מקצב אשכול מקצבים

מוזיקה וסאונד >> תוכן מקצועי

פור-שף  4CHEF
זה התחיל בגל הראשון של הקורונה. קורס אינדיזיין אין לימודים בבית פרוג אלא בבית עם פרוג :) כשבועז אמר בשיעור הרביעי בערך להתחיל לחשוב על עבודות...
4.67 star(s) 3 ratings
סביבת עבודה כמפתח להצלחה
לכל יוצר ולכל עסק נדרשים מגוון פרמטרים על מנת להבטיח מודל עבודה מסודר עם מעגל לקוחות יציב וקבוע. כאשר ביניהם, ניצבת בראש סולם העדיפויות, סביבת...
3.00 star(s) 2 ratings
אלתר ספרים עושים בית הספר לקפסולות
את איציק אלתר פגשתי ביינות לעשרות ארגזים, קפסולות באריזה, רשימות ממוחשבות, ואתר און ליין המתעדכן כל רגע בהזמנה נוספת. "את רואה? " הזמין אותי...
חושבים בשבילך חושבים עליך!
עולם העסקים של היום השתנה ללא היכר. בעלי עסקים רבים הבינו ,זה מכבר, מהו לב העסק שלהם והם מוכנים להשקיע בו לא מעט. בין אם לכבוד פסח, ראש השנה ,מתנה...

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
לא, הקורג נשמע אמיתי זה הכל.
והגינוס כבר פחות ''רך'' מהטיירוס כך שאתה רואה שהם גם מנסים לעשות את זה יותר אמיתי.
אמיתי זה לא אומר הרבה גם פוייקר זה אמיתי! המבחן זה התוצאה הסופית אחרי הכל באוזן ומה שצריך באירוע שונה ממה שצריך בדיסק או בנגינה לא באירוע.
 
נערך לאחרונה ב:

הדוד סם

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אמיתי זה לא אומר הרבה גם פוייקר זה אמיתי! המבחן זה התוצאה הסופית אחרי הכל באוזן ומה שצריך באירוע שונה ממה שצריך בדיסק או בנגינה לא באירוע.
עוד לא מצאתי דיסק מקצועי שהתופים שלו נשמעים כמו בימאה...
יותר דומה לקורג.
 

netanel10

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה אחד הסיבות שאני אוהב את ימהה..... הקורג נשמע כזה בועט ואגרסיבי מדי.... אבל באירועים אין על הדפיקות של התופים של קורג! ימהה נשמע אנמי קצת!
במילה אחת ימהה זה דיסק מלוטש, וקורג זה אירוע!!
מסכים עם כל מילה במאת האחוזים!!!!
באירועים אין כמו קורג הוא אכן "בועט" וחי יותר
ימהה נשמע כמו אולפן ממש סאונד נפלא ומעובד היטב
מה שעד עכשיו לא אהבתי בימהה זה התופים
אבל כששמעתי את הגי'נוס ואת הpsr sx900 זה כבר נשמע הרבה יותר טוב
עם דגימות חדשות של תופים וכו
והדגמים האלו מתאימים לי עוד יותר לפלייבקים וכו...
איזה מקצבים נפלאים יש שם מלאים כמו שצריך בקורג זה חסר לי מאוד...
 

הדוד סם

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מסכים עם כל מילה במאת האחוזים!!!!
באירועים אין כמו קורג הוא אכן "בועט" וחי יותר
ימהה נשמע כמו אולפן ממש סאונד נפלא ומעובד היטב
מה שעד עכשיו לא אהבתי בימהה זה התופים
אבל כששמעתי את הגי'נוס ואת הpsr sx900 זה כבר נשמע הרבה יותר טוב
עם דגימות חדשות של תופים וכו
והדגמים האלו מתאימים לי עוד יותר לפלייבקים וכו...
איזה מקצבים נפלאים יש שם מלאים כמו שצריך בקורג זה חסר לי מאוד...
זה בדיוק מה שכתבתי מקודם, שהתופים בג'ינוס כבר לא נשמעים כמו בטיירוס.
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
זה בדיוק מה שכתבתי מקודם, שהתופים בג'ינוס כבר לא נשמעים כמו בטיירוס.
יש למישהו מושג האם זה הבדל בתופים של ימהה ביחס לקורג בסוג הדגימה או בסוג הסאונד הכללי של הכלי.
האם מישהו מכיר דגימת תוף שמשדרגת את התופים של ימהה?
מי שיכול לההעלות כאן דגימת WAV של קורג אני אכין מזה דגימה לימהה מעניין לראות את התוצאות.
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
יש למישהו מושג האם זה הבדל בתופים של ימהה ביחס לקורג בסוג הדגימה או בסוג הסאונד הכללי של הכלי.
האם מישהו מכיר דגימת תוף שמשדרגת את התופים של ימהה?
מי שיכול לההעלות כאן דגימת WAV של קורג אני אכין מזה דגימה לימהה מעניין לראות את התוצאות.
לדעתי, חלק מהבעיה זה חוסר היכולת לערוך חלקים מערכות התוף, אלא רק את כל הצלילים בבת אחת, נניח אם אתה עושה אפקט HALL זה יושב על כל הצלילים ולא רק על הסנר מה שבעצם מגביל את היכולת לשחק נניח עם הסנר שהוא הכי משמעותי .
בגנוס וכן מPSR S770 הם הוסיפו פונקציה שנקראת DRUM SETUP שאמורה לטפל בזה אבל זה עובד רק מול מקצב ספציפי ואין אפשרות לשמור צליל תופים בעריכה מסוימת
אם מכניסים דגימות אז יש אפשרות בתוכנת עריכת הדגימות לשחק עם זה אבל לא באורגן עצמו וזה רק בדגימות חיצוניות ולא של האורגן עצמו!
כאן יש יותר הסבר.
החלשת התוף בס באורגן ימאהה 775
 

netanel10

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מישהו יודע איזה מקצב מתאים לשיר ראו בנים של שוואקי?
ובאיזה טמפו?
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
מה זה קווינטוז ראיתי אצלי באורגן והוא שואל אותי איזה ביט וכו'
לא הצלחתי להבין את העיקרון
והאם גם זה נועד לסדר מקצב בעייתי?
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
אם אתה רוצה לבנות מקצב, זה מסדר כל ערוץ על הביט, לפי מה שהגדרת (רבעים, שמיניות וכו'...).
תוכל להסביר מה זה ביט
נניח ניתקלתי בשירים איטיים מקצבי 8 ביט 16 ביט ובלדות לא הצלחתי להבין מה הביט כאן......
אני מבדיל בין המקצבים אבל אני לא מבין את התהליך שמשנה את המקצב.
 
נערך לאחרונה ב:

יוסף יצחק פרקש

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב גרפי
כל פעימה במשקל נקראית ביט, במשקל 4/4 יש 4 פעימות, ב3/4 יש 3 פעימות.
בתוך זה נכנס הרבעים שהם נמצאים על הביט, שמיניות - פעמיים בכל ביט וכן הלאה.

הפעימות נמדדות לפי דקה BPM, במהירות 60 בכל שנייה יש ביט, ב120, יש שתי ביט בשנייה.
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
כל פעימה במשקל נקראית ביט, במשקל 4/4 יש 4 פעימות, ב3/4 יש 3 פעימות.
בתוך זה נכנס הרבעים שהם נמצאים על הביט, שמיניות - פעמיים בכל ביט וכן הלאה.

הפעימות נמדדות לפי דקה BPM, במהירות 60 בכל שנייה יש ביט, ב120, יש שתי ביט בשנייה.
מקצב 8 ביט כמו של פתח לנו של מבד למה הוא 8?
והאם הביט זה בגלל הלחן או בגלל העיבוד?
 

יוסף יצחק פרקש

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עיצוב גרפי
מקצב 8 ביט כמו של פתח לנו של מבד למה הוא 8?
והאם הביט זה בגלל הלחן או בגלל העיבוד?
זה 4/4, אפשר לקרוא לזה גם 8/8 או 16/16, זה לא משנה.
 

הפרש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
לא הבנתי את השאלה.
כמו שמרתי לך קודם יש לי באורגן מקצבים שנקראים 16 ביט או 8 ביט או בלדה ולמעשה בד"כ 8 ביט מתאים לשירים אטיים כמו פתח לנו וה16 מתאים לשירים עם טמפו נורא איטי והבלדה באמצע?
רציתי להבין מה מחלק את השירים ל8 ביט ו16 ביט
 
למעלה