אסטרטגיה באלו תמונות עדיף להשתמש באתר? יפות או מתאימות לתוכן?

צפורה לוי

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
שאלה מבונה אתרים לקופירטינגים:
אתר מחשב בבניה, ויש ביננו ויכוח מה יהיה יותר טוב לגולשים, ומה יקדם יותר טוב את האתר.
אביא דוגמא האתר מדבר על עקרונות בריהוט החדר. האם לשבץ תמונה של חדר מאובזר, או הנוף הנשקף מחלון החדר, כאשר התמונה של הנוף יותר איכותית ומושכת, אבל אין שום קשר בינה לבין הריהוט. התמונה היא לא רק חלק ממאמר, אלא מציגה את המאמר עם כיתוב קצר בצידה.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
בדוגמה הספציפית הזו, עדיף תמונות תואמות לתוכן.
1. מדובר במאמר שמתיימר, לפחות, להיות מקצועי. הוא צריך גם "פרצוף" כזה, ולא רק מראה יפה.
2. אם אני מבינה נכון,
התמונה היא לא רק חלק ממאמר, אלא מציגה את המאמר עם כיתוב קצר בצידה.
הגולשים אמורים להתרשם מהתמונה ומהכותרת ולהקיש על המאמר להמשך קריאה. מי שמחפש חומר מקצועי, לא יקיש על תמונה יפה כדי לראות אותה בגדול. הוא יחפש את החומר.
3. אם יש כמה מאמרים והגולש ירצה לקרוא את המאמר על סידור הרהיטים פעם נוספת, התמונה אמורה לעזור לו למצוא אותו. התמונה אמורה גם לבדל. אם כל התמונות תהיינה נופים מרשימים והגולש יצטרך לצאת לטיול בשביל לחפש את המאמר, הוא יתייאש הרבה קודם.

בכל מקרה, זה לא חייב להיות כזה או/או. תביאו תמונה רלוונטית שהיא גם יפה.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
אני כגולשת חושבת שכדאי לתמונת הפתיחה
שבד"כ היא גם לינק, שם לשים תמונה יפה ומושכת
(שמטבעה תזמין לקרוא)
ובגוף המאמר לשבץ עוד כמה תמונות יותר מתאימות של הריהוט.
עובדה שבשום פרסומת לקנית נדל"ן
לא תראי שרטוטים אדריכלים או סתם תמונה של בית,
הרבה מהרצון להתחבר זה האוירה שמקבלים.
 

לללי

Moderator
מנהל
פרסום וקופירייטינג
לא תראי שרטוטים אדריכלים או סתם תמונה של בית,
תתפלאי לשמוע שהפרסומות שהכי עובדות בנדל"ן
הן עם שרטוטים של פנים הדירה
בכל זאת, דירה לא קונים עם אווירה...

לכן הדוגמה שלעיל לא מספיק מותאמת.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
תתפלאי לשמוע שהפרסומות שהכי עובדות בנדל"ן
הן עם שרטוטים של פנים הדירה
בכל זאת, דירה לא קונים עם אווירה...

לכן הדוגמה שלעיל לא מספיק מותאמת.
תלוי מאד מי קהל היעד!
יש לך מחקרים שאת מתבססת עליהם?
כי אני עוקבת הרבה אחרי הפרסומות בעיתונות.
ואני נורא לא מתחברת למודעות השבלוניות של הדירות.
כשאני ארצה לקנות דירה למגורים:
אני ארצה לדעת מה האוירה שם ,מה הסגנון.
פרטים טכניים אח"כ.
 
נערך לאחרונה ב:

צפורה לוי

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
תשובותיכן עוזרות לי מאד! אשמח לקבל עוד. מרבה עצה מרבה תבונה.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
פתחתי עכשיו אתרים של רהיטים .
בחלק מקומות התמונות הן תמונות רק של הפריט (במיוחד כשרוצים למכור אותו)
בחלק מהמקומות (במיוחד איפה שיש עוד מידע על טרנד ויופי)
יש תמונות עם יותר פריים ויותר טאץ'.
 

אפקטכתיב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
מצאתי "הוכחה" לכדאיות תמונות אווירה:
קוראים לזה "סטוריטלינג"
חלק ממאמר בנושא:
"...אותו דבר אתם יכולים לראות בארץ בכל הקשור לחברות הסלולר, כל פרסומת מתחילה ונגמרת בבחירה של משפחות בחבילה ולאו דווקא במחיר, כולם הולכים למקומות של חיבור לסיפור ולא חיבור למחיר או למוצר, תיזכרו רגע, מתי בפעם האחרונה ראיתם פרסומת של חבילות סלולר וממש היה בפרסומת מכשיר סלולרי? זהו, שלא צריך, מוכרים סיפורים וחוויות, לא מוכרים מוצרים."

https://www.shmul.co.il/storytelling/
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה