בקשה אשכול סיומי הש''ס- עידכונים וסרטונים

מצב
הנושא נעול.

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
בשל הלחץ על הכרטיסים והביקוש הגבוה פנו הח״כים גפני ומקלב למשטרה שלא למנוע את קיום אירוע סיום הש״ס ביד אליהו. במשטרה השיבו כי הם אינם מתערבים וכי הכל מאושר כחוק.
 

מ.לוינגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הרב בעדני בדבריו כעת אתם צריכים לדעת בחורים יקרים לימוד הגמרא הוא הכיפת ברזל שלנו, כשיש טילים בדרום זה הכיפת ברזל האמיתית!!!!.

באותם רגעים כמה מהעסקנים שם מאחורה מקבלים דיווח מהאפליקציה של פיקוד העורף על טילים בנחל עוז
 

חלילן

משתמש פעיל
ריבלין בטויטר: ‏צרות בצרורות. משטרת ישראל לא מאשרת את אירוע סיום הש״ס ביד אליהו ביום שני הקרוב בגלל בעיות אבטחה. חכ״י דגל נכנסו לפעולה ועו״ד אברהם וינרוט פנה במכתב חריף בטענה לאפליה חמורה.
EOUn8rxWoAAGeKz.jpg
EOUn8rzW4AIvZFt.jpg
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
סיפוק בקרב מארגני סיום הש"ס המאוחד וההיסטורי: לאחר הלחץ הציבורי, משטרת ישראל שיגרה הודעה כעת למנהלי היכל מנורה יד אליהו כי היא תערך מבצעית בהתאם לאירוע.
 

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
ישיבת המקובלים נהר שלום ערכו ביום ראשון טו טבת ברוב פאר והדר את מעמד סיום הש"ס שנלמד בשיעור שנמסר ע"י ראש הישיבה הגר"ב שמואלי.
הסיום נערך במעמד ר"י פורת יוסף גאולה הגר"מ צדקה ושלושת הראשונים לציון הגר"א בקשי דורון, הגרש"מ עמאר והגר"י יוסף. וכן רבני הישיבה.
בדברים שנשא ראש הישיבה הגר"ב שמואלי לאחר הסיום אמר כי כל מטרת מעמד הסיום הוא בכדי שאנשים יצטרפו להתחלת הלימוד. בסיום דבריו קרא לציבור לקרוא גם דף זוהר יומי בנוסף ללימוד דף היומי בגמרא.

הפקה: צבעים הפקות
 

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
בבקשה!!!
כל החלקים המוזיקליים של האירוע ביד אליהו בפורמט MP3 איכותי
אורך כולל 160 דקות

מדהים. גם האיכות גבוהה. תודה רבה.

נ.ב. מי שיכול לאסוף את כל קטעי השירה של מוטי שטיינמץ מכל הסיומים. נודה לו מאד.
 

זיס

משתמש פעיל
בוקר טוב.
יש תקציר רק של המוזיקה שהיה ביד אליהו של דרשו?
לא באמפי 3 אלא בוידיאו.
תודה רבה מראש
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה