שיתוף בדיחה על זוג שרצו להתאבד... (קומיקס)

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
באמת מעניין למה רק לאישה היה חם....
וגם, למה היא זרקה אבנים כשספרה "אחת"...
היא לא זרקה אותם, זה אבנים שנפלו מהצוק
כדי להמחיש את הגובה והפחד וכו'...
 

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
יש לי על זה פרשנות, אני יושב לחשבן את הכל, ואם זה יסתדר לי אז אעלה, בל"נ.
אולי אפי' נכתוב על זה מאמר...
אם תקרא את כל התגובות תוכל לכתוב כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...
 

אלישבע וייס

משתמש צעיר
כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...
או כמה כרכים על הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זוגות רבים שאמנם לא רוצים להתאבד.. אבל.. הבדיחה הזאת נוגעת בהם בכל מיני מקומות פנימיים....
:unsure::cry::unsure::cry::unsure::cry::unsure::cry:
 

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
או כמה כרכים על הפסיכולוגיה העומדת מאחורי זוגות רבים שאמנם לא רוצים להתאבד.. אבל.. הבדיחה הזאת נוגעת בהם בכל מיני מקומות פנימיים....
מדאיג:oops:
אם משהו רוצה ליטול את הכפפה, אפשר ליצור המשך אופטימי לקומיקס...
לטובת עם ישראל.
 

בן של מלך!

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אם תקרא את כל התגובות תוכל לכתוב כמה כרכים על הפסיכולוגיה המורכבת העומדת מאחורי זוג שסך הכל רצה להתאבד...
אם יהיה לי זמן להמשיך את זה, אז:


ובאמת דיש לעיין בזה, דאם:
הם לא באמת רצו להתאבד הם רצו להוכיח אחד לשני שכל הצרות שלהם הם קטנות ועדיין שווה לחיות
מ"ט היה צורך במצנח, דהא ודאי דבספירה לחוד סגי, דכל זמן שלא הגיעו לספרה אחת ודאי לא יקפצו, ועוד קשיא, דאי הכי, הא איכא למיחש למיתת הבעל, כיון שאין לו מצנח וגם אם היא תינצל, מ"מ ודאי ימות בעלה, ודוחק לומר שכוונתה שהבעל יברח, דהרי המצנח לא היה בידיעת הבעל, וכשיראנה קופצת, גם הוא ילך ויקפוץ, ומה הרוויחה האשה בזה שהוא ימות.

והנה, הא ודאי שהיה לה לאשה לתת יד לבעלה, כדי לוודא ולאמת הדבר שהוא יקפוץ, ואז באמצע ההר תשחרר את ידה ע"מ לפתוח את המצנח ולהנצל, דפשוט הדבר שהוא יכול לברוח וכמו שאכן עשה, ואיך לא פחדה מזה.

ובדברי @ניוזמן דכתב:
לדעתי האשה "חשדה" שבעלה לא יקפוץ והכינה את המצנח למקרה שאכן הוא לא יקפוץ.. מה, שהוא יישאר לבד?
אם הוא היה קופץ היא לא היתה פותחת מצנח - להתאבד איתו
יש להעיר דהדבר בדוק דאין אדם רואה מיתתו בפניו ולא מיעביד כל טצדקי להינצל ממנה, ונראה פשוט דאי משום הכי, כוונתה שהוא יחזיק בידה ויינצל אף הוא.

ומצאנו לדברי הגאון דכתב:
אבל הגבר ניראה שאנן, כאילו תכנן מראש לא לקפוץ
או שזו היתה כוונת המשורר?
ולכאורה צדקו דבריו, דהבעל ודאי שתכנן שלא לקפוץ, וכמו דאיתא בשמעתין:
לא, הוא סופר כמה שניות ייקח עד שהוא ישמע את הצרחה (הגואלת??) והבום
כדי להוציא לעצמו בקבוק שמפניה שהחביא מראש מאחורי סלע סמוך
ומוכח מכל הני, דכוונת הבעל כבר שלא לקפוץ ומשום הכי לקח עמו את המפתחות של הרכב, (ועי' @אלמוג מ.) ע"מ שיוכל לחזור לביתו, אלא דאכתי קשיא הא כיון שאין לו ילדים ואין כסף, מה יעשה בביתו לבד, מוטב לו שיקפוץ וימות.

והנה מוכח מהציורים לעיל דהאשה זרקה אבנים, ויש להעיר גם בזה, אמאי הטילה אותם למטה, וכי חסרות שם אבנים.

ועוד יש להקשות מהא דאיתא:
רגע איך יש לה מצנח? כמה זה עולה? והכי חשוב איך ידעה להשתמש בזה? חשוב לדעת את כל הפרטים הקטנים!
דבאמת מנין יש לה מצנח, ומאיפה השיגה כסף לכך, וכל הנך קושייתי אלימי.
 

סמליל

משתמש מקצוען
אם יהיה לי זמן להמשיך את זה, אז:


ובאמת דיש לעיין בזה, דאם:

מ"ט היה צורך במצנח, דהא ודאי דבספירה לחוד סגי, דכל זמן שלא הגיעו לספרה אחת ודאי לא יקפצו, ועוד קשיא, דאי הכי, הא איכא למיחש למיתת הבעל, כיון שאין לו מצנח וגם אם היא תינצל, מ"מ ודאי ימות בעלה, ודוחק לומר שכוונתה שהבעל יברח, דהרי המצנח לא היה בידיעת הבעל, וכשיראנה קופצת, גם הוא ילך ויקפוץ, ומה הרוויחה האשה בזה שהוא ימות.

והנה, הא ודאי שהיה לה לאשה לתת יד לבעלה, כדי לוודא ולאמת הדבר שהוא יקפוץ, ואז באמצע ההר תשחרר את ידה ע"מ לפתוח את המצנח ולהנצל, דפשוט הדבר שהוא יכול לברוח וכמו שאכן עשה, ואיך לא פחדה מזה.

ובדברי @ניוזמן דכתב:

יש להעיר דהדבר בדוק דאין אדם רואה מיתתו בפניו ולא מיעביד כל טצדקי להינצל ממנה, ונראה פשוט דאי משום הכי, כוונתה שהוא יחזיק בידה ויינצל אף הוא.

ומצאנו לדברי הגאון דכתב:

ולכאורה צדקו דבריו, דהבעל ודאי שתכנן שלא לקפוץ, וכמו דאיתא בשמעתין:

ומוכח מכל הני, דכוונת הבעל כבר שלא לקפוץ ומשום הכי לקח עמו את המפתחות של הרכב, (ועי' @אלמוג מ.) ע"מ שיוכל לחזור לביתו, אלא דאכתי קשיא הא כיון שאין לו ילדים ואין כסף, מה יעשה בביתו לבד, מוטב לו שיקפוץ וימות.

והנה מוכח מהציורים לעיל דהאשה זרקה אבנים, ויש להעיר גם בזה, אמאי הטילה אותם למטה, וכי חסרות שם אבנים.

ועוד יש להקשות מהא דאיתא:

דבאמת מנין יש לה מצנח, ומאיפה השיגה כסף לכך, וכל הנך קושייתי אלימי.
חתיכת פילפול
וד"ע
:LOL::ROFLMAO::LOL:
 

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
ג א ו נ י ! ! ! רואים שמישהו עושה פה ;)שטייגען רציני
אגב, לגבי המפתחות של הרכב, מניין לנו שזה אצלו? אולי היא קפצה עם המפתחות בכוונה...
ואולי אין להם בכלל כסף לרכב...
 

אלמוג מ.

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
ג א ו נ י ! ! ! רואים שמישהו עושה פה ;)שטייגען רציני
אגב, לגבי המפתחות של הרכב, מניין לנו שזה אצלו? אולי היא קפצה עם המפתחות בכוונה...
ואולי אין להם בכלל כסף לרכב...
הואיל ואתא לידן נימא בה מילתא
הנה ראיתי בשו"ת @בן של מלך! שהקשה על זה טובא, דאם איתא שיש לו מפתח, משום מה צריך אותו, ממ"נ לא ירצה להמשיך לחיות. עי"ש. ואחר המחילה אין דבריו מכוונים, דהנה אם נאמר שמתחילה לא היה בדעתו לשלוח יד בנפשו, כשם שהיה בדעת אשתו, ודאי שחשב בעצמו שיש לו בעד מה לחיות. וא"ת מה עשו שניהם בארץ ציה ואין מים לשלח עצמם לעזאזל המדברה, י"ל שרצו להיפטר אחד מן השני ולא עלה בדעת אחד מהם לאבד עצמו.
ומה שהקשת על מפתחות הרכב, נראה דאינו קשה כלל, וכי כיצד יגיעו למקום שרף ועקרב. וא"ת דבאו ברגלם, אינו נראה כן מחמת גילם. ועוד שמלבושיהם מעידים עליהם שאינשי דמעלי נינהו, ולא מדרכם לילך כך. ועוד יש מה להעיר בזה ודו"ק.
הנלענ"ד כתבתי.
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יש מילה שהיא ההיפך מבדיחה?
כלומר- בדיחה:
סיפור קצר מבדח.
יש מילה שהיא גורמת לא לבדיחות הדעת אלא שאט נפש?
אולי: שאנטי?

אז זה שאנטי מוצלח מאד. בדיחה לא מצחיקה.
ציורים יפיהפיים בסגנון חדשני.
 

יוספי יוסף

איור#קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
לא הבנתי את שלשת ההודעות האחרונות...
הפילוסופיה המפותלת בעניין הבדיחה...
ומה הקשר של טראנסים לסיפור התאבדות ובגידה קורעת לב?
 

אלישבע וייס

משתמש צעיר

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  1  פעמים

לוח מודעות

למעלה