אמיתי זה לא אומר הרבה גם פוייקר זה אמיתי! המבחן זה התוצאה הסופית אחרי הכל באוזן ומה שצריך באירוע שונה ממה שצריך בדיסק או בנגינה לא באירוע.
עוד לא מצאתי דיסק מקצועי שהתופים שלו נשמעים כמו בימאה...
יותר דומה לקורג.
אמיתי זה לא אומר הרבה גם פוייקר זה אמיתי! המבחן זה התוצאה הסופית אחרי הכל באוזן ומה שצריך באירוע שונה ממה שצריך בדיסק או בנגינה לא באירוע.
מסכים עם כל מילה במאת האחוזים!!!!זה אחד הסיבות שאני אוהב את ימהה..... הקורג נשמע כזה בועט ואגרסיבי מדי.... אבל באירועים אין על הדפיקות של התופים של קורג! ימהה נשמע אנמי קצת!
במילה אחת ימהה זה דיסק מלוטש, וקורג זה אירוע!!
מסכים עם כל מילה במאת האחוזים!!!!
באירועים אין כמו קורג הוא אכן "בועט" וחי יותר
ימהה נשמע כמו אולפן ממש סאונד נפלא ומעובד היטב
מה שעד עכשיו לא אהבתי בימהה זה התופים
אבל כששמעתי את הגי'נוס ואת הpsr sx900 זה כבר נשמע הרבה יותר טוב
עם דגימות חדשות של תופים וכו
והדגמים האלו מתאימים לי עוד יותר לפלייבקים וכו...
איזה מקצבים נפלאים יש שם מלאים כמו שצריך בקורג זה חסר לי מאוד...
יש למישהו מושג האם זה הבדל בתופים של ימהה ביחס לקורג בסוג הדגימה או בסוג הסאונד הכללי של הכלי.זה בדיוק מה שכתבתי מקודם, שהתופים בג'ינוס כבר לא נשמעים כמו בטיירוס.
אקליט לך תופים של קורג בקובץ wav ואשלח לךמי שיכול לההעלות כאן דגימת WAV של קורג אני אכין מזה דגימה לימהה מעניין לראות את התוצאות.
לדעתי, חלק מהבעיה זה חוסר היכולת לערוך חלקים מערכות התוף, אלא רק את כל הצלילים בבת אחת, נניח אם אתה עושה אפקט HALL זה יושב על כל הצלילים ולא רק על הסנר מה שבעצם מגביל את היכולת לשחק נניח עם הסנר שהוא הכי משמעותי .יש למישהו מושג האם זה הבדל בתופים של ימהה ביחס לקורג בסוג הדגימה או בסוג הסאונד הכללי של הכלי.
האם מישהו מכיר דגימת תוף שמשדרגת את התופים של ימהה?
מי שיכול לההעלות כאן דגימת WAV של קורג אני אכין מזה דגימה לימהה מעניין לראות את התוצאות.
0527170277מישהו יודע מה המספר של שייע פרידמן
מסכים עם כל מילה!!!בעזרת ה' בקרוב כשאני יגיד ''מתכנת מקצבים'' זה יהיה הכוונה אליך...
(התכוונתי כמו עדי לדוג')
תוכל להסביר מה זה ביטאם אתה רוצה לבנות מקצב, זה מסדר כל ערוץ על הביט, לפי מה שהגדרת (רבעים, שמיניות וכו'...).
מקצב 8 ביט כמו של פתח לנו של מבד למה הוא 8?כל פעימה במשקל נקראית ביט, במשקל 4/4 יש 4 פעימות, ב3/4 יש 3 פעימות.
בתוך זה נכנס הרבעים שהם נמצאים על הביט, שמיניות - פעמיים בכל ביט וכן הלאה.
הפעימות נמדדות לפי דקה BPM, במהירות 60 בכל שנייה יש ביט, ב120, יש שתי ביט בשנייה.
זה 4/4, אפשר לקרוא לזה גם 8/8 או 16/16, זה לא משנה.מקצב 8 ביט כמו של פתח לנו של מבד למה הוא 8?
והאם הביט זה בגלל הלחן או בגלל העיבוד?
זה בדיוק השאלה שלי למה למעשה זה יושב טוב רק על 8 ביט ולא על 16 ביטזה 4/4, אפשר לקרוא לזה גם 8/8 או 16/16, זה לא משנה.
לא הבנתי את השאלה.זה בדיוק השאלה שלי למה למעשה זה יושב טוב רק על 8 ביט ולא על 16 ביט
ובעצם איך אני מחליט על שיר להיכן לשייך אותו.
כמו שמרתי לך קודם יש לי באורגן מקצבים שנקראים 16 ביט או 8 ביט או בלדה ולמעשה בד"כ 8 ביט מתאים לשירים אטיים כמו פתח לנו וה16 מתאים לשירים עם טמפו נורא איטי והבלדה באמצע?לא הבנתי את השאלה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ב'
ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ: