בדרך לעבודה עוצרים פה... (חלק ב', הפוך ממה שחשבתם...)

נ. פריד

משתמש סופר מקצוען
אשר כותבת submitted a new Article:

בדרך לעבודה עוצרים פה... (חלק ב', הפוך ממה שחשבתם...)

קרה לכם שבדיוק ברגע החשוב שלכם בלעתם את הלשון? התחלתם לנוע באי נוחות ובמבוכה. למירי זה קרה בראיון עבודה למשרה של מנהלת חשבונות. המראיינת, מנהלת המשרד לא הבחינה בה כשנכנסה. כששמה לב לכך, סימנה לה באצבעה לשבת ולהמתין עד שתסיים לשוחח בטלפון.

כשהתפנתה, ביקשה לספר לה על עצמה תוך כדי התעסקות בפלאפון.

מירי, חדורת המוטיבציה להרשים, ניסתה לענות על השאלות בביטחון, אך המנהלת נראתה די עסוקה בעצמה. חזרה שוב ושוב על אותן שאלות וחלק מהשאלות לא היו במקום. היא גם קטעה את דבריה. כאילו לא האזינה לדבריה....

Read more about this article here...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה