• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

אתמול והיום התרמה בית החסידים דאלכסנדר ארה"ב בבני ברק

בובתי

משתמש מקצוען
בס"ד

על השטיבל של אלכסנדר ברח' חזון איש בבני ברק לא צריך לספר בכלל... כל מבקש ה' וכל הרוצה סתם מקום רגוע להתפלל, לנוח, להתעמק בווארט חסידי, או ללמוד בחברותא כמה דפי גפ"ת עם רא"ש מגיע לשטיבל של אלכסנדר שברחוב חזון איש בבני ברק.

מכל העדות והחוגים, בכל הזמנים והעתים, תמיד ישנו מקום אחד ומיוחד תיבת נח ברעשי העולם הזה, ברחוב חזון איש הסואן והרועש, השטיבל של אלכסנדר.

שטיבל אמיתי כמו בפולין, מקום של חיות ולהט אש לעבודת ה', אהבת ה' וסיוע לזולת, מקום של חסד לכל נצרך, והכל באחדות בחיוך עליז וחן חסידי.

לא פלא שהשטיבל הפך להיות עם השנים ממקום של בקושי מנין, לבית תפילה קבוע לעשרות רבות של אברכים ובעלי בתים מכל העדות והחוגים ממש.

אך ככל שהמקום גדל ברוחניות, הוא הלך וקטן בגשמיות ונהיה צר מהכיל את עשרות מבקשי ה' שביקשו לקבוע את משכנם במקום...

אי לכך נטלו על עצמם כמה אברכים בעלי מעוף ויוזמה והחליטו להתחיל לבנות בית חדש לה' ולתורתו, בית גדול ומרווח שיתאים ויוכל להכיל את הלומדים והמתפללים הרבים שגודשים את המקום, מקום מאיר ממוזג ונעים שיכול לתת לכל אחד ואחד שרק ידרוך על מפתן השטיבל את המקום שלו.

וכך התקדמה התוכנית וקרמה עור וגידים, עד שהענינים החלו לחרוק, הבנין תחתיו נבנה השטיבל כמעט קרס, וממילא שונו התוכניות, והסתבכו הצינורות, וסיבוך גרר סיבוך ומתחזית של כחצי שנה של בניה בשלושה מיליון ₪, קפצנו לשנה נוספת ועוד כמה מיליונים נוספים...

ציבור אנ"ש נתן מעצמו יותר משלוש מיליון ₪!!! וזהו... הוא כבר קרוע וסחוט... אי אפשר לבקש יותר.

אבל חסר עדיין מיליון וחצי!!! ואנה אנו באים...

כאן מגיע תורך אחינו היקר, ואנו פונים אליך מצד 'כל ישראל ערבים', ויותר מכך, אתה תורמינו היקר מוזמן בזאת גם אתה לדרוך על מפתן דלת השטיבל שייפתח שוב מקרוב, בתמיכתך ובעידודך כמובן, ולהרגיש שחזרת לפולין צו אונזער היים...
 

בובתי

משתמש מקצוען
במחילה היכן זה ממוקם?
בתחתית הבנין שליד הבנין של דושינסקי ברח' חזון איש כשרצו לשפץ הורידו קיר ואז התברר שהבנין נבנה עם חסכון בברזל וכל הבנין נכנס לסכנת קריסה כמובן שהיה צריך לחזק את הבנין והעלויות זינקו...
 

בובתי

משתמש מקצוען
בתחתית הבנין שליד הבנין של דושינסקי ברח' חזון איש כשרצו לשפץ הורידו קיר ואז התברר שהבנין נבנה עם חסכון בברזל וכל הבנין נכנס לסכנת קריסה כמובן שהיה צריך לחזק את הבנין והעלויות זינקו...
כרגע הם שוכרים מקום אחר כיוון שהשיפוצים שם תקועים מחוסר כסף!!
הרבי שלהם גר בארה"ב!
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
כדאי לתקן בכותרת שמדובר באלכסנדר ארה"ב.

הצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה