אתגר אתגר 35 | נכנסים למנהרת הזמן...

אריה ג.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
שמח להגיש לכם אתגר מרתק ומעניין.

היום אנו בשנת 2020 למניינם.
בעוד מאה שנה, השנה תהיה 2120. (לא טוב בחשבון אבל נס שיש מחשבונים...)
העולם משתנה במהירות מטורפת, ותחשבו כמה דברים עתידים להשתנות עד שנגיע לשנת 2120, עוד מאה שנה.
סביר להניח שהשינויים לא ידלגו על עולם המיתוג, על לוגואים ועולם העיצוב.


אז האתגר הוא כך:
נכנסנו למנהרת הזמן ונסענו מאה שנה קדימה. כעת אנו נמצאים בשנת 2120.
קחו לוגו או מותג או כל אלמנט עיצובי אחר שעולה לכם בראש,
ותדמיינו איך מתאים יהיה לו להיראות בשנת 2120.
נסו לשנות אותו ולהתאים אותו לתקופה של מאה שנה קדימה מהיום.
וזה אמור להיות מלווה בהסבר קצר ...


הפרמטר לזכייה מתחלק לשניים.
1. רעיון מוצלח.
2. עבודה נקייה וטובה.

תהיו יצירתיים.
(הרעיון הראשון שעולה לכולנו בראש הוא שהעולם ייהפך ליותר דיגיטלי. זה בסדר גמור, אבל נסו לחשוב גם על כיוונים נוספים...)
תהיו מקוריים.
תהיו שנונים.
ציניות בטעם טוב תתקבל בברכה..


חשוב לדעת ש:
1. יש להעלות עד שלוש יצירות.
2. ניתן להעלות יצירות עד ה - 12/08 כב' אב.
3. השיפוט אינו בהכרח לפי כמות הלייקים

לשאלות, פיטפוטים וכל השאר בנספח

בהצלחה לכולם!

דוגמאות:

2120-01-01-01.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נתניהו יהיה בן 170 בערך :)
 

Yummi Graphics

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קודם כל, אהבתי מאוד את הרעיון של האתגר. זה בהחלט משהו שמזכיר את פרוג של 2120...
תודה על ההזדמנות!

עכשיו הלאה, בוא ניגש לעניין שלשמו התכנסנו.

זה הולך להיות מגילה קצת ארוכה, כהרגלי בקודש, אז מבקשת את סליחתכם מראש וקופצת למים. מי שלא רוצה לקפוץ איתי – אני אבין, זה בסדר, לא צריך להתנצל, לא קרה כלום, לא הפסדתם כלום ממילא, בעיה שלכם ומה אכפת לי בכלל. אתם מפסידים.


טוב. אז ככה. אקדים ואזכיר למי שההין לשכוח שבכובע שני אני סופרת, וכותבת על כל מה שאני מעצבת ומעצבת בעצם את כל מה שאני כותבת. יוצא מכך, שהרעיון לאתגר עלה לי כהשראה מתסריט שכתבתי פעם, ובה סצנה שתתרחש בעוד כמה עשרות או מאות שנים.
אוקי? עד כאן רגוע? אפשר להמשיך הלאה? קדימה. תנועות רחבות, להמשיך לשחות.
ממשיכים. אותה סצנה התיימרה להמחיש את ישראל בעתיד, והכתיבה שלה דרשה ממני הרבה מקוריות. למה מקוריות? כי קל מאוד לכתוב "הוא סגר את הדלת בחבטה", אבל כשחושבים על זה ממש לעומק מתברר פתאום שאף אחד לא מבטיח לנו שבישראל של 2120 יהיו, בכלל, דלתות. אולי כולנו נגור במעין אוטובוס או מוזיאון או חללית בריטית מודרנית ומי צריך דלתות בכלל עופו לכל הרוחות.

טוב. אז היה לי אתגר. אז מה? מי מפחד מאתגרים. שינסתי מותניים וכססתי ציפורניים ובניתי לי עולם מופלא וגרנדיוזי בו התקשורת נעשית כולה עם השכל האנושי שלנו, אין יוצא ואין מדבר. רק חושב. ההשראה נלקחה כמובן מ'אחד מאלף' של מיה קינן מוערצתנו, וכל השאר הגיע ממוח קודח של סופרת נואשת.
במילים פשוטות, הדמיית אותו עולם כללה מציאות שבה אין טלפונים, אין טאבלטים ואין מחשבים בכלל. כל התקשורת מתרחשת במוח. כמאמר הסבתא הזכורה לטוב: "הכל מתחיל בראש ונגמר בראש".

ימין, שמאל, קדימה! תנועות רחבות! אנחנו כמעט מגיעים ליבשה.

כשהגיע האתגר כאן, על עולם הדיגיטל של 2120, נזכרתי באחת ההברקות של אז. בעולם שלנו אז, הוואטסאפ – תאורטית, דא? חלילה שלא יקרה במציאות – יתרחש דרך המוח, לא דרך הטלפון. בתוך המוח יהיה מושתל שבב תקשורת, וכשאתה רוצה ליצור קשר עם מישהו - את מתחבר לשבב שלו, ומוסר לו את ההודעה. הראש שלנו יהיה - חלילה, חלילה - מכוסה באייקונים של כפתורים. לחצת על וואטסאפ? המחשבה שלך משודרת ישר לכתובת הייעודית. לחצת על מייל? הגעת ל404. אין כזה דבר אצלנו.

אז קדימה, הנה העיצוב.
לוגו2.JPG

(הקרדיט הוא כדי שידעו את מי לקרדט על הלוגו, אם חלילה יצטרכו להשתמש בו יום אחד)

והנה ההדמיה, כמובן
הדמיה 4.JPG
 
נערך לאחרונה ב:

קידום !

ו אבחון ו טיפול רגשי ו יעוץ והכוונה ו
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
תרומתי הצנועה...
מה יהיה בעתיד.png
 

אפילו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
אוקי... מותר עד שלוש, נכון?
אז הנה עוד אחד (נשאר לי רק אחת? אויש.)
כפי ההיענות, הדעה הרווחת היא שבעוד מאה שנה לא נכיר את העולם מבחינה טכנולוגית, ואולי בכלל.
לפי איך שהכל מתגלגל, זה לא כ"כ מופרך.
והוא מפחיד למדי....
או שמשיח יבוא מהר, מהרמהר, אמן. ויציל אותנו מכל פגעי הזמן והטכנולוגיה,
;) או שאני כבר לא אהיה פה, נס.
חפשתי משהו (פגז, פצצה.) יהודי, שיכול לבטא את הנבדלות של העם היהודי.
(לא היה לי כח, סבלנות, רעיון איך לבצע את זה מחדש. אז חפשתי משהו מתאים)
שלא משנה מה קורה, הוא נשאר אחר, יחודי. מיוחד.
לא רץ אחרי הכל עם עיניים עצומות,
אלא יחד עם ההתקדמות משמר את האותנטיות, מקרב לבבות וכו' וכו' וכו'


היו לי מדי הרבה משפטים, חלקם כבר פרחו לי....
אבל ללוגו עצמו זה לא כ"כ משנה.
אז אני כותבת כמה:
"כשכולם נוהרים לטכנולוגיה, אנחנו דוגלים ב>הידברות".
"הטכנולוגיה מפרידה, אנחנו מפגישים".
"גם מתקדמת הלאה".
"בעולם בו הכל אפשרי, גם לדבר אל/עם הנשמה אפשר".
"נשאר רק לדבר על/אל/עם הנשמה".
ותוסיפו כיד הדמיון הטוב.

1595268087290.png

1595268110649.png

1595268128931.png

ניסיתי גם לעשות ככה:
1595270657151.png
אבל זה כבר היה מדי.
 
נערך לאחרונה ב:

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
הפחד שלי זה איך יראו הכבישים במרכז: בני ברק, תל אביב... עוד שנה שנתיים (על עוד מאה שנה לא חשבתי).
והבנתי שיש לצאת מהריבוע ושמו הכביש... אין מצב להמשיך שם על הכביש, במיוחד לא בשעות הצהריים...
חברת דן תאלץ גם היא להתקדם הלאה. להתרומם מהאספלט, השלב הבא זה באויר.
אז זה הלוגו החדש:
הורדה (1).jpg


וזה הדמיה. מתאים לכם להגיע ככה לר' עקיבא?

יעקב.jpg


טיסה נעימה!!!
 
נערך לאחרונה ב:

צבי ג.

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
האמת שזה כבר קיים כיום באתר "ישיר למהדרין" אבל מי יודע אולי עוד 100 שנה יהיו הזמנות רק מקוונות
יש 2120 פרוג.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה