אתגר פורים-פסח / שלב ב'

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
אני מתכבדת לפרסם את שמה של הכותבת הרביעית שמעפילה לשלב ב' ונבחרה עפ"י מספר הצלצולים הגדול ביותר באתגר מלבד שלושת הזוכים, הלא היא @ששונית !

אם כן, הכותבים הבאים - @פרוגיוזרית , @דוכסוסטוס , @מירי סגל ו @ששונית - הם המשתתפים בשלב ב' באתגר.

מזל טוב!!!

וכעת, לאתגר:

פורים כבר חלף עבר, ופסח מתקרב בצעדי ענק. פסח מעורר הרבה קונוטציות. אביב, ניקיון, התחדשות, ביעור חמץ, ארבע כוסות, ארבע קושיות, ארבע לשונות של גאולה. זהו. גאולה. אנחנו מייחלים לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש. בינתיים העבודה שלנו היא לצאת מהגדרות, ההרגלים והמיצרים שכובלים אותנו בתוך הגלות האישית שלנו.

משתתפי שלב ב' מוזמנים לכתוב על פריצה של חומות מכבידות וחונקות ויציאה מהגלות אל הגאולה האישית. איו הגבלה על מספר מילים, בכל זאת, משתחררים מהכבלים...

הזמן, דווקא, כן מוגבל, והאתגר יינעל במוצ"ש הקרוב.

ויש גם פרס - כפר הרגישים! באיסוף עצמי . פירוט בהודעה נפרדת.

בהצלחה רבה!
 
נערך לאחרונה ב:

nechamizak

משתמש סופר מקצוען
קצת על כפר הרגישים:

זהו סיפור לילדים מנוקד ועם איורים צבעוניים ומתוקים של רחלי דוד המתאים לילדים מגילאי גן ועד הכתות הצעירות בבית ספר יסודי. הסיפור מסביר באופן ברור ומותאם גיל מהי רגישות יתר, מפרט מהו קושי בוויסות החושי, ומציע דרכי התמודדות עם הקושי. בסוף הספר ישנה טבלה פרקטית בה הילד יכול עם תיווך של מבוגר למקד את הקשיים שלו ולאתר אמצעי התמודדות מתאימים בהשראת הסיפור, וליישם רעיונות אלו ביום יום.

הרעיון לכתיבת הספר נבט בי הודות לעיסוקי כמנתחת התנהגות. בתפקיד זה אני מדריכה צוותי חינוך איך להתמודד במסגרת חינוכיות עם קשיי התנהגות אצל ילדים. מצאתי כי פעמים רבות לילדים עם קשיים בוויסות החושי נוצרים קשיים התנהגותיים, ומסקנה זו דחפה אותי לכתוב את הספר בגישה התנהגותית פרקטית בתקווה לסייע לילדים עם רגישות יתר. הספר גם מעלה למודעות את השונות והצרכים שיש לילדים שונים, ומתאים גם לילדים שאינם חווים קושי זה, אך יכולים לפתח הבנה לקשייהם של חבריהם.

את הספר ניתן להשיג בנקודות מכירה או לקבל אותו בדואר. פרטים נוספים אפשר לקבל באישי או במייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תמונה כפר הרגישים.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט פ'

קכט פְּלָאוֹת עֵדְוֹתֶיךָ עַל כֵּן נְצָרָתַם נַפְשִׁי:קל פֵּתַח דְּבָרֶיךָ יָאִיר מֵבִין פְּתָיִים:קלא פִּי פָעַרְתִּי וָאֶשְׁאָפָה כִּי לְמִצְוֹתֶיךָ יָאָבְתִּי:קלב פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כְּמִשְׁפָּט לְאֹהֲבֵי שְׁמֶךָ:קלג פְּעָמַי הָכֵן בְּאִמְרָתֶךָ וְאַל תַּשְׁלֶט בִּי כָל אָוֶן:קלד פְּדֵנִי מֵעֹשֶׁק אָדָם וְאֶשְׁמְרָה פִּקּוּדֶיךָ:קלה פָּנֶיךָ הָאֵר בְּעַבְדֶּךָ וְלַמְּדֵנִי אֶת חֻקֶּיךָ:קלו פַּלְגֵי מַיִם יָרְדוּ עֵינָי עַל לֹא שָׁמְרוּ תוֹרָתֶךָ:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה