דרוש מידע בגלל קושי טכני - הצגת התו הירוק הישן תתאפשר בשבועיים הקרובים.

ששון אברהם

משתמש פעיל
׳ערוץ 12׳ בפרסום ראשון: בגלל קושי טכני - הצגת התו הירוק הישן תתאפשר בשבועיים הקרובים.
 

ששון אברהם

משתמש פעיל
בעקבות התקלות: החובה להציג תו ירוק חדש תידחה בכ-10 ימים
לאחר הבעיות שמנעו ממיליוני ישראלים להנפיק את התו הירוק החדש, על אף שהיו זכאים לו, משרד הבריאות צפוי להודיע כי החובה להציגו בכניסה למקומות הבילוי תדחה במספר ימים נוספים
בריאות / קורונה6.10.2021 | 19:16

d7f1c1111b3497f4a95e.jpg
יונתן זינדל, פלאש 90
משרד הבריאות צפוי להודיע היום (רביעי) על דחייה של כעשרה ימים בחובה להציג את התו הירוק החדש כדי להיכנס למקומות בילוי. זאת לאחר שמספר רב של אזרחים דיווחו בתחילת השבוע על קושי ותקלות בהורדת התו הירוק החדש באפליקציית רמזור ובאתר הייעודי.

כזכור, ביום ראשון היה אמור התו הירוק החדש להיכנס לתוקפו, ומיליוני ישראלים, גם כאלה שמחזיקים אישור על חיסון או החלמה, נדרשו להנפיק את האישור החדש. לצד זאת, ישראלים רבים שניסו להנפיק את התו החדש באתר משרד הבריאות חוו תקלות ושיבושים, ובעקבות כך משרד הבריאות הודיע כי ניתן יהיה להציג את התו הירוק הישן במשך מספר ימים נוספים.

הזכאים לתו הירוק החדש, הם מחוסנים במנה השלישית שחלף שבוע לפחות מאז קיבלו את החיסון, וכן מקבלי המנה השנייה שטרם חלפה חצי שנה מהזמן בו קיבלו את החיסון. בנוסף, גם מחלימים זכאים לתו החדש. אלו שאינם זכאים לתו יידרשו לבצע בדיקות PCR על חשבונם, שתהיה תקפה ל-72 שעות מהדגימה, או בדיקה מהירה שתהיה תקפה ל-24 שעות. בני 3 ומטה לא נדרשים לתו.

חדשות 13
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה