בעיה בשליפת כותרות לתוכן עניינים

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מקרה מאד מוזר שטרם ניתקלתי בו
האינדזיין שולף רק עד שלש כותרות
ואת שאר הכותרות הוא לא שולף
אז בדקתי שכל הכותרות על אותו סגנון
ועדיין הוא שולף 3 כותרות לתוכן ענינים במקום 12 כותרות
למישהו יש פתרון?
 

גלעד82

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אתה בטוח שהוא לא שולף? לפעמים בגלל הגדרות keep לא רואים את השליפה
 

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נפתרה הבעיה!!!
סגרתי את הקובץ בIDML ושוב ניסיתי לעדכן תוכן עניינים, והכל הסתדר!!!
אז בשביל מה צריך את כל הסיומות האחרות, כאשר יש את IDML שתמיד פותר את הבעיות??
 

תא חזי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אז בשביל מה צריך את כל הסיומות האחרות, כאשר יש את IDML שתמיד פותר את הבעיות??
INDD - זה לגירסה הנוכחית ומעלה.
IDML - זה לכל הגרסאות עד CS4
INX - זה לCS3

עכשיו, לגבי ההבדל (במיוחד בגודל) בין INDD לIDML: הסיבה היא בגלל שקובצי INDD מכילים הרבה יותר מידע ממקורות שונים שהשתמשת בהם במסמך, ואלה שהכי תופסים מקום הם כמובן קובצי הגרפיקה (תמונות ווקטורים וPDF, ולמרות שהם רק מקושרים ולא מוטמעים), כי למשל בכל פעם שאתה מכניס גרפיקה כלשהי למסמך, אינדיזיין יוצרת סימניה (תצוגה מקדימה) של הגרפיקה הזאת, והיא נשמרת בתוך קובץ הINDD (זה פיצ'ר נחמד כדי לראות איך כל דבר נראה במקומו גם כשהאיכות לא טובה, או אפילו אתה על איכות מהירה, וזה בעצם מה שהתוכנה מציגה כאשר אין בכלל גרפיקה מקושרת (נניח כשהעברת אותה תיקיה)). אגב, אני חושב שאפשר לבטל מעיקרא את יצירת הסימניות האלה).
בIDML אין את הסימניות האלה, זה כבר חותך מגודל הקובץ מאוד - במקרה שיש בו הרבה גרפיקה מיובאת. (מה קורה כשהגרפיקה מוטמעת ולא מיובאת? קראתי שהיא נהפכת לBASE64 (נראה לי שגם קבצים וקטוריים, או שהם נשארים כSVG, איני יודע) המאוחסן בתוך קובץ XML שהוא חלק מהסטרוקטורה של הIDML. מאוד נחמד - למבינים).
(מלבד זאת, כמדומני שיש עוד פרטים בINDD המושמטים בIDML, ואיני יודע מה הם, והאם בהכרח יש איזו נפק"מ בפיצ'רים של המסמך בתאימות לאחור)
לכן קובץ IDML שוקל פחות מINDD, כמו שבפוטושופ קובץ ATN שוקל הרבה הרבה הרבה פחות מקובץ PSD של מוקאפ כלשהו, לדוגמה.

ובקצרה - קובץ IDML הוא בעצם קובץ טקסט 'נקי', (קצת דומה לקובץ של דף אינטרנט) הנותן הוראות לתוכנה איך ליצור ממנו קובץ מעומד...
(מזכיר לכם תוכנה כלשהי?? :cool: :cool: )

אז מה קורה כשפותחים קובץ IDML (ולמה לפעמים זה לוקח כל כך הרבה זמן)?
נוצר מסמך חדש, ואז אינדיזיין 'שופכת' את הטקסט והגרפיקה המוטמעת לפי ה'מתכון' המתואר בIDML, וגם קוראת לכל כתובת (במחשב) של גרפיקה המקושרת לקובץ אינדיזיין הזה, כדי לקבל ממנה את הגרפיקה הרלוונטית למסמך, אבל אם אי אפשר להביא את הלינק לגרפיקה כראוי - פשוט תקבל חלון אפור עם איקס. זה ה'חיסרון' (ממש לא) בIDML...
(השערה לעתיד - הקאצ' הזה של התמונות בפורמט IDML, יכול לעשות בעיות למעצבים שישתמשו (ועוד איך ישתמשו) בפיצ'ר של 'דחיית טקסט לפי נושא' החדש באינדיזיין 2021. אבל זה רק עניין של תהליך עבודה וכמה המעצבים מסודרים ומסונכרנים, ודואגים שכן יהיו לינקים טובים במסמך, והכל אמור להיות בסדר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה