ביזיון היח"צ של החג

בתנופה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
עזבו,
זה בסך הכל סיפור שגרתי של עוד חיפוף בערב חג של משרד הפרסום.

הרי מדובר בתקציב פרסום שנסגר במכרז, ומכאן והילך זה לא מעניין את אף אחד מה בדיוק יפרסמו. סומכים בעניים עצומות על חברת הפרסום.
וזה האחרון, - כרגיל מחפף...
וכי בשביל מה ובשביל מי להתאמץ??

ועכשיו יבוא העדר ויסביר מדוע חשוב לבחור אך ורק במשרדים הגדולים והעמוסים... כי ברור, הם ה-כ-י יצירתיים... ויש להם גם דיפלומה... והם מקושרים היכן שצריך...
הייתי כבר עמוק בסרט הזה, ואני אומר לכם - אין שם כלום!
 

yudit10

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הראל לא ניזוקה
כי עוד חצי שנה כשכבר תזכרו את המוסף הזה
ומישהו ישאל אתכם על ביטוח חיים-
השם הראשון שיעלה זה הראל...
 

סטודיו מיתר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני דווקא נהניתי שה"סיפור" היה כ"כ ריק מתוכן כאילו העיתון מכריז ואומר "זה פרסומת" ,
אילו היה סיפור כשאר הסיפורים המוצלחים והפרסומת היתה מושתלת שם, היה יותר מעצבן אותי,
מבחינתי זה היה עמוד פרסום לכל דבר, לא שונה מסיפורים "המרתקים" על רגעים מתוקים או משהו כזה של קובי לוי,
מבחינת המפרסם שרצה בצורה של סיפור זה כמובן כישלון מהדהד ,
 

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
מגיע להתעלם מהם ולא להתפתות - פשוט לא לקרוא בכלל.
ולאיים על מערכת העיתון על עזיבה של מנוי אם מזלזלים כך באינטלגנציה שלו כקורא.
אני מעדיפה שהעיתון יממן את עצמו מפירסומות כך יוכלו להשקיע בו יותר בלי להעלות את דמי המנוי,
ובהתאם לכך אני מוכנה להבליג על העלבון של הזילזול באינטלגנציה של הקוראים
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
ומה קורה בחג הזה?
תיייכף נראה...
אבל אם מישהו כאן מצפה לעליה דרמטית פתאומית ברמה של היח"ץ המוגש לנו---
נכונה לו אכזבה מהדהדת.
מה שהיה הוא שיהיה.
מישהו חושב אחרת?

לא יודעת אם יש את מי להאשים בתמונה.
המערכת מסורבלת, ויש ביורוקרטיות, ותמיד פשוט יותר להיצמד להתנהלות המוכרת, מלנסות דברים חדשים. וודאי כשהדברים החדשים יצטרכו לעבור הסכמה ואישור של מערכת שלמה.
הכותבים השיווקים מנסים לעשות את שלהם על הצד הטוב ביותר,
מסרים דקים מדי לא מפתים את משרדי הפרסום,
כי הם לא מפתים את הלקוחות.
ותמיד יש לקוח שנושף בעורף ורוצה לראות את השם שלו בגדול, מה זה בגדול? בענק. כמה פעמים שתזכיר אותו יותר טוב. וכן, תזכיר במפורש את כמות הלקוחות החדשה שהצטרפה השנה ואת מעמד טקס חנוכת החדר החדש בחנות. לא מעניין אותו שזה לא מעניין, כי הוא בטוח שזה מ-ר-ת-ק. וזה רק המשרד או כותב היח"צ שלא מבינים.
והלקוח הוא בעל המאה. והלקוח תמיד צודק.
ואל תשכחו שמערכת העיתון היא גם חלק מהחינגה, וגם לה יש מסרים שהיא רוצה להעביר או אוסרת להעביר. יש את המבקר חביבינו, ויש עוד כמה אילוצים כאלה ואחרים, כמו מפרסמים מתחרים שהם גם לקוחות של העיתון, כמה אנשים שחשוב להישאר איתם ביחסים טובים או בברוגז, וחבר של המנכ"ל שגם לו יש רשת חנויות והוא עלול לכעוס, וכל מיני שיקולים חשובים שאין מה לחלוק עליהם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה