בקשה אשכול סיומי הש''ס- עידכונים וסרטונים

מצב
הנושא נעול.

chetz321

משתמש מקצוען
D I G I T A L
עקב הביקוש הגבוה לכרטיסים לקראת מעמד סיום הש״ס המאוחד וההיסטורי בשבוע הבא ב׳יד אליהו׳ והעומס על מערכות המידע, מבהירים בוועדה המכינה כי המכירה בשלב זה הינה אך ורק דרך נציגי הקהילות במחיר מסובסד.
מיהם נציגי הקהילות?
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
היומונים על סיום הש"ס בהיכל מנורה בשבוע הבא: מחירי הכרטיסים למתחם הישיבה המרכזי ומפלס היציע המדורג הענקי, יעלו לאחר סבסוד 20 ש"ח לכרטיס. מכירת כרטיסים מיועדת לאברכים בלבד. המכירה החל מיום שישי
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20200115-WA0002.jpg
    IMG-20200115-WA0002.jpg
    KB 694.5 · צפיות: 245

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
היומונים על סיום הש"ס בהיכל מנורה בשבוע הבא: מחירי הכרטיסים למתחם הישיבה המרכזי ומפלס היציע המדורג הענקי, יעלו לאחר סבסוד 20 ש"ח לכרטיס. מכירת כרטיסים מיועדת לאברכים בלבד. המכירה החל מיום שישי
צריך תמונה יותר איכותית, קשה לראות טלפונים
 

מאורגנת

משתמש מקצוען
פרסום וקופי

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
"לאברכים בלבד" מה זה אומר? אישור כולל?
ומה בנוגע לגדיים?
 

משה מנחם

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
ומה עם ילדים? לדעתי הם אלו שצריכים לראות את זה
 

הול

משתמש פעיל
סיום הש"ס הענק בפ"ת במוצ"ש ויגש
מוטי שטיינמץ, משה לוק, אברימי רוט, קובי גרינבוים, גלילי ומקהלת מלכות -

אלפים הגיעו במזג האוויר הסוער לסיום הש"ס המאוחד של שיעורי הדף היומי בעיר פתח תקווה. עם צאת השבת פרשת 'ויגש' תכונה רבה נרשמה באזור סגולה/ירקונים בעיר – כאשר אלפי תושבים עשו את דרכם לכינוס המיוחד והמרגש של סיום הש"ס העירוני אותו יזמה המועצה הדתית פ"ת.

בסיום הש"ס, לאחד שבע שנות לימוד, כובד מגיד השיעור הרב ד"ר יעקב חבה, רב ביהכנ"ס קהילות ישראל בכפר גנים לערוך את הסיום. רגע לפני הסיום, הדגיש הרב חבה כי יש להודות לבני המשפחות של לומדי הדף היומי, על העידוד והתמיכה של בני המשפחות של כל לומדי הדף היומי.

האירוע המיוחד התקיים במעמד: הרב העיר הרה"ג מיכה הלוי שליט"א שהיה בין הוגי הרעיון לאירוע, ראש העיר רמי גרינברג, פלטיאל איזנטל הממונה על המועצה הדתית פ"ת, עופר אברהם מנכ"ל המועצה הדתית פ"ת.

כן כיבדו את המעמד: הרב הראשי לישראל ות"א הרה"ג ישראל מאיר לאו, הראשל"צ ורבה של ירושלים הרה"ג שלמה משה עמאר, הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו, האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא, רבה של בני ברק הרה"ג מסעוד בן שמעון, דיינים רבני השכונות ראשי הישיבות ורבני הקהילות בעיר.

חברי מועצת העיר איציק דיעי, אליהו ברוכי, ישראל פרידמן , צבי בליץ, גב' גילה בן נעים ומנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני פ"ת הרב יוסי בוסו.

במהלך הערב הוקרנה מצגת מיוחדת ובה הוצג הפסיפס המדהים של משתתפי שיעורי הדף היומי בעיר, דתיים, חרדים, חסידים, ספרדים, תימנים, אשכנזים, יוצאי העדה האתיופית, צעירים ומבוגרים כאחד – עניין זה בלט גם בקרב האלפים שהגיעו להשתתף באירוע.

האירוע המיוחד התקיים באולמי 58 (רויאל גארדן לשעבר). על המלאכה ניצח המפיק המוזיקלי הגדול והמוכשר יוסי פרנקל, כאשר תזמורת מורחבת בת 18 נגנים בניצוחו של מאסטרו יהודה גליגי, והזמרים: משה לוק, מוטי שטיינמץ, מקהלת "מלכות", אברימי רוט, קובי גרינבוים והחזן אברהם ברנהולץ ליוו את האירוע לכבודה של תורה.

מר פלטיאל איזנטל, הממונה על המועצה הדתית פ"ת אמר בדבריו "השנה יש התרגשות גדולה מאוד סביב סיום הש"ס ולימוד הדף היומי. גם אנו כאן בעיר פתח תקווה זוכים לסיים את התלמוד באירוע מושקע ומאחד מאוד של כל הציבורים בעיר. האירוע המיוחד הזה לא היה יוצא לפועל בלי הכוונתו המיוחדת של מנכ"ל המועצה הדתית מר עופר אברהם שעשה לילות כימים יחד עם כל הגורמים המקצועיים להפקה הגדולה הזאת לכבודה של תורה. אנו מברכים ושמחים יחד בשמחת סיום לימוד הדף היומי אחרי שבע שנות יגיעה"

על הפקת האירוע: צבעים הפקות
בבקשה תבקשו מנטפרי שיפתחו את זה.
 

Sofer

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
"לאברכים בלבד" מה זה אומר? אישור כולל?
ומה בנוגע לגדיים?
אברך בשפה שלנו הכוונה לנשוי - לאפוקי בחור שאינו נשוי.
זאת בניגוד לשפת הרחוב שאברך הכוונה ליושב אהלים.
 

BREAKING NEWS

משתמש מקצוען
ריבלין בטויטר: ‏צרות בצרורות. משטרת ישראל לא מאשרת את אירוע סיום הש״ס ביד אליהו ביום שני הקרוב בגלל בעיות אבטחה. חכ״י דגל נכנסו לפעולה ועו״ד אברהם וינרוט פנה במכתב חריף בטענה לאפליה חמורה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  18  פעמים

לוח מודעות

למעלה