בואו לעזור למשגיח

אפרת לוי

משתמש צעיר
https://www.causematch.com/he/projects/mashgiach/
8 הילדים של הרב סגל זקוקים לעזרתך
אבא שלנו שמעון דב סגל משגיח כשרות בפולין עבר ביום שישי האחרון דום לב. בוצעה עליו החיאה במשך 45 דקות. בשוק החמישי חזר הלב לפעום והוא פונה לבית חולים צבאי כשהוא מחוסר הכרה במצב קריטי. בחסדי שמיים הרופאים הצליחו לייצב את מצבו שנחשב כרגע לקשה מאוד אך יציב ב"ה. בנוסף לעובדה שהוא זקוק עדיין לרחמי שמיים מרובים ולתפילותיהם של עם ישראל ישנו הפן הכלכלי.
אבא שליט"א לצערנו לא היה מבוטח בביטוח בריאות מכל סוג שהוא.
בי"ח מתנה את המשך הטיפול בהתחייבות כספית של ארגון או גוף עם גב כלכלי הם אפילו לא מסכימים לנהל משא ומתן מול המשפחה בעניין הכלכלי. למותר לציין ששעון הזמן מתקתק ולא לטובתנו.
יש גם את העניין שלפי כל חוות הדעת שקיבלנו חובה להעבירו בדחיפות לארץ להמשך טיפול ברגע שיווצר חלון הזדמנויות. הטסה רפואית מסתכמת בעלות של כ50אלף דולר.

ומבשרך אל תתעלם-אנו פונים אליכם בכל לשון של בקשה,אנא! פיתחו את לבכם הטוב ועיזרו לנו להתרים חיים חדשים לאבא שלנו.
ובזכות מצווה חשובה זו, תבורכו משמיים אתם וב"ב. וכל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא.

תרומות ניתן להעביר לקופת העיר, קרן מספר 7007

 

קבצים מצורפים

  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 46.4 · צפיות: 5

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה