שיתוף - לביקורת א געזונטער ריאיון - היחצ"ן החובב נח יוצמאכער בריאיון נטול כפפות, חסר צעיפים ומעצב תודעה

אדם מהשורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
"בוקר טוב, ז'תומרת כבר צהריים טובים, לך למאזינים ולכל עמך בית ישראל. אם יורשה לי לפתוח בהצהרה קצרה. אסכים לענות על כל מה שתשאל. נח יוצמאכער, לפחות כמו שאני מכיר אותו, הוא האחרון שמתחמק משאלות. אבל יש נושא אחד, יותר נכון אדם אחד, שעליו אני לא מוכן לשרוף אפילו מילה אחת.

אני אומר את זה לך, אבל חשוב לי שגם המאזינים שלך ישמעו את הדברים 'קלורקייט' בצורה הכי בהירה שיכולה להיות. אני ועמיתיי צברנו מספיק בגרות פוליטית כדי להבין את המגמה של האיש הזה, שמתעלל בילדי ישראל, שלועג לאברכי הכוללים, שיורד לחיי השכבות החלשות, שנלחם בכל דבר שבקדושה!

הוא יודע יותר טוב ממני וממך שעתידו הפוליטי מאחוריו. הוא רואה כמונו את הקריסה האסטרונומית בסקרים. הוא דוהר לאחוז החסימה כמו פרש לעבר מפגינים נגד הרכבת הקלה ב'בר-אילן'. לכן הוא מנסה להמציא את עצמו מחדש ולמשוך תשומת לב תקשורתית עם יריקות רעל ושטנה. הרי זו היתה השיטה הבולשביקית העתיקה משחר ההיסטוריה האנושית: 'הכה ביהודים והצל את רוסיה!'

אבל אנחנו לא נפרגן לו את התענוג המפוקפק הזה! אני לא אקפוץ מאולפן לאולפן ואהדהד את המסרים של האיש שטוען שלומדי התורה שותים קפה, מדפדפים קצת בספרים, מדברים פוליטיקה והולכים הביתה. אני לא אצטט את האיש שחושב שהציבור החרדי אימץ חלילה חיי בטלה. אני לא אחזור על דבריו של הרשע מרושע שרוצה שהאברכים יסגרו את הגימארעס וישתלבו בשוק 'מחנה-יודה'. אני לא אתייחס למולדובער שרוצה לשלוח אותנו למזבלה במריצות. אפילו לא אעלה את שמו הטמא על דל שפתי. ואם זה יקרה חס וחלילה, אפילו באונס גמור כ'מסיח לפי תומו' בשטיבל'ך 'זיכרון-משה', אני ישרוף לעצמי ת'לשון בקפה שחור רותח.ִִ

הרי רק אתמול הוא היה החבר הכי טוב שלנו! היו לנו אתו אינספור שיתופים של פעולה. בירושלים, בדרום בצפון, בוועדות הכנסת, בחקיקה פרלמנטית, בקבר רבי שימען, בח"י רוטל, באכילת רוגלעך ובוּרקעס במזנון, ואיפה לא?! הרי הוא היה הראשון לרוץ אל הקודש פנימה ולצקת מים על ידיהם של הרבנים וגדולי הדור שליט"א. בכל שני וחמישי הוא בא לתת קוויטל'ך ו'פדיון-נפש' למקובלים ואדמורי"ם... ופתאום הוא ממתג את עצמו מחדש כאויב המושבע של הציבור החרדי?!

אני אומר לך את זה כאן בהתחייבות מלאה! האיש חי בסתירה פנימית עמוקה, ממש 'תרתי דסתרי'. רק אתמול הוא איים לחסל את ישמעאל הנייה תוך ארבעים ושמונה שעות, ופתאום אין לו בעיה לשבת בקואליציה עם העראבער'ס. מצד אחד הוא מטיל מיסים כבדים על הפלסטיקים, ומאידך גיסא אין לו שום בעיה ללגום טסטר צו'יס משתי כוסות נייר במקביל. מצד אחד הוא יורד על האברכים שמפטפטים קצת פוליטיקה בין הסדרים, ומצד שני הוא עצמו מתעסק רק בפוליטיקה כל היום. הרשע מרושע הזה ממש סותר את עצמו מיניה וביה!

אבל אנחנו לא ניתן לו לעשות סיבוב-פוליטי על הגב-שלציבור-החרדי. אנחנו לא קבלני הקולות שלו. אני לא עובד אצלו ולא עובד בכלל... אנחנו לא יחצ"נים ולא הקמפיינרים שלו. לא נעמוד תחת כל ערוץ רענן ונקריא את דף המסרים שלו. נתעלם ממנו לחלוטין ואפילו לא נזכיר את השם המשוקץ שלו. הוא שום-כלום, גורנישט מיט גורנשיט, אפילו לא אוויר שקוף! אנחנו לא נעניק לו זמן אוויר ולא נשיג לו תשומת לב תקשורתית. אנחנו לא נשחק לו לידיים ולא ניתן לו למשוך אותנו בלשון... אתה שומע מה אני אומר לך?! לא ניתן! לא ניתן! לא ניתן!"

"כמדומני שנסתפק בדברים הללו... נח יוצמאכער, אנו מודים לך על הריאיון נטול הכפפות ומעצב התודעה. וכעת נעבור בלי פרסומות לכתבתנו ימית סגל המדווחת על סקר טרי ומפתיע, לפיו מפלגת 'ישראל ביתנו' מתאוששת בניגוד לציפיות ומציגה נתוני צמיחה מדהימים עם זינוק חד במספר המנדטים לקראת הבחירות שנראות קרובות מתמיד"...


נ"ב: ליח"צ, יחצנות ויחסי ציבור נא לפנות באישי: @יוצמאכער יח"צ בע"מ
השראה: @כותב השורות - האיום של איווט
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
הרי זו היתה השיטה הבולשביקית העתיקה משחר ההיסטוריה האנושית: 'הכה ביהודים והצל את רוסיה!'
לא נשמע טבעי, השווה: "כמו שאנחנו יודעים" / "כמו שאנחנו מכירים את"
 

כותב השורות

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה

אדם מהשורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
הרי זו היתה השיטה הבולשביקית העתיקה משחר ההיסטוריה האנושית: 'הכה ביהודים והצל את רוסיה!'
לא נשמע טבעי, השווה: "כמו שאנחנו יודעים" / "כמו שאנחנו מכירים את"
מקבל את הביקורת. גם @יוצמאכער יח"צ בע"מ מתלונן על התמלול המשובש שלי.
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

קוביד

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
טווווווווווווב.
חיבבתי בעיקר את ישמעאל הנייה, את הפלסטיקים ואת 'אידך גיסא' היוצא מתוך 'צד אחד'.
 

אדם מהשורה

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
נ"ב: ליח"צ, יחצנות ויחסי ציבור נא לפנות באישי: @יוצמאכער יח"צ בע"מ

להמונים וטובים שפונים באישי...
@יוצמאכער יח"צ בע"מ מבקש למסור שכרגע הוא לא פנוי לקבל עבודות. לפני יומיים הוא ראה על צג הסלולרי מספר מסתורי ולא מוכר. מעבר לקו נשמע קול עמוק במבטא רוסי כבד: "שלום! כאן נוחק'ה? אני לשמוע ריאיון מוצלח שלך ומחליט! אני לשכור אותך ולזרוק כל יועצים פוליטיים שלי להקים ממשלה עם דובי הקוטב בלי כפפות וצעיפים. חכה למטה, יוצמאכער בבושקה מתוק שלי, וודקה סטאלינוף פרימיום על חשבון הבית ומריצה 4X4 עם חישוקי מגנזיום בדרך"...

אז נכון שנח יוצמאכער הכריז מעל כל במה, שהוא לא עובד אצלו ולא עובד בכלל... אבל אפילו חמור משנה את דעתו כשמציעים לו קש.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה