עורכת התוכן submitted a new Article:
בואו נבנה אותו: מיתוג תחת בידול
Read more about this article here...
בואו נבנה אותו: מיתוג תחת בידול
במקרים בהם לא ניתן לבדל, כך אמרנו בפעם הקודמת, אנחנו נבנה מותג כתחליף הולם.
אבל לפני הכל נזכיר את המרכיבים הבסיסיים של מותג: ערכי מותג, אישיות מותג וסיפור מותג.
כאשר אנחנו ניגשים לבנות מותג מבודל, נבחר מספר של ערכים. קיימות מספר גישות של בחירת ערכים.
החל מהגישה המחמירה הגורסת שמותג טוב בנוי מערך אחד - המילה הנרדפת למותג, שהוא בעצם הבידול, וכלה בגישות המאפשרות בחירת ערכים רבים.
אני משתמשת בדרך כלל במודל לפיו ניתן לבחור בין 3 ל-6 ערכים, כאשר הם מסודרים לפי סדר חשיבות:...
Read more about this article here...