במ'ני-צאט, באחד הבוטים אצלי קיימת אפשרות של בקשה להעברה לנציג אנושי. במקביל, מתקבלת התראה אצל הנציג על בקשה לשיחה והוא מקבל קישור לליב צ'אט (זאת הדרך שהייתה הכי הגיונית ללקוח)
האם יש לי אפשרות לבדוק דרך הבוט האם הלקוח נענה תוך מספר דקות מסוים, כדי שלא לגרום לו לחכות סתם מדי הרבה זמן?
אני רוצה במקרה שיש עומס לשלוח ללקוח הודעה חביבה שתשאיר אותו ידידותי למערכת...
האם יש לי אפשרות לבדוק דרך הבוט האם הלקוח נענה תוך מספר דקות מסוים, כדי שלא לגרום לו לחכות סתם מדי הרבה זמן?
אני רוצה במקרה שיש עומס לשלוח ללקוח הודעה חביבה שתשאיר אותו ידידותי למערכת...