דרוש מידע אתר "במבו" רהיטים

ריקי שי

משתמש פעיל
הזמנתי שם, אבל טרם הגיע...
מה שאני יכולה לומר שהשירות לקוחות שם מאוד אדיבים ובזמינות של תשובה תוך יום לכל פניה.
כשיגיע- אוכל לומר יותר , אני מאמינה.
 

פוש

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
יש שם דבר ממש יפים.
אשמח גם לקבל חוו"ד
 

ריקי שי

משתמש פעיל
אוקיי, היום זה הגיע.
אז ככה:
מהירות ההגעה- עשיתי את ההזמנה ביום שישי כ"ו מרחשון 13/11. היה כתוב מראש שהדברים יגיעו לארץ (קניתי מדפים שמיוצרים בטורקיה) ב23/11 (לפני יומיים) והגיע אלי- היום. התאריך האחרון להגעה, למען הסדר הטוב, היה 10/12.
המשלוח- בבוקר התקשרה הודעה קולית מהם (לדעתי זה היה SMS שהפך להודעה קולית כי הפלאפון שלי כשר, ולכן זה נשמע כמו מחשב שמקריא, ולא תמיד מנחש נכון את הניקוד) שהמשלוח יצא לכתובת ---עם השליח אחמד מספר טלפון -----. ועוד הסבר שניים שעקב הקורונה הדברים יונחו ליד הדלת לשמירה על ביראות השליח וכו'. (אני הזמנתי דברים קטנים, יחסית, אבל דברים גדולים- מביאים רק לפתח הבנין, כך כתוב שם, אבל אני לא יודעת לא מה מוגדר גדול ולא איך זה עובד בדיוק).
בעיקרון נראה לי שהיתה אפשרות להגיב איכשהוא להודעה, אבל לא מצאתי צורך אז בערך שעתיים-שלוש אח"כ התקשר השליח שהוא למטה ובאיזה קומה ודירה זה. אמרתי לו. עלה, הניח מחוץ לדלת הלך.
המוצר- אני לא מבינה גדולה, אבל הצבע זה מה שראיתי במחשב (למרות שבאמת הצבע במחשב שלי מאוד טוב, אז אולי זה לא פרמטר), המדפים קלים, נראים יפה לדעתי, יש הוראות הרכבה מסודרות עם הברגים וכו' שצריך. כל מדף מסומן במספר כך שאין צורך לנחש לאיזה חלק מתכוון המשורר בהוראות. האיכות נראית לי טובה, אבל שוב- אני לא מבינה בזה.
רציתם לדעת עוד משהו?
 

veredb

עיצוב ועריכה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
לפני שנה ומשהו קניתי שם מזרון ואני מאוד מרוצה גם מהמחיר וגם מהמוצר ועכשיו לפני שבועיים הזמנתי שם כסאות והודיעו שכבר יגיע בימים הקרובים. נראה לי מחיר זול ומוצרים שימושיים.
אבל כשרציתי לקנות ספה פחדתי לקנות בלי לראות ולנסות את קושי המזרון והיציבות אז ספה אחת קניתי בביתילי בהנחה מאוד גדולה ואני ממש מרוצה ועוד אחת קניתי באיקאה און ליין כי כבר ראיתי אותה אצל מישהו וידעתי שזה מתאים ( וממש נהנתי מהשירות)
אבל אם את קונה ספה לא לטווח ארוך ( מבחינתי להוציא 1500 ש"ח ל2-3 שנים ולקבל משהו שיק ורענן שווה את המחיר) ובמחיר נוח בהחלט הייתי קונה בבמבו
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
מקפיצה
ממליצים לקנות שם?
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אני קניתי לפני כמה חודשים כיסאות למטבח וספה לסלון
מאוד מרוצה
מחיר זול,נראה בדיוק כמו בתמונה ומשלוח מהיר
אשמח לשמוע כמה זמן החזיקו לך הכסאות והאם את עדיין ממליצה?
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
האם כסאות רחבים מהוים מטרד כשבאים אורחים? זה יותר דומה לכורסא ויותר מפנק תכלס' בשולחן שבת, אבל רב השבוע זה לא בשימוש האם זה לא מסרבל? מתלבטת בין רוחב רגיל לרוחב 55
 

רעננה

משתמש חדש
אני לא ממליצה. קניתי מיטות יפות מאוד ליחידה, אך, ממש לא יציבות והשוכרים מתלוננים. פניתי אליהם בגלל מוטות שנשברו חצי שנה לאחר הקניה ודרשו כסף גם על המוטות וגם על השליחות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה