מדריך בחירת משלוח בקניה ברשת - מעקב אחרי החבילה

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מזמינים מוצר באליאקספרס ורוצים אותו בחנוכה?
תחפושת ולא בטוחים שתגיע לפני פורים?

מדריך מקיף על סוגי המשלוחים המוצעים לכם רגע לפני התשלום בקופה וסגירת ההזמנה
איפה ומתי שווה להשקיע על משלוח קצת יקר, ומה התמורה שתקבלו...

אין אחריות כלל על כל הנכתב כאן, זה מובא לתועלת הציבור,
[לא אני כתבתי, רק ערכתי קצת, הדעות הנאמרות כאן בגוף ראשון לא שלי ;)]
קרדיט כמובן - ערוך מהקישור שהביא @צדיק וגוֹיזער. תודה רבה לך!

אחרי הקדמה קצרה זו, אפשר להתחיל...

ממהרים? מבולבלים?
הנה המשלוחים המומלצים וה..פחות מומלצים – על קצה המזלג:

משלוחים מהירים רשומים* מומלצים:
*דואר רשום 'רגיל' – בדיקת מכס רנדומלית.
איפה? - אליאקספרס וגירבסט:

  • SF Express
  • E-Packet
  • Azerbaijan
כל השאר?
דואר רשום רגיל ככל הזמין. בעדיפות קלה לסינגפור אם זמין.

דואר לא רשום/ללא מעקב – לא מומלץ!

משלוחים מהירים** מומלצים (שליח/נק' חלוקה:(

**דואר שליחים – תמיד נבדק במכס ומחוייב במס אם יותר מ75$.

איפה?
*ALIEXPRESS, GEEKBUYING, SHEIN, ROMWE, ZAFUL, GEARBEST….

  • Chita (כולם)
  • Israel Express
  • Priority Line / Priority Mail
  • HFD E-Post
  • Seller's/Aliexpress Shipping Method (אליאקספרס)
  • משלוחי אמזון (SHIPPED BY AMAZON)

משלוחים יקרים ולא מומלצים:

  • FEDEX, TNT, UPS, DHL, EMS וכד'…בראש ובראשונה EMS הנפוץ ברוב האתרים.
  • יוצאי דופן –
    – הזמנות דרך תוכניות משלוח גלובליות הכוללות תשלום מיסים מראש (בדומה לאמזון) באתרים כגון NEWEGG.
    *משלוחי DHL SUPER SAVER מאיביי, אדורמה, B&H וכד'.


כולנו אוהבים לקנות ברשת. אחד התחביבים האמיתים שלי הוא פשוט מציאת כלים ופריטים שימושיים ומיוחדים במחירים זולים במיוחד, לכן המבחר הסיני האין-סופי של אלי-אקספרס, גירבסט, בנגוד וכד' תמיד קרץ לי.

הכל נשמע כמו דיל מצויין, המוצר מגיע במחיר הכי זול שיש והמשלוח לישראל – חינם!. "לא דחוף לי שיגיע מהר, אני יכול לחכות" היה אמרת הכנף הקבוע שלי, ובהתחלה זה באמת היה נכון.

לא הייתה לי שום בעיה לחכות חודש בשביל כמה מגני מסך וכבלים, פשוט כי מלכתחילה רציתי אותם בשביל מקרי חירום או החלפה. וזמני המשלוח לא תמיד היו נוראים. השיא האישי שלי למשלוח חינמי מאליאקספרס עמד על 9 ימים – שזה מאוד מרשים, אבל זמן ההמתנה הממוצע לחבילה נע בין 14-40 יום

גם גיליתי דבר מוזר נוסף, כשהייתי מזמין מוצרים קטנים, כאלו שמגיעים במעטפת קטנות מניילון או נייר, הייתי מחכה לפעמים חודש אחרי שבמערכת המעקב היה מצויין שהחבילה בארץ. כנראה שפשוט מדובר בחבילות כל כך קטנות עד שהן נופלות תמיד לתחתית שק המיון בדואר ישראל ונשכחות שם זמן רב. פעם אחת קיבלתי שיש מעטפות קטנות שונות עטופות גומיה שהזמנתי בפרקי זמן של כמעט שבועיים אחת מהשנייה.

חייתי בסדר גמור עם המציאות הזאת, אחוז החבילות שהלכו לאיבוד היה נמוך יחסית ובפעמים הבודדות שחבילה לא נמסרה כלל, המוכר באתר כמעט תמיד הסכים לשלוח אחד נוסף בתמורה לביקורת חיובית או לתת זיכוי.

דעתי השתנתה לראשונה כאשר החלטתי לרכוש מטען DASH למכשיר הOne Plus שלי לאחר שאיבדתי את המטען הקודם ונאלצתי לשאול מטענים ישנים מחברים ומשפחה.

יותר מחודש עבר ולאט לאט הסבלנות שלי נגמרה. קניתי את המטען ב15$ (כ50 ש"ח), מחיר סביר לחלוטין, אבל בחודש שחיכיתי לו היו לי מספר הזדמנויות לרכוש את אותו המטען בארץ בסביבות ה150 ש"ח, אומנם במחיר הגבוה פי 3 (!), אבל לפחות אני אקבל אותו עכשיו ברגע זה במקום לחכות לו לנצח.

זאת בעצם הפעם הראשונה שפשוט התחלתי לתהות לעצמי האם ה3$ שחסכתי מהמשלוח, באמת שווה את הזמן שאני מבזבז בהמתנה לו?

לנו כישראלים שחוששים יותר מכל 'לצאת פראייר' ולחשוב ש"מישהו הרוויח עלינו" עוד דולר או שניים חלילה זה אולי לא מחליק בקלות בגרון לשלם על משלוח, אבל בארה"ב לדוגמא, כ95 מיליון אמריקאים בחרו לשלם 99$+ על מנוי אמזון PRIME, שאומנם כולל כמה שירותים אך בעיקר – עבור משלוח מהיר! (מקומי)

וזה לא שהמשלוח הרגיל של אמזון בארה"ב הוא איטי…אך עם מנוי PRIME החבילה מגיעה מגיעה תוך יומיים ואף שעות ספורות – והם מוכנים לשלם על כך!

לנו לרוע המזל אין עדיין משלוח מהיר כך כך באופק, אך בטח עברה בכם התחושה הזו כשראיתם מוצר שעולה 15 דולר עם משלוח חינם כעסקה מדהימה ומוצר שעולה 10$ אבל דורש 5$ נוספים בעבור המשלוח – כעסקה נוראית… המציאות היא שמדובר באשליה המסחרית הכי נפוצה ברשת.

הרי אין באמת דבר כזה 'משלוח חינם' . מדובר בפיקציה. אף שליח ודוור לא עובדים בחינם וגם המעטפות והסלוטייפ עולים משהו. עלות המשלוח פשוט משוכללת בעלות המוצר. זוהי סך הכל הפרדה טכנית/סמנטית/פסיכולוגית שעושה את כל ההבדל.

אנחנו רואים במוצר כדבר שבו אנחנו חפצים ובשירות המשלוח כמעין "מס" שאנחנו נאלצים לשלם בכדי לקבל את המוצר – לכן כאשר מציעים לנו לא לשלם דבר על המשלוח ובעצם להתחמק מ"מס" אנחנו מרגישים ש"דפקנו את המערכת" והתקמבנו בעסקה שווה יותר, כי אנחנו משלמים רק על המוצר בלי שום תוספת "מיותרת".

9nr2w3mhbfa11-300x300.png

אף ישראלי לא רוצה לצאת פראייר

כן ממש כמו הנקודה 99 סנט במקום מחיר עגול, המילה FREE עושה עבורנו את כל ההבדל, גם אם השורה התחתונה – זהה.

מצד שני כדאי לדעת - במקרה של דיספיוט. אם המוצר יתגלה כתקול/שבור עם פתיחת החבילה ונדרוש פיצוי מלא – המוכרים/פייפאל/אליפיי יכולים לטעון להחזר של עלות המוצר בלבד ללא עלות המשלוח, זה קורה אך מקרים אלו נדירים. וזהו כן שיקול בקניית מוצר עם משלוח חינם, שמקבלים החזר על כל הסכום.

צרכנות נבונה, זה אומר לראות במוצר ובשירות המשלוח כדבר אחד! הרי הזמן שנבזבז בהמתנה כן שווה לנו משהו ואנחנו משלמים את ה"מס" בצורת הזמן הרב שעובר בין הרגע ששילמנו על המוצר ועד שאנחנו באמת מקבלים אותו.

אחד הטיעונים העיקריים לטובת קניה בחנות פיזית בארץ במחירים גבוהים בהרבה, היא העובדה שאנחנו מקבלים את המוצר בצורה מיידית ולמעשה משלמים יותר בכדי לקבל את המוצר כאן ועכשיו.

למזלנו לא חייבים לבחור יותר בין קניה בחנות פיזית בארץ במחיר מופקע לבין קניה מסין ואיסוף בעוד חודשיים…כמעט כל החנויות ברשת מציעות היום שלל אפשרויות משלוח מהיר עם ספקי משלוח נוספים מלבד שירותי דואר ישראל וסין שבלשון המעטה, לא שוברים שיאי מהירות.

ברוב המקרים, גם עם משלוח מהיר של 3-14 ימים, המחיר יהיה זול בפער משמעותי מאשר המחירים בארץ!

כבר לא צריך יותר להתפתות לקנות כבל הטענה במחיר מוגזם כי מפחדים שלא יגיע בזמן. מוסיפים גרוש או שניים והכל אצלכם בשבוע-שבועיים! (ואם זה מתחרז זה בטוח נכון!).

מהרגע שהתחלתי 'להשקיע' במשלוח, מצאתי שההבדל פשוט עצום! פתאום התחלתי להיות מופתע לא בגלל שהדברים שהזמנתי באמת הגיעו סוף סוף, אלא כי הם פשוט מגיעים כמתוכנן, בזמן סביר ובלי הפתעות.

בנוסף, נוספה לי אחריות של חברת המשלוח שצריכה לעמוד בזמנים שהבטיחה. עכשיו יש לי למי לפנות במקרה והמוצר עדיין לא הגיע אליי. החברות משלוחים אומנם לא בדיוק ידליקו משואה לכבוד תרומה לתרבות שירות הלקוחות בישראל בקרוב, אבל עדיין זה עדיף על פני המענה המעורפל של דואר ישראל.

אז נכון, אולי אין צורך לשלם על משלוח מהיר לכל מוצר קטן שלא דחוף לנו, אבל במוצרים יקרים, או פשוט כאלו שאנחנו באמת צריכים במוקדם האפשרי – אפילו אם זה 'רק מגן מסך או כבל בדולר' – אין שום סיבה להתקמצן על עוד כמה גרושים שיבטיחו שנקבל את המוצר מהר תוך שבוע-שבועיים במקום חודש-חודשיים (עד אז כבר סביר שלא יהיה מסך להגן עליו…). כשהחבילה תגיע בזמן ועם שליח או נקודת חלוקה קרוב לבית/העבודה במקום לסניף הדואר העמוס, אתם תשכחו מהר ששילמתם קצת יותר. כמו שאומר הפתגם – זמן זה כסף.

תנסו פעם אחת לרכוש מוצר מ-GearBest עם Priority line שמביא את המשלוח עם חברת צ'יטה הישראלית עד הבית, או מAliExpress עם שירות ePacket שמבטיחים להביא את החבילה תוך 3 ימים מרגע הגעתה לארץ. ותראו בעצמכם עד כמה הזמן שלכם באמת שווה, והאם תוספת של 20 ש"ח למוצר באמת נוראית כל כך.

הדברים נכונים עוד יותר בכל תקופת 'חג קניות' בו כמות הפריטים בדואר עולה פלאים ומיד מתחילים פקקים בלתי נסבלים בדואר ובמכס שנמשכים שבועות וחודשים.

אז בקיצור, בהזמנה הבאה – אל תתפשרו בהכרח על המשלוח הכי זול שיש. תקנו חכם ותקבלו מהר!

באיזה משלוח כדאי לבחור ומתי? הנה טבלה מעודכנת עם כל שיטות המשלוח הנפוצות בקניה ברשת:

1.jpg

2.jpg

3.jpg




1280px-Aliexpress_logo.svg-150x35.png


באליאקספרס - כמובן המון מוכרים והמון שיטות משלוח.
בשנה האחרונה מוכרים רבים הצטרפו למהפכה ושולחים עם E-PACKET, e-Post, Chita או SF Express, המסומנים לעיתים גם בתיאור המסתורי – Aliexpress/Seller Shipping Method. כולן שיטות משלוח מהירות במיוחד – וגם זולות!
לאחרונה פורסם:
שאליאקספרס ודואר ישראל משפרים שירות ונותנים עדיפות למשלוחי Aliexpress Shipping Method ושואפים להגעה תוך שבועיים בלבד! - אשרי המאמין...



2000px-Amazon_logo_plain.svg-150x45.png


אמזון – האתר הכי מהיר ומדויק שיש. בקופה תדעו בדיוק מתי אמור להגיע ולבחור גם משלוחים מהירים במיוחד. אם רוצים לקבל מוצר מהר – אמזון הוא ה-אתר. ראו מדריך מקיף להזמנה באמזון וגם טיפים לחיסכון במשלוח.


מתי ישלחו/יגיע?
אם תעקבו אחר הטיפים הנ"ל, תוכלו לחסוך שבועות וחודשים בזמן קבלת החבילות שלכם. תוכלו גם להזמין מחו"ל – בלי להתפשר על מחיר מוגזם בארץ, רק בגלל זמני המשלוח, ואולם חשוב לזכור כי משלוח, זה רק חלק אחד במשוואה. מהיר ככל שיהיה – עדיין צריך שיהיה בכלל מה לשלוח נכון?
שימו לב לזמני הטיפול והמשלוח בעמוד המכירה עוד לפני הקניה ואם המוצר במלאי.
מומלץ לוודא אחרי כמה ימים אם המוצר אכן נשלח.


תודה רבה שהייתם איתנו עד כאן
ואם יש לכם עוד טיפים שקשורים למשלוחים ומעקב אחר החבילות,
אתם מוזמנים להגיב!

בהצלחה לכולם!!!

עריכה:

מדריך זה נכתב טרם משלוח סטנדרט, כיום הוא כבר לא ממש רלוונטי.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
עוד קצת על מכס ודואר
  1. למעקב אחר משלוחים רשומים רגילים, אקסלוט וצ'יטה – השתמשו באתרים 1Tracking ו-17Track או אתרי חברות המשלוחים עצמן. קחו בחשבון שלוקח מספר ימים למספר המעקב להיות פעיל וגם אז – אינו בהכרח מדוייק ונכון.
  2. משלוחים מאמזון – זמינים למעקב בחשבון האישי – פירוט הזמנות.
  3. משלוחים שהגיעו לארץ – בדואר ישראל.
  4. תשלום מכס – ניתן לעשות בסניף הדואר או באתר הדואר כאן.
איך מערערים על סכום מכס גבוה מידי? איך פונים לבירור במכס ובדואר? כמה מס משלמים בכלל ומתי?
כל התשובות במדריך המכס והדואר.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
אני אישית, ממליץ למעקב אחרי המשלוחים באתר של זיפי

היתרונות בקצרה:
  • מציג מידע מכמה מקורות שונים
  • בעברית מלאה
  • מאפשר להכניס פעם אחת את המייל שלכם ולקבל התראה יומית על כל שינוי במיקום החבילה
  • נותן לכם תמונה ברורה איפה החבילה הייתה בכל תחנה בדרך

ציטוט מזיפי:
מעקב משלוחים
שירות המעקב של זיפי מציע מעקב אחר חבילות שנשלחו ונמצאות בדרכן אליכם.
היתרון העיקרי של מערכת המעקב שלנו הוא קיום של הצלבת נתונים מכמה אתרי מעקב גלובליים בו זמנית. כתוצאה מכך, אפשר לקבל סיכום של התקדמות החבילה לפי סדר כרונולוגי ועל פי מיקום.
לדוגמא, כאשר מתבצעת הזמנה מאתר אלי אקספרס, המוכר מסין שולח את החבילה באמצעות הדואר הסיני. באתר דואר ישראל לא יופיע מידע אודות מיקום החבילה עד שהיא לא תגיע לארץ ותיקלט בדואר.
דרך שירות המעקב שלנו תוכלו להתעדכן במיקום החבילה גם כאשר היא עדיין בחו"ל, באמצעות ממשק גלובלי ומשולב של הצגת נתונים ממגוון אתרי מעקב בחו"ל.

מהו קוד מעקב?
מספר מעקב הוא קוד שמורכב בדרך כלל מאותיות ומספרים ומהווה קוד זיהוי לחבילה, מעין תעודה מזהה. באנגלית נקרא Tracking number.
כאשר המוכר מגיע לשלוח את החבילה, היא מקבלת מספר מעקב ייחודי שילווה אותה לאורך כל דרכה אל הלקוח.
מספר המעקב מודבק על החבילה ובו נעזרים שירותי הדואר או חברות המשלוחים לצורך זיהוי ובקרה, ובאמצעותו אפשר לעקוב אחרי מיקום החבילה שעוברת במרכזי מיון, נקודות ביניים ומרכזי חלוקה.

כיצד לדעת, היכן נמצאת החבילה?
מצפים לקבל משלוח ? רוצים לדעת מהו המקום האחרון שבו היתה החבילה והיכן היא עכשיו?
כדי לראות את מיקום החבילה, יש להזין בשורת החיפוש את מספר המעקב שהמוכר צירף לחבילה.
את מספר המעקב של כל חבילה ניתן למצוא בתפריט ההזמנות שלכם באתר, הוא מופיע בצבע תכלת בכל הזמנה.
לחלופין, אפשר פשוט ללחוץ על מספר המעקב שמופיע בתפריט ההזמנות וזה יוביל אתכם ישירות לעמוד המעקב אשר יריץ חיפוש אוטומטי על מספר המעקב הספציפי הזה.
השירות שלנו עוקב בקלות ופשטות אחרי מיקום החבילה שלכם וניתן להשתמש במעקב המשלוחים בכל יום ושעה בשבוע.

מעקב אחר חבילות ע"י – קוד מעקב
(Tracking Number)
שירות "מעקב משלוחים" באתר זיפי עוקבת באופן מלא אחר החבילות הרשומות במדינות כגון: ארה"ב, סין, ישראל, רוסיה, מדינות אירופה, קוריאה, סינגפור, יפן ועוד.

לאחר שתזינו את קוד המעקב בשדה חיפוש "מעקב משלוחים", במערכת תוכלו לראות את המידע על מיקום אחרון של עזיבת הפריט שנשלח. בזכות השירות שלנו, תוכלו לראות את הפריט שנשלח לאורך כל המסע של החבילה. כמובן גם אם המשלוח הינו מחו"ל! וכל זה בפשטות ובקלות דרך האתר שלנו.

דואר ישראל – מעקב משלוחים
בנוסף, יש לנו רשימה מלאה של איתור מיקוד בדואר ישראל, המאפשר לכם לחפש במהירות את המיקוד שלכם כשאתם נדרשים לשלוח את חבילה ולציין את המיקוד שלכם.

השירות שלנו יעקוב אחר מסלול הפריט שלכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. נכון לעכשיו כבר מעל 100,000 חיפושים שביצעו בדיקת חבילות שנשלחו לישראל.
מעקב משלוחים של דואר ישראל מוביל את מספר משלוחים שמגיעים לארץ. אנו מזכירים לכם, שיש לכם אפשרות לבדוק את סטטוס של הפריטים שנשלחו מדואר ישראל ע"י השירות שלנו "מעקב משלוחים" בזיפי. יש צורך להכניס את מספר המעקב בשדה החיפוש שלנו בתחילת העמוד.
 

כל הכבוד

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מאפשר להכניס פעם אחת את המייל שלכם ולקבל התראה יומית על כל שינוי במיקום החבילה
נרשמתי להתראות על החבילה בזיפי
ולא שלח לי שום התראה,
יכול להיות כמה ימים והרבה חבילות, ושום התקדמות או שזה לא באמת עובד?
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
באליאקספרס - כמובן המון מוכרים והמון שיטות משלוח.
בשנה האחרונה מוכרים רבים הצטרפו למהפכה ושולחים עם E-PACKET, e-Post, Chita או SF Express, המסומנים לעיתים גם בתיאור המסתורי – Aliexpress/Seller Shipping Method. כולן שיטות משלוח מהירות במיוחד – וגם זולות!
לאחרונה פורסם:
שאליאקספרס ודואר ישראל משפרים שירות ונותנים עדיפות למשלוחי Aliexpress Shipping Method ושואפים להגעה תוך שבועיים בלבד! - אשרי המאמין...
סליחה מראש מ @הכלבויניק ו @צדיק וגוֹיזער. על שאני בא לחלוק על מה שהשקעתם רבות לטובת הציבור אך לפי מה שידוע לי בתור אחד שקנה הזמנות רבות בעליאקספרס ידוע לי אחרת,
על חלק מסוגי המשלוחים אינני רוצה בינתיים להגיב כי אני עסוק באמצע בניית מדריך משלי למידע כמה זמן לוקח להזמנה להגיע לאחר שנשלחה על פי מס' המעקב,
אך על 2 סוגי משלוחים אני מרגיש מנוע מלא להגיב,
1. "שיטת המשלוח של המוכר" (סעלערס שיפינג מעטהוד) לדעתי היא הכי פחות מומלצת משום שזה סוג משלוח שכפשוטו המוכר מחליט איך לשלוח זאת (לפעמים עם מעקב ולרוב בלי מעקב) ובד"כ זה מגיע הכי מאוחר (בפרט באריזות קטנות) משאר סוגי המשלוחים,
ועיקר הבעיה שבסוג משלוח זה היא שהיות שזה המשלוח של המוכר לכן לא חל ע''ז ההגדרות של מחירי המשלוח של עליאקספרס ובזה בד''כ (לא-כולם) אפשר לראות את הרמאות בדברים קטנים שמחיר המשלוח הוא פי 2 ויותר ממחיר הפריט או סתם מחיר מוגזם שזה עיקר ההונאות שיש בעליאקספרס ולכן בד''כ איפה שיש סוג המשלוח הזה לא מוצעת חלופה לסוג משלוח אחר, (שוב- ללא הכללה).
2. לגבי המשלוח המהיר החדש שפורסם זה רק על סוג משלוח "המשלוח הסטנדרטי של עליאקספרס" (עליאקספרס סטנדרט שיפינג) ומספר המעקב שלה היא:
RS000000000Y שזה מגיע בד''כ כ-12 עד 14 יום מההזמנה (מנסיון של מעל 15 הזמנות מכמה מוכרים שכ-ו-ל-ם הגיעו בזמן הנ''ל).
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
2. לגבי המשלוח המהיר החדש שפורסם זה רק על סוג משלוח "המשלוח הסטנדרטי של עליאקספרס" (עליאקספרס סטנדרט שיפינג) ומספר המעקב שלה היא:
RS000000000Y שזה מגיע בד''כ כ-12 עד 14 יום מההזמנה (מנסיון של מעל 15 הזמנות מכמה מוכרים שכ-ו-ל-ם הגיעו בזמן הנ''ל).
אני עשיתי 2 משלוחים כאלו (-כנראה, לפי מספר המעקב) ואחד אכן הגיע 15 יום בדיוק מההזמנה,
והשני הוזמן כבר לפני חודש, וכעבור 12 יום נראה שכבר הגיע לארץ,
ומאז....:( :mad:
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
א"כ - איך מבררים/משחררים?
תנסה במעקב של זיפי, הנה הקישור
אני אישית, ממליץ למעקב אחרי המשלוחים באתר של זיפי
אם זה נתקע במכס זה אמור להיות מתועד...

ואם כן, אז...
איך מערערים על סכום מכס גבוה מידי? איך פונים לבירור במכס ובדואר? כמה מס משלמים בכלל ומתי?
כל התשובות במדריך המכס והדואר.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כלומר..?
זה השורה האחרונה בזיפי מה 24/11:
חברת התעופה מגיעה למדינת היעד
יש לי חבילות שתקועות ככה מה-19/11...
חוץ מסבלנות אין לי עוד מה להציע
 

צדיק וגוֹיזער.

משתמש רשום
הפקות ואירועים
סליחה מראש מ @הכלבויניק ו @צדיק וגוֹיזער. על שאני בא לחלוק על מה שהשקעתם רבות לטובת הציבור אך לפי מה שידוע לי בתור אחד שקנה הזמנות רבות בעליאקספרס ידוע לי אחרת,
@זבון וזבין אני בסה"כ העלתי קישור למדריך מעולה שלא אני כתבתי אלא מישהו עם כמות רכישות שכנראה עוברת את שלך ובעל ניסיון של כעשר שנים לפחות!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מישהוא יודע לעזור לי איפה נמצא הפריט שלי לפי מספר מעקב UW062442873CN​
2019-11-0711:47

נוצר שטר מוצר
2019-11-0809:40

התקבלה באמצעות מוביל
2019-11-0818:19

יוצא במרכז מיון
2019-11-0818:19

נכנס במרכז מיון
2019-11-0818:27

התקבלו באמצעות קו-משיכה
2019-11-0910:32

נשלח אל מדינת היעדנאנג'ינג, ג'יאנגסו
2019-11-1110:29

תמסור לחברת התעופה

לפי העדכון האחרון מה-11/11 זה תקוע עדיין בסין
(לא תמיד זה נכון, קרה לי שהחבילה הגיעה אלי והיה כתוב שזה עדיין בסין)
 

צמולי

משתמש צעיר
מה עושים עם מספר מעקב כזה?
LP00153108656290
הוא לא תקין באתר דואר ישראל....(מידי ארוך)
במעקב בתוך עלי אקספרס כתוב שזה נמצא בחברת השליחויות המקומית(בישראל) מה25 ל11
יש דרך כלשהי לעקוב אם זה נמצא בסניף דואר כלשהו?
תודה רבה!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מה עושים עם מספר מעקב כזה?
LP00153108656290
הוא לא תקין באתר דואר ישראל....(מידי ארוך)
במעקב בתוך עלי אקספרס כתוב שזה נמצא בחברת השליחויות המקומית(בישראל) מה25 ל11
יש דרך כלשהי לעקוב אם זה נמצא בסניף דואר כלשהו?
תודה רבה!
אולי זה מוצר קטן שמגיע לתיבת דואר?
כתוב רק שזה בארץ...
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
מה עושים עם מספר מעקב כזה?
LP00153108656290
הוא לא תקין באתר דואר ישראל....(מידי ארוך)
במעקב בתוך עלי אקספרס כתוב שזה נמצא בחברת השליחויות המקומית(בישראל) מה25 ל11
יש דרך כלשהי לעקוב אם זה נמצא בסניף דואר כלשהו?
תודה רבה!
זה מה"משלוח נבחר של המוכר" (סלר'ס שיפינג מעס'הוד) ואין מה לעשות חוץ מלחכות בסבלנות למוצר או להודעה עליו (פריט YY000000000IL) בתיבת הדואר.
 

זבון וזבין

משתמש מקצוען
2019-11-0711:47

נוצר שטר מוצר
2019-11-0809:40

התקבלה באמצעות מוביל
2019-11-0818:19

יוצא במרכז מיון
2019-11-0818:19

נכנס במרכז מיון
2019-11-0818:27

התקבלו באמצעות קו-משיכה
2019-11-0910:32

נשלח אל מדינת היעדנאנג'ינג, ג'יאנגסו
2019-11-1110:29

תמסור לחברת התעופה

לפי העדכון האחרון מה-11/11 זה תקוע עדיין בסין
(לא תמיד זה נכון, קרה לי שהחבילה הגיעה אלי והיה כתוב שזה עדיין בסין)
לפי מה שאני מכיר סגנון משלוח (קידומת U ואות נוספת וסיומת CN) אין עליה מעקב זמין בארץ ובד''כ זה מגיע בין 6-9 שבועות מההזמנה.
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ברוב המקרים צריך לשלם הרבה מאוד כסף בשביל לקבל את המשלוח יותר מהר, ולא מספיק 3-4$.
לדוגמה
 

קבצים מצורפים

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    KB 123.9 · צפיות: 85

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה