מידע שימושי בעלת אתר קניות חרדי, יש לי משהו חשוב שתדעי...

אמא יש רק אחת

משתמש מקצוען
הנושא הכי מרגיז ומקומם בחנויות משלנו זה ההתעלמות מהחוקים! למען ה’ אתם חושבים שאתם חיים במדינה מהוגנת שדואגת לנו לזכויות הצרכן אז מה אם חשבתם?? אנחנו עושים מה שבא לנו!!
צ’מעו סיפור.
קניתי נעליים לילדה בחנות יוקרתית עלו 350 ש”ח הגעתי הביתה וכאן יש לציין שאני גרה בעיר אחרת, הנעל קטנה על הילדה, קורה, אה לא?.. אולי רק אצלי באמת.. אוקיי מכאן לשם השקית חיכתה יפה ליד הדלת לפעם הבאה שנצא לעיר ונחליף מידה וזה קרה דיי מהר כי היה ערב חג יומיים אחרי הקניה בסה”כ באתי לחנות בכדי להחליף ונחשו מה?. המוכרת הנחמדת אומרת לי אצלנו אי אפשר להחליף אחרי יומייםםםם!!!... רבותי להחליףף לא זיכוי לא כסף לא שוד פשוט להחליף מידה.
אז אחרי הפצרות ותחנונים מצידי עד כדי השפלה ממש היא הסכימה לבדוק אם יש בכלל תמידה שאני צריכה ואיך לא? נגמר!
אז מה עושים? בחנות נורמלית היו אומרים לי טוב תתפשרי על דגם אחר אבל אצלם לא שמעו על זה! בשיא האדישות היא אומרת לי גברת אין לי איך לעזור לך! שומעות? נעל של 350 המידה לא טובה מה בדיוק אני אמורה לעשות?. התחלתי להסביר לה על החוק להגנת הצרכן שבעיקרון אחרי יומיים יש אפילו החזר כספי אז היא מראה לי פתק מודפס ליד הקופה שכתוב שם שאין אצלם החלפות אחרי יומיים וכמובן כמובן שאין החזר כספי.. נאלמתי דום למול הפתק הזה כי מה בדיוק אני אגיד עכשיו? יצאתי משם ממש בבושת פנים אני זוכרת עד עכשיו תעלבון וההשפלה שעברתי שם עד כדי דמעות שברחו לי באמצע הרחוב..
מיותר לציין שאני בורחת מהחנות הזאת כמו מאש..
חח יצא דרמטי..
 

באתי לחלום

משתמש מקצוען
הנושא הכי מרגיז ומקומם בחנויות משלנו זה ההתעלמות מהחוקים! למען ה’ אתם חושבים שאתם חיים במדינה מהוגנת שדואגת לנו לזכויות הצרכן אז מה אם חשבתם?? אנחנו עושים מה שבא לנו!!
צ’מעו סיפור.
קניתי נעליים לילדה בחנות יוקרתית עלו 350 ש”ח הגעתי הביתה וכאן יש לציין שאני גרה בעיר אחרת, הנעל קטנה על הילדה, קורה, אה לא?.. אולי רק אצלי באמת.. אוקיי מכאן לשם השקית חיכתה יפה ליד הדלת לפעם הבאה שנצא לעיר ונחליף מידה וזה קרה דיי מהר כי היה ערב חג יומיים אחרי הקניה בסה”כ באתי לחנות בכדי להחליף ונחשו מה?. המוכרת הנחמדת אומרת לי אצלנו אי אפשר להחליף אחרי יומייםםםם!!!... רבותי להחליףף לא זיכוי לא כסף לא שוד פשוט להחליף מידה.
אז אחרי הפצרות ותחנונים מצידי עד כדי השפלה ממש היא הסכימה לבדוק אם יש בכלל תמידה שאני צריכה ואיך לא? נגמר!
אז מה עושים? בחנות נורמלית היו אומרים לי טוב תתפשרי על דגם אחר אבל אצלם לא שמעו על זה! בשיא האדישות היא אומרת לי גברת אין לי איך לעזור לך! שומעות? נעל של 350 המידה לא טובה מה בדיוק אני אמורה לעשות?. התחלתי להסביר לה על החוק להגנת הצרכן שבעיקרון אחרי יומיים יש אפילו החזר כספי אז היא מראה לי פתק מודפס ליד הקופה שכתוב שם שאין אצלם החלפות אחרי יומיים וכמובן כמובן שאין החזר כספי.. נאלמתי דום למול הפתק הזה כי מה בדיוק אני אגיד עכשיו? יצאתי משם ממש בבושת פנים אני זוכרת עד עכשיו תעלבון וההשפלה שעברתי שם עד כדי דמעות שברחו לי באמצע הרחוב..
מיותר לציין שאני בורחת מהחנות הזאת כמו מאש..
חח יצא דרמטי..
יואוווווווווווווווווווווווווווווו
אפילו שזה קרה לך
זה פשוט עיצבן אותי!!!!
וזה נכון

בקניון אין סיכוי שיריבו איתי אם להחליף או להחזיר!!!
חוק זה חוק!!!

לא באה לרדת על הציבור ח"ו
אבל מה שנכון נכון...
 

סייבר

משתמש מקצוען
לא קראתי את האשכול
אבל בעיריית בני ברק בפעם הקודמת היה איזה מיזם לפרסם עסקים קטנים בעיר באיזשהוא הסכם עם החנויות
אולי כדאי להציע להם במקום לפרסם- לסכם עם חברת שליחויות עבור העסקים בעלות נמוכה?
 
נערך לאחרונה ב:

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
הנושא הכי מרגיז ומקומם בחנויות משלנו זה ההתעלמות מהחוקים! למען ה’ אתם חושבים שאתם חיים במדינה מהוגנת שדואגת לנו לזכויות הצרכן אז מה אם חשבתם?? אנחנו עושים מה שבא לנו!!
צ’מעו סיפור.
קניתי נעליים לילדה בחנות יוקרתית עלו 350 ש”ח הגעתי הביתה וכאן יש לציין שאני גרה בעיר אחרת, הנעל קטנה על הילדה, קורה, אה לא?.. אולי רק אצלי באמת.. אוקיי מכאן לשם השקית חיכתה יפה ליד הדלת לפעם הבאה שנצא לעיר ונחליף מידה וזה קרה דיי מהר כי היה ערב חג יומיים אחרי הקניה בסה”כ באתי לחנות בכדי להחליף ונחשו מה?. המוכרת הנחמדת אומרת לי אצלנו אי אפשר להחליף אחרי יומייםםםם!!!... רבותי להחליףף לא זיכוי לא כסף לא שוד פשוט להחליף מידה.
אז אחרי הפצרות ותחנונים מצידי עד כדי השפלה ממש היא הסכימה לבדוק אם יש בכלל תמידה שאני צריכה ואיך לא? נגמר!
אז מה עושים? בחנות נורמלית היו אומרים לי טוב תתפשרי על דגם אחר אבל אצלם לא שמעו על זה! בשיא האדישות היא אומרת לי גברת אין לי איך לעזור לך! שומעות? נעל של 350 המידה לא טובה מה בדיוק אני אמורה לעשות?. התחלתי להסביר לה על החוק להגנת הצרכן שבעיקרון אחרי יומיים יש אפילו החזר כספי אז היא מראה לי פתק מודפס ליד הקופה שכתוב שם שאין אצלם החלפות אחרי יומיים וכמובן כמובן שאין החזר כספי.. נאלמתי דום למול הפתק הזה כי מה בדיוק אני אגיד עכשיו? יצאתי משם ממש בבושת פנים אני זוכרת עד עכשיו תעלבון וההשפלה שעברתי שם עד כדי דמעות שברחו לי באמצע הרחוב..
מיותר לציין שאני בורחת מהחנות הזאת כמו מאש..
חח יצא דרמטי..
יש לצייו חנות אחת בב"ב שבחודש ניסן עשתה משלוחים עם שליח שחכה 10 דקות למדידת הנעלים.
כלומר, אפשר למצוא פתרונות אבל הצבור שלנו יודע לשחרר את העצבים בפרוג ולהמשיך הלאה.
ועוד משהו, הלכתי- חנות לא צריכה להיות ממושמעת לחוקי המדינה.
 

אילה מינה

משתמש מקצוען
.
ועוד משהו, הלכתי- חנות לא צריכה להיות ממושמעת לחוקי המדינה.
או.קי. אז אני בוחרת לקנות בחנות שממושמעת לחוקי המדינה
בסדר, הם לא חייבים. תכלס הם הפסידו אותי ועוד הרבה
זו בהחלט בחירה שלהם
 

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
או.קי. אז אני בוחרת לקנות בחנות שממושמעת לחוקי המדינה
בסדר, הם לא חייבים. תכלס הם הפסידו אותי ועוד הרבה
זו בהחלט בחירה שלהם
צודקת. רק הערתי את ההלכה.
אבל בהחלט אני אעדיף מקום שמכבד אותי ואת הזיכוי שלי.
 

לייב - מיתוג פרסום ויח"צ

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
לגבי אפשרות איסוף מנקודת מכירה כלשהי
בדיוק היום היה לי דיון על כך עם בעלת אתר נוסף.
ניסינו לחשוב על פתרון של נקודות איסוף בכל עיר, לכמה חנויות יחד.
עשינו חשבון וזה יצא כאב ראש הרבה יותר גדול, וללא כדאיות, ואפילו הפסד!
זה נשמע פשוט - בסך הכל תשלחו לאותה עיר את כל ההזמנות שיש לכן, כולן יחד.
אבל זה לא כזה פשוט.
אני אתן דוגמא-
נניח אני רוצה לשלוח 2 משלוחים לביתר, 3 לירושלים, אחד לבית שמש ושניים לקרית גת.
אני צריכה לשלוח את הכל לנקודת האיסוף בתוך העיר שלי - בני ברק,
ומשם זה יצא יחד לאותה עיר.
לבית שמש למשל יש לי משלוח אחד.
משלוח בתוך העיר יעלה 15 ש''ח, פלוס תשלום חלקי עבור החלק שלי במשלוח - וזה יכול להיות מעל 8 ש''ח נוספים למשל.
הגענו כבר ליותר מ- 23 ש''ח רק עבור משלוח אחד בודד. (כי לא תמיד יש לכל עיר מספר משלוחים)
ומה קורה אם המזמינה רוצה להחליף מידה? או להחזיר פריט?
באותה מתכונת -- היא תחזיר לנקודת האיסוף בבית שמש , ממנה לבני ברק יעלה שוב כמה שקלים, ובתוך העיר 15 ש''ח
הגענו להוצאה של כ45 ש''ח במקרה הטוב (שיהיו עוד כמה שליחויות לאותה עיר) רק עבור השרות של נקודת איסוף!
וכל זה בבלאגן של ערב חג...

המסקנה היתה שאם יש מספר משלוחים לאותה עיר זה יכול להיות משתלם מבחינת מחיר.
אבל קורה שיש משלוח אחד לעיר, ובמצב כזה המשלוח לא רווחי, מעבר לכאב הראש שהוא מסב.

הפתרון זה לעבוד עם חברות שיש להן נקודות איסוף משל עצמן, המשלוחים אצלן זולים משמעותית. מצד שני בעבר בררתי את העניין, וכמות המינימום של המשלוחים שמתחייבים אליה היא ענקית! ייתכן שמשהו השתנה מאז, בכל מקרה לחנות להקים נקודות איסוף/החזרה בכל עיר זה לא כלכלי.
 

gitsh

משתמש מקצוען
D I G I T A L
מקצרת לבעלות החנויות את הנקודות הקריטיות:

1. נקודות איסוף במחיר נמוך או חינם, בערים מרכזיות.
2. אפשרות החלפה בחנויות הרשת.
3. טבלת מידות מדוייקת. רוחב, אורך, גובה.
4. פרטי יצירת קשר זמינים, ומענה אנושי.
5. צילום מדוייק של המוצר, רצוי עם תיאור מדוייק שלו. (סוג בד, עובי וכו')

תוספת למוכרות בגדי נערות / נשים:
6. אנא, תנו אופציה להארכה. מכפלת, או אפשרות לקניית בד נוסף. יש גם אנשים גבוהים בעולם, חוץ מהציפלונות שעבורן ייצרתן את הקולקציה.



לבעלת חנות כזו, הייתי מציעה לבדוק - למה יש כ"כ הרבה החזרות.
אולי המידות שלה לא מדוייקות, למשל?
כי רוב האנשים הנורמטיביים קונים כדי להשתמש. לא כדי להחזיר.
חייבת לציין לטובה את האתר של https://www.mazalhazut.com/
היא נותנת אפשרות של תוספת בד
פירוט מידות עד לרמה של אורך שרוול
 

אוהבת לדעת

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
והגיע הזמן שיפנימו שזיכוי שווה כסף לכל דבר וענין, מספיק שאני כבולה לחנות הספציפית הזאת ולא קיבלתי את כספי חזרה, לפחות תנו לי לממש את הזיכוי. וקורה לא אחת שהזיכוי נאבד או שהחנות נסגרה לפני שהצלחנו להשתמש בו וממילא ספגנו את ההפסד. (מה שלא היה קורה לו היינו מקבלים החזר כספי)
והאם נתקלתם פעם בחנות בקניון שתגיד לכם בסוף עונה שההנחה מותנית בתשלום במזומן? אני לא...
ועוד כותבים לי על הזיכוי תוקף של חודשיים שלוש, עושה מאמצים נוסעת לעיר אחרת באה לממש כדי לא להפסיד את הכסף ומה אומרים לי "בסוף עונה ובהנחות אנחנו לא מכבדים זיכויים"
 

אינסוף

משתמש מקצוען
הכל אני מוכנה לקבל.
בתנאי שהיחס אדיב ולא מותיר אותי עם הרגשה כאילו אני נצלנית או רמאית. גם המוכרת אמורה לחשוב על רגשות הלקוח.
לולא שהתנסיתי בעצמי או ראיתי חברות וקרובות שנכוו לא הייתי מדברת.
אבל אם קבלתי בגד פגום ואני צריכה לרדוף 3 שבועות אחרי המוקד של רשת בגדי ילדים ידועה (שלפי החוק אמור להיות זמין ומשך ההמתנה לא יהיה יותר מרבע שעה ) ועונים שם אחת ליומיים ורק בשמונה וחצי בבוקר ומזכים אותך במחיר סוף עונה בזמן שקנית בעונה במחיר מלא (מעניין לאן התפוגגו להם דיני ממונות)
זה כבר לא משהו שאני רוצה או אמורה לקבל.
הי, אין לי ספק שהסיפור שלי הוא אם אותה רשת...
קניתי בגד פגום החזרתי למחרת רדפתי אחריהם חודש ואז התברר שהשמלה אבדה, במוקד בדיוק כפי שתארת לא עונים ורק אחרי חודש וחצי! עונים לי שהיו בידודים ברשת אז טבעי שזה נעלם. וכן, הם מסכימים לפצות אותי במחיר השמלה... הבעיה שהשמלה נקנתה במחיר סוף עונה ועכשיו כבר עונה חדשה.
טענתי למנהלת החנות שזיכוי כזה עכשיו הוא מגוחך ואין פה פיצוי על עוגמת הנפש (עד שמצאתי שמלה למתבגרת שלי ועד שהיא חכתה לה שתחזור) ובקשתי להזדכות על השמלה במחיר המלא. בתגובה היא ענתה לי שאם אני סתם סחטנית אין לה מה לדבר איתי ואפילו זיכוי לא בטוח שמגיע וטרקה לי את הטלפון...
מרגיז אותי בעקר היחס, חוסר המענה במוקד ובחנות, התירוצים הטפשיים ובעיקר הסרוב שלהם להתכתב איתי במייל רק תשובות בעP בכל פעם ממוקדנית אחרת והבטחה שיחזרו אלי. קבלתי לפחות 5 הבטחות כאלו ואפילו פעם אחת לא חזרו אלי.
ומה שהכי הכי מרגיז זה שאחזור לקנות אצלם כי אין עוד רשת חרדית עם מבחר כזה לגיל של הבנות שלי.
 

ציפס קידס

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
צילום מקצועי
מה שלי מציק זה ה-2 מחירים בחנויות הביגוד החרדיות זה מפוצץץץץץ. בסוף עונה ההנחה מהמחיר הגבוה- כמובן איך לא. לא תראו דבר כזה בשום חנות בציבור הכללי.
מאד מזדהה עם כל מה שכתבת
ספציפית על הדבר הזה אני חולקת
אני קונה המוון בחנויות בציבור הכללי (זארה, פוקס, קידס, קיווי, תמנון, מנגו, קרטרס, המשביר, ועוד ועוד)
פערי המחירים בין תחילת עונה לסוף עונה הם מאות אחוזים
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
מאד מזדהה עם כל מה שכתבת
ספציפית על הדבר הזה אני חולקת
אני קונה המוון בחנויות בציבור הכללי (זארה, פוקס, קידס, קיווי, תמנון, מנגו, קרטרס, המשביר, ועוד ועוד)
פערי המחירים בין תחילת עונה לסוף עונה הם מאות אחוזים
נכון, אבל ההנחה היא הנחה אמיתית, ולא כמו אצלנו שההנחה היא מהמחיר המלא (לא מועדון)
ויש חנויות "יוקרתיות" עם בגדי יבוא שעולים המון בעונה, ובסוף עונה מורידים את המחירים 30-40 אחוז בלבד
ואם "זכית" והגעת לחנות ויש סטנד עם פריטים בודדים בחוץ, בודאי תשמחי לראות שם פריטים שנמכרו לפני שנתיים ושלוש שסוף סוף ההנחה עליהם היא כבר 50 אחוז... הזוי!!!
 

סודו של המלאך

משתמש מקצוען
בדיוק!


גם לתת מחיר מאוד זול!
גם משלוח חינם בקנייה מעל 100 שח
גם שירות החזרות על חשבון בעל העסק....
מה נשאר מה 100 שח ששילמת?

אז אולי צריך לתמחר את זה אחרת

אחרי הכל בשביל שהלקוחות יחזרו ויביאו לקוחות נוספים וגם כדי למנוע את הגרוע מכל - שהם ילכלכו על השם של החנות - צריך לקוח מרוצה
שאותו בסופו של יום פחות מעניין החישובים האלה
למרות שהם צודקים
הוא קנה מוצר
- לא נתן צדקה לדמי קיום עבור בעלי חנויות
 

סודו של המלאך

משתמש מקצוען

Tweenset

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
D I G I T A L
מבינה את התסכול שלך,
אבל כל אילו שמשוות את אתרי הקניות הגדולים לאתרים חרדיים,
חוץ מגולף יש עוד אתר שמביא לך שליח עד הבית?? ושליח לבית כדי להחזיר?
בנקסט המשלוח מגיע לדואר... אולי זה פיתרון עבור האתרים הקטנים?
אין פה שום תסכול ב''ה.
זה הסבר למי שהעלתה את ההצעה :)
 

אלף אורות

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L

נירוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בלי קשר למה שקראתי כאן על תגובות סוחרים שבאמת מקומם!..
לגבי משלוחים כותבת לכן כאן מהצד של המוכר (גילוי נאות לא קראתי כאן את כל התגובות)
פתחתי אתר בעקבות בקורונה
אתר ייעודי לסוג מסוים של נשים (מורות וגננות)
העדפתי להוזיל את המוצר ביחס למחיר שנמכר בשוק
אבל גביתי על משלוח
אין לכם מושג מה זה משלוחים... זה בלאגאן אחד גדול (כתובות , טלפונים, לקוחות לא עונים, טועים בכתובת, במספר - ספר שלם הזוי אני יכולה לכתוב כתוב על זה)
ושלא יובן- לא הרווחתי שקל על משלוח! כמה שעלה לי עם חברת המשלוחים גביתי מהלקוח
אבל הבלאגאן שזה עשה לי היה קשה ביותר...
והשיקול היה לתת מחיר זול ומי שרוצה איסוף עצמי חוסך גם את עלות המשלוח ומרויח מכל הכיוונים
חייבת לציין שחלק מהמשלוחים הוספתי גם למשלוחן על המחיר ששילם הלקוח במידה והמשלוח היה גדול
ואני מדברת על כך שכל המתחרים מסביבי כן נתנו משלוח חינם וכמובן מי שעשה חשבון כולל ראה שהמוצר מוזל יותר
בקיצור למרות המכירות פתחתי אתר תקופתי וזה פשוט כאב ראש אחד גדול
מחכה שהקורונה תסתיים ונוכל למכור פרונלי ורגיל!
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ואני לא מאמינה לאלה שמחייבים סכום מינימום כדי להעביר אשראי...
ברור לי שמשלמים אחוזים לחברת האשראי, עובדה שיש מקומות שאת יכולה להעביר גם 2 שקל.
ככל שהעסק יותר גדול, הוא משלם סכום חודשי לחברת האשראי, בלי קשר למספר/סכום העסקאות. עסק קטן משלם עמלה על כל עסקה.
 

כוכבית ארבעים ושלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
במקרה הזה זה ממש לא נכון
אחרי שזה חוקי המדינה וכולם יודעים את זה
אז כל המכירה נעשתה על דעת כך וזה כאילו סיכמתם במפורש
אחרי שהיה לי בעיה עם חנות מסוימת. זה מה שהדיין אמר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה