איזה דיון מעניין.
גם אני הבטתי עמוקות במגילת אסתר של וקסברגר, וללא ספק יש שם שימוש ברקעים מצולמים שעברו עיבוד ממוחשב (סליחה ומחילה, אבל יש גם כמה לא מוצלחים במיוחד, הים למשל)
גם הצמחים והמטפסים למיניהם.
אני בטוחה שגם הכלים המיוחדים מקורם איכשהו בתמונות (שאגב חוזרים על עצמם ומשוכפלים לכל אורך הספר, למי שיש בבית יכול לבדוק - לדוגמה קערת הפירות המוזהבת, וקנקן מזהב - מופיעים בדי הרבה עמודים)
(בכלל, כל דבר שיכלו להשתמש בו יותר מפעם אחת הם עשו זאת, כולל דמויות, וכולל דמויות זהות שהחליפו למשל רק את הרגליים או את תנוחת הידיים)
הדמויות עשויות מדהים, ובזה באמת אין לי הבנה איך זה נעשה, לגבי הרקעים, העמודים וכו' אני בכל זאת מכירה את השיטה קצת.
ולגבי מרקוביץ - יש לי בבית ספרון אחד של "מרק" שקניתי רק, אבל רק, בגלל האיורים. והסתכלתי בו המון, באמת הוא 100% משתמש ברקעים מצולמים, ואני לא יודעת מה בדיוק שיטת העבודה שלו, אבל גם - משכפל כל מה שניתן - עלים עפים ברוח, פרחים, ענפים וכד'.
סליחה שאני לא יכולה להעלות תמונות מהמגילה, אין לי אותה בבית, ראיתי אצל חברה שלי.
ולגבי הצוות של וקסברגר - עפרה, תקראי בדיון על ההזמנה המפוארת, בפורום
גרפיקה, יש לו צוות של 6 אנשים שעושים את הגרפיקה.
זה באמת מתבקש.
לדעתי יש צייר מיוחד רק לדמויות, כי הן בסגנון לגמרי שונה מכל שאר העבודה.