אתגר דו שבועי - משקפי כתיבה

nechama ro

משתמש מקצוען
קודם כל, שוב, תודה רבה לכל המשתתפים.

היה מרתק לעקוב אחר זוויות המבט השונות שבחר כל אחד מנקודת מבטו הוא.
בכל הסיפורים היתה קונטרסטיות צבעונית, ויפה היה לראות איך כל אחד לקח את זה למקום שלו - מי לעולם החי-מדבר, מי לעולם הנגה-מאדים, מי להשקפות חיים שונות, שוני בסולם הערכים ועוד ועוד.
אם זה רק היה תלוי בי הייתי בוחרת לפחות שישה או שבעה מנצחים, אבל זה לא, אז קדימה לתוצאות:

במקום השלישי:
@המלמד מבני ברק עם סיפור מרגש שנותן הצצה אל הרגשות והאנשים שמאחורי התמונות אפופות העשן המשודרות חדשות לבקרים באתרי החדשות, תוך הזדהות עם האמונה בצדקת הדרך של כל אחת מן הדמויות משני עברי המתרס.

במקום השני:
@יאן - שבסיפור קצר, קולע ומשעשע הצליח לשקף לנו, החרדים לדבר ה', איך המסתכל מבחוץ רואה את ה'טקסים' , שעבורינו הם חלק אינטגרלי מרוטינת עבודת הבורא היום-יומית.

ובמקום הראשון:
@הדוויג - על היצירה התלת מימדית שהיטיבה לתאר בצורה אותנטית את המחשבות, הרגשות והדיבורים של כל אחת מהדמויות, ממש כאילו לקחנו לרגע את משקפיה והבטנו דרכן על המתרחש.


מחכים לאתגר הבא!
 
נערך לאחרונה ב:

הדוויג

עורך תוכן ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עריכה תורנית
פשיללה, מקום ראשון. איזה כיף.
תודה רבה.
(עכשיו נשאר רק לזכות בעזר מציון במיצובישי אאוטלנדר, וזה יהיה יום מושלם).

תודה על האתגר המוצלח. האתגר הבא יעלה בקרוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  8  פעמים

לוח מודעות

למעלה