דרוש מידע בעיות בקבלת קוד טלפוני לאימות דו שלבי

אחד תם

משתמש צעיר
אני הגדרתי אצלי לפני שנתיים אימות דו שלבי של גוגל, וכיון שיש לי טלפון קשר, אז אני מקבל את הקוד בשיחה טלפונית, פעם בחודש אני צריך לאמת שוב את חשבון, אתמול כשאני מנסה להכנס למייל הוא מבקש ממני אימות טלפוני, ולראשונה אני נתקל בתופעה שפעם אחר פעם, אין שיחה נכנסת. דהיינו מבחינת גוגל זה נראה מצב שהוא שולח קוד, אבל בטלפון אין שום שיחה נכנסת. (לא מדובר בבעיות קליטה, כי במקרה של בעיות קליטה, גוגל משאירה הודעה בתא קולי).

הבעיה הגדולה היא שגוגל לא נותנת הרבה לשחק עם זה, ואחרי פעמיים שלוש הם נועלים את החשבון לכמה שעות!

אני משתמש בסינון נטפרי, לא נראה לי בכלל שזה קשור לענין.

מה שכן, בשבועות האחרונים עברתי מחברת פלאפון, לחברת רמי לוי, האם יכול להיות שזה קשור?

האם מישהו נתקל ב'ברוך' הזה?

תודה מראש.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
בדקתי עכשיו וזה עובד מצויין, יש לי סלקום
 

אחד תם

משתמש צעיר
אהה...

אז מסתמן ש'רמי לוי' עושה בעיות.

אם יהיה כאן משוב של עוד לקוחות אוכל להפנות אותם לדף הזה.
 

אחד תם

משתמש צעיר
עדיין תקוע בלי גישה למייל, ברמי לוי אין עם מי לדבר, ישר האשימו את ועדת הרבנים. (מצחיק מאד, מעולם לא שמעתי שיש איזשהו קשר בין ועדת הרבנים לבין שיחות נכנסות).

מה עושים?!
 

קצר ולעניין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
גם לי יש רמי לוי ועשה הרבה בעיות בשבוע האחרון,
באמת לא הבנתי, חשבתי שהשתבש משהו אצלי.
 

אחד תם

משתמש צעיר
זה דוקא משהו מהשבוע האחרון? בדיוק כשאני התחברתי לרמי לוי?

תכל'ס, אני פתרתי כבר את הבעיה בפשטות.

עברתי לאורנג'....
 

קצר ולעניין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
האם גם לכם זה עדין ממשיך?
היה השבוע יום אחד שאפשר היה הכנס עם הקוד אבל שוב נחסם..
 

קצר ולעניין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
האם גם לכם זה עדין ממשיך?
היה השבוע יום אחד שאפשר היה הכנס עם הקוד אבל שוב נחסם..
 

1 היה אברהם

משתמש פעיל
פניות הציבור
ניתן לשלוח למייל
אם ישלחו הרבה לקוחות הם כבר יתייחסו ברצינות
980_.jpg
 

אחד תם

משתמש צעיר
הרבה לפני שכתבתי כאן בפורום, שלחתי פניה למייל של פניות הציבור, אחרי חמשה ימים קיבלתי תשובה שדברים מסוג זה מטופלים בדרך כלל תוך 14 ימים....

עניתי לו שאולי באמת יספיקו לטפל בזה עד הסיבוב הבא שאנייד שוב לרמי לוי, בינתיים אני כבר לקוח מרוצה של פרטנר...

באמת אני לא מבין לשם מה צריך פניות ציבור שמטפל תוך ארבע עשרה יום, כשאפשר תוך שעתיים לעבור לחברה אחרת.
 

מאב

משתמש פעיל
גם לי יש רמי לוי, ניסיתי שוב ושוב ולא קיבלתי קוד, חשבתי כבר שהבעיה אצלי.
אני רואה שזו צרת רבים זה כבר חצי נחמה, השאלה מה עם החצי השני?
תכל'ס מה עושים?
 

אחד תם

משתמש צעיר
אין יותר פשוט מלנייד לחברה טובה יותר, היום זה פשוט כמו לקנות שקית חלב במכולת.
 

ספירלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ליתר בטחון, תמיד כדאי להוריד קודי גיבוי
כדי שיהיה אפשר להכנס בדרך אחרת
 

חייקל שי

משתמש רשום
דחוף
אני רשום לאימות דו שלבי במייל גוגל וכבר כמה ימים שהוא רושם לי
כשאני מנסה להיכנס עקב נסיונות כושלים נסה שוב בעוד כמה שעות
ואז אני מנסה שוב למחרת והוא שוב פעם כותב לי את זה אשמח לעזרה למי שיודע מה אפשר לעשות
 

המשיב

משתמש פעיל
יש לי אותה בעיה בדיוק, מאתמול,
שוב ושוב מיד בכניסה לחשבון אחרי הסיסמה נכתב
נסה שוב עקב נסיונות כושלים.
כשאני לא מקבל קוד בכלל.
לא לטלפון הרגיל
ולא למספר הנוסף.
האם מישהו יכול לעזור?
 

רק רבינו

משתמש פעיל
אני הסתבכתי עם זה גם שג'מייל דורש את אימות דו שלבי כל פעם ואני לא לא מקבל משום שיחה. ודרך אגב באימיילים האחרים שלי הוא לא דורש את זה. מישהו יודע מה אפשר לעשות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה