להשראה אשכול ענווים.

שיילה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
פעמים רבות, הראש שלנו (זה שעל הכתפיים) תופס רגע של שקט מבולגן בין תנומה לתעסוקה. ומבריק כמו יש מאין רעיונות קופי וקריאטיב מטורפים, שכמובן נמוגים בערפל הרגע הבא.
זה יכול להיות "אם היו מפקידים בידי את חבילת המיתוג של... הייתי עושה...
ויכול להיות בכיוון של אם היה מוצר ש... הייתי מפרסם אותו ...
או סתם סלוגן משגע...
מה דעתכם ליצור אשכול השראות ולהשליך אלי מקלדת את הגיגיכם להשראה ולסיעור.
צלצלו אם אתם בעניין, יהיה מעניין...
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
או שאולי התכוונת לסגנון כזה...

רעיון למכירה!

תמיד מציק לי בפרסומיי הסגריות ההזהרה הבולטת למטה שהורסת כל קריאטיב...

הרעיון הוא להפוך את ההזהרה לחלק מהפרסום כך שלמעלה יהיה:


אזהרה!

העישון גורם למוות בטרם עת!

אבל בנינו-

זה שווה את זה!!!

פרלמנט לייט בלה בלה בלה


טוב, את 'המבקר' זה לא יעבור, ואת מי שלא מעשן (כמוני) זה ידחה אפילו, אבל זאת השפה בקרב מעשנים צעירים 'עדיף לחיות חמישים שנה טוב...'

בקיצור עוד רעיון שלא יצא לפועל, בכו"א לא בציבור שלנו...
 

שיילה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
אני חשבתי היום על משחת שיניים לפסח:
פרוספקט מעוטר בסגנון רטרו
תם מה הוא אומר, מה העבודה הזאת לכם? אף אתה נקה את שיניו ואמור לו שאילו היה שָׂם לא היה נגעל...
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
בערב הבחירות הקודם, עוד לפני שהתפרסמו הסיסמאות של המפלגות, בעלי אמר לי שהוא היה מציע ליהדות התורה את הסלוגן: בחירה לדורות.
אמרתי לו שחבל שהוא לא הפרסומאי שלהם.

עבר זמן,
בוקר אחד התעוררתי באמצע הלילה ולא הצלחתי להירדם שוב. פתחתי את המחשב ואני רואה שהסלוגן של יהדות התורה התפרסם. בחירה לדורות או בכיה לדורות.
בלית ברירה הערתי את בעלי באמצע הלילה ושאלתי אותו: אתה יודע מה הסלוגן של יהדות התורה?
הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו והתהפך לצד השני ונרדם.

רק בבוקר הוא הבין שהוא פספס את הכסף של הקמפיין שלהם.
ואני חשבתי שהשתילו לנו מכשיר האזנה:)

היום הוא נחשב לפרסומאי בדימוס:p.
 

בתישראל

משתמש פעיל
הרבה מהרעיונות המוצלחים ביותר, הם בעצם לקיחת מושג קדוש והפיכתו לחולין, לדוגמא מהאשכול הזה: (ויש מלא דוגמאות בעיתונות)
הרבו תחינה - הרבו טחינה
הר סיני - RC
בכייה לדורות - בחירה לדורות
ישפה (מאבני החושן) - שם לחנות
זה מרגיש לי ממש זלזול בקודש ולא ראוי, אבל אולי אפשר לראות את זה מזוית של ר' לוי יצחק מברדיטשוב: 'ראו את בני ישראל, שאפילו כשהם מתעסקים בדברים גשמיים הם מתבלים את זה בדברים רוחניים.'.

דובר על זה כבר כאן בעבר? אשמח לשמוע עוד דעות בנידון.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
העלת שאלה מהותית.
אין לי עליה תשובה.

אני חושבת שזה תלוי במידת ההקבלה והרגישות.

בחירה לדורות ובכיה לדורות- דווקא ממש לא קשור לכאן, זה לא ביטוי מושאל, אלא הביטוי עצמו. זו באמת בכיה לדורות אם שינוי היתה נכנסת לקואליציה וגזרות הגיוס היו נשארות על תילן.

לגבי השאר-
פעםן היה לי רעיון של "לא בשמים היא"- לגבי איזה עסק שניתן היה לגעת בו כי השמים ירדו שם לארץ... בקיצור, הרגשתי מאד רע להשתמש עם הביטוי הזה דווקא.
לא בשמים היא- זו התורה הרוחנית, השמימית.
בסופו של דבר ויתרתי על הפרסומת.
 

לאה בלוי

מנהלת פורום פרסום
מנהל
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
המבקר של המודיע אוסר.
שאר הוועדות הרוחניות לא.

עכשיו השאלה לפי איזה עיתון אתם נוהגים...
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
האמת היא שכל דבר מקרה ומוצר לגופו..
"דבר בעתו מה טוב" דבר בעיתון גם טוב.
 

שרה'לה

משתמש מקצוען
היה עכשיו פרסום של הומינר - (מזכרות, מוצרי עוד וכו')
הסידורים והמחזורים הועמדו בצורה של בניינים ובתים עם חלונות. סוג של עיירה.
חשבתי להוסיף צללית של שמש הדופק על החלון, וכותרת : שטייט אויף צו סליחות
 

שרה'לה

משתמש מקצוען
בשעתו בבחירות על ראשות עיריית ירושלים, היה הסלוגן: ניר ברק ראש העיר. רציתי להחליף ל:
ברק ניר, ראש העיר.
 

ידי זהב

משתמש מקצוען
פרסום וקופירייטינג
עיצוב גרפי
מנהל פרסום באתר פרוג
נכתב ע"י שרה'לה;2265896:
היה עכשיו פרסום של הומינר - (מזכרות, מוצרי עוד וכו')
הסידורים והמחזורים הועמדו בצורה של בניינים ובתים עם חלונות. סוג של עיירה.
חשבתי להוסיף צללית של שמש הדופק על החלון, וכותרת : שטייט אויף צו סליחות
לי זכור שזה היה של מילר- אומנות בעור, והמשרד המפרסם היה מילר פוינט.
 

שיילה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
חשבתי על פרסומת משוגעת לנעליים
לוקיישן קרבי (צבאי), שני ידיים מאובקות מחזיקות נעל בתנוחת יריה מול מטרה.
כיתוב: מה יותר טוב מלדרוך ולראות שקלעת...
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
פרסום וקופירייטינג
נכתב ע"י שיילה;2267032:
חשבתי על פרסומת משוגעת לנעליים
לוקיישן קרבי (צבאי), שני ידיים מאובקות מחזיקות נעל בתנוחת יריה מול מטרה.
כיתוב: מה יותר טוב מלדרוך ולראות שקלעת...

טוב מאוד.

כזאת פרסומת את צריכה לשמור בכספת אצלך בבית, ליום יבוא....

בויז'ואל הייתי סתם שם נעל צבאית מבעד לכוונת,
 

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופירייטינג
כתיבה ספרותית
המוצר: תכשיר להקלה על גודש האף, ונזלת.

הכותרת: יצא לך מהאף?...
הויזואל: פח עולה על גדותיו בניירות טישיו, וגם קצת מסביב.
(משאירה את העיצוב למי שמבין. אני לא שם.)

ניצול קצת ציני של תחושת התיסכול, של מי שמקנח בלי סוף..
 

אירועים קרובים

ראש פינה

הפרוגיסטים נותנים בראש

לוח דרושים

למעלה