קריאטיב בסוף היא תעלה קומה?

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כיף לנתח עבודות, זה מחכים ומעשיר.
לא יודעת אם זה פייר לנתח (וק"ו לשחוט)
עבודות שלא הועלו על ידי היוצר.
 

איש ספר

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
לא מבין את ההגיון בהשקעה בטיזרים בקשר לדירות יוקרה בבני ברק.

טיזרים מטבעם נועדו למשוך תשומת לב, לדברים שחסר בהם תשומת לב. הקמפיין של ספרא היה מדהים הוא יצר באאזזז אדיר בתחום לכאורה בנאלי - חנות ספרים. יש דוגמאות נוספות.

אבל דירות יוקרה בבני ברק? ל-99% מהאוכלוסיה זה לא נוגע בכלל, ה-1% הבודד שגר בבני ברק וחושב על דירה חדשה בעיר, אם זה פרויקט מוצלח והוא מפרסם בצורה סבירה, אז את מי שזה כבר מעניין לא זקוק לעודף תשומת לב.

אממה, לפרסום בנדל"ן הגיון משלו - הקבלן מפריש בתחילת הדרך סכום השווה לחצי דירה לשיווק ולפרסום - ומה יעשה המשרד שקיבל תקציב ענק לזמן מוגבל ולא יחטא - פשוט, לא חושבים כלכלית מה התפקיד של כל מודעה.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אממה, לפרסום בנדל"ן הגיון משלו - הקבלן מפריש בתחילת הדרך סכום השווה לחצי דירה לשיווק ולפרסום - ומה יעשה המשרד שקיבל תקציב ענק לזמן מוגבל ולא יחטא - פשוט, לא חושבים כלכלית מה התפקיד של כל מודעה.

יש הגיון בתחום הנדל"ן, אבל הוא שונה מאד.
הוא מאופיין בתחרות מחד, ובמחיר גבוה מאד מאידך
כך שיש צורך לא פשוט לבדל ולשכנע
ולהביא את הלקוחות לסגירה.
רכישת דירה היא מוצר ברמת מעורבות מאד גבוהה
ומעורבות משפחתית סבוכה וגדושת אמוציות כלכליות ;)
קהל יעד מצומצם יחסית, אבל פזור ומפורד
בקיצור - הליך פרסומי לא ממש פשוט.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
טיזר מחבר את התת מודע של הלקוח שמסקרן אותו מה זה?? ומנסה להיות מהחברמנים במקוה שיודעים ולא מגלים :D

אבל 1-2 וזהו.. לא צריך 6 טיזרים..
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
טיזר מחבר את התת מודע של הלקוח שמסקרן אותו מה זה?? ומנסה להיות מהחברמנים במקוה שיודעים ולא מגלים :D

סקרנות חיובית היא מעולה לעסק
ואחת הדרכים לעורר אותה היא טיזר.
בגדול, טיזר מיועד למי שיש לו כסף מיותר להשקיע,
ויש לא מעט דרכים נוספות ומעולות לתפוס את קהל היעד.

טיזר הוא כלי מעולה כל עוד הוא עומד בכללים המאד מדוייקים שלו
אם לא, הפכנו את המעלה לחיסרון ענק.

1. הלימה
טיזר חייב להיות בקשר הדוק לפרסום. משלים/מגלה טפח/שואל
זה נראה מובן מאליו, אבל אם תעבירו מול העיניים קמפיינים מטוזרים, תראו שזה לא בדיוק כך

2. טווח קשב
טיזר צריך להביא את הקהל ל"רגע השיא" ושם לגלות את התשובה, כשההקלה מעצם המתיחה ברורה ומחוייכת.
זהו מוקש שלפעמים עולים עליו בלי לשים לב. מרוב רצון למתוח, נוצר ייאוש אצל הצופים. אין להם סבלנות לשמור על הקשב והסקרנות הופכת לאדישות.

3. תאום ציפיות
הסכנה הגדולה בטיזור היא לפתח אצל הצופה ציפיה גבוהה ממה שיש לתשובה להציע.
האכזבה שמתעוררת למראה הפרסום, היא גרועה מאד, וחובה לעשות את הכל כדי למנוע אותה.
זהו בור שקל ליפול אליו בלי משים, וחבל.
 

כּוֹתָר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לדעתי בלי לדעת את הנתונים מקרוב,
המהלך שלהם הוא יפה ומבריק,
ומניע לפעולה,
מעניין באמת אם הביא לתוצאות, של התעניינות ורכישות.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
סקרנות חיובית היא מעולה לעסק
ואחת הדרכים לעורר אותה היא טיזר.
בגדול, טיזר מיועד למי שיש לו כסף מיותר להשקיע,
ויש לא מעט דרכים נוספות ומעולות לתפוס את קהל היעד.

טיזר הוא כלי מעולה כל עוד הוא עומד בכללים המאד מדוייקים שלו
אם לא, הפכנו את המעלה לחיסרון ענק.

1. הלימה
טיזר חייב להיות בקשר הדוק לפרסום. משלים/מגלה טפח/שואל
זה נראה מובן מאליו, אבל אם תעבירו מול העיניים קמפיינים מטוזרים, תראו שזה לא בדיוק כך

2. טווח קשב
טיזר צריך להביא את הקהל ל"רגע השיא" ושם לגלות את התשובה, כשההקלה מעצם המתיחה ברורה ומחוייכת.
זהו מוקש שלפעמים עולים עליו בלי לשים לב. מרוב רצון למתוח, נוצר ייאוש אצל הצופים. אין להם סבלנות לשמור על הקשב והסקרנות הופכת לאדישות.

3. תאום ציפיות
הסכנה הגדולה בטיזור היא לפתח אצל הצופה ציפיה גבוהה ממה שיש לתשובה להציע.
האכזבה שמתעוררת למראה הפרסום, היא גרועה מאד, וחובה לעשות את הכל כדי למנוע אותה.
זהו בור שקל ליפול אליו בלי משים, וחבל.
מדויק. ניתוח מעולה!
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה