הלקוח,
למרות שהלקוח הוא המשלם (בטח מבחינתו).
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
ולפעמים אין ברירה, ואם מדובר בלקוח לא רווחי. מפטרים אותו.
ואם לקוח הגיע למצב כזה, זה אומר שלרשת היה עדיף לפטר אותו למרות השיימינג שהוא יעשה ולמרות שהוא הבטיח לפרסם.
כי הנזק לעמוד בדרישותיו גדול יותר.

אם מישהו פוטר ממשרת "לקוח", שיבדוק את עצמו.
רק אם הוא בטוח שהוא לא היחיד, יש אפשרות שזאת אשמת בית העסק.
לא הבנתי איך זה קשור לאשכול. מחילה.
מתלוננים סדרתיים הם אנשים עם אופי מאד מסוים שקיימים בכל המגזרים. רוב החברות הגדולות מחזיקות רשימות של אנשים כאלו ומתנהלות בהתאם.
עם כל הכבוד בעסקים חרדיים שרובם אינם גדולים מתלונן כזה לא יצליח ממילא להתנהל כי מדיניות ההחזרות אצלנו לוקה בחסר.
וכך לקוחות ישרים ותמימים משלמים מחיר עבור רמאים שגם ככה נוטים "להתלבש" רק על חברות עם מדיניות החזרות אדיבה.
ולגבי שיימינג- אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
הציבור שלנו חושש לעמוד על הזכויות הכי בסיסיות שלו מול עסקים, קל וחומר לעניין אכיפה ושיימינג.
תלונות נגד גופים מסחריים נמחקות בשל לשון הרע.
איזה שיימינג ואיזה נעליים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה